Gå til innhold

Kan jeg bli utbrent?..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt om meg: tobarnsmor og har de ca annenhver uke. Ble slutt med samboer før jul. I januar startet jeg i praksis og ble nettopp ferdig nå. Vært 3 mnd uten inntekt og har levd på oppsparte midler. I neste uke begynner jeg i 100% jobb, har 50% studie som jeg må pendle til hver 3-4 uke.. Hvertfall de gangene det er registreringspliktig. Jeg og eksen bytter på å bo hjemme. Men nå snart skal jeg flytte ut, og er mye bekymret for alt. Økonomien. Trangere plass til meg og barna. 

Hadde hjemmeeksamen igår og må på skole mandag og tirsdag.  Sover kjempelite og den siste uka har jeg spist mye! Har spist snop hver dag i en hel uke og sovner ikke før 2-3 om natta... i begynnelsen av bruddet spiste jeg ekstremt lite. Veier 52 kilo, så er normal da. Er ekstremt tiltaksløs. Har blant annet ikke greid å sende inn papirer til NAV av en eller annen grunn... 

Føler jeg lever i en slags boble og er så sliten.. men er redd jeg går nedenom og hjem om jeg tenker over hvor slitsomt livet føles ut nå. Barna krangler hele tiden, og livsgnista min er borte! I tillegg har jeg vurdert om jeg bør skaffe deltidsjobb også, for å spe på inntekta. Men det går muligens ikke?! Er dette bare sutring fra min side? 

Anonymkode: 5f986...f3b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om du er utbrent, men du er i en vanskelig livssituasjon som er slitsom. Helt normalt å ikke føle seg på topp da. Slutt å spis snop og få døgnrytmen på rett vei. Ordn opp i papirer, slik at det ikke ligger å skaper stress. En plass må du bare begynne. Ikke vits i å grave seg ned... Prøv å gjør ting som gir deg glede og energi, se løsninger og ikke problemer. Dette fikser du!!

Anonymkode: 102e9...811

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...