Gå til innhold

Hodepine fordi jeg er sliten?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nylig hatt en relativt kraftig infeksjon i kroppen og fått beskjed av legen om at jeg kan føle meg trøtt og sliten/slapp/tiltaksløs en god stund fremover. Jeg kan oppleve av å bli sliten av å sitte på en stol og lese/studere og bli sliten i kroppen (akkurat som at jeg har vært aktiv) og/eller få hodepine. Har også opplevd å  reagere fysisk på mye støy/at folk snakker i munnen på hverandre. 

Er dette fordi kroppen min i seg selv er utmattet etter infeksjonen og at jeg derfor ikke behøver å være fysisk aktiv for å bli sliten/få hodepine e.l.? Har nylig sjekket at jeg ikke mangler jern eller vitaminer/mineraler.

Anonymkode: 0a038...52c

Videoannonse
Annonse
Gjest Cathe.
Skrevet

Uten at jeg vet helt sikkert, så tror jeg det er som du sier; kroppen din er i seg selv så utkjørt etter infeksjonen at den blir sliten bare av å sitte oppreist og være våken. Og en av måtene kroppen sier fra på er å gi deg hodepine. 

Har hatt flere venninner som har hatt kyssesyken som har hatt det sånn. Etter skolen måtte de hjem og legge seg fordi de var utslitt.... Det skal vel gå over med tid og stunder, kroppen må bare få tid til å hente seg inn :) God bedring! 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! :) Andre som har lignende opplevelser? 

AnonymBruker
Skrevet

Dytt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...