Gå til innhold

Anmelde kg kvinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Newroz skrev:

Det er jo bare å anmelde det? 

Vet ikke om det er verdt det blir alltid henlagt 

Anonymkode: a0348...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke. Det er noen som sprer hatefulle meninger om forumet rampelys og om brukere?Hvorfor skulle noen spre hatefulle meninger om et forum og brukere og hvordan kan denne personen vite noe om brukerne? Og hvis dette hadde blitt gjort hadde ledelsen gjort noe med det. 

Anonymkode: d929f...377

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newroz
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om det er verdt det blir alltid henlagt 

Anonymkode: a0348...e52

Kommer helt an på hva du skal anmelde for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om det er verdt det blir alltid henlagt 

Anmeldelsen blir ikke henlagt om det ER en forbrytelse og det fins beviser.
Men alt som foregår inni denne lekegrinda KG, bare flirer politiet av. Tuppen og Lillemor er blitt uvenner, liksom!
Slutt å lese KG, da vel, og problemet er løst.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vox_populi skrev:

Anmeldelsen blir ikke henlagt om det ER en forbrytelse og det fins beviser.
Men alt som foregår inni denne lekegrinda KG, bare flirer politiet av. Tuppen og Lillemor er blitt uvenner, liksom!
Slutt å lese KG, da vel, og problemet er løst.

Nåja. Personhets over lengre tid er vel ikke akkurat lovlig.

Anonymkode: 36071...db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Vox_populi skrev:

Anmeldelsen blir ikke henlagt om det ER en forbrytelse og det fins beviser.
Men alt som foregår inni denne lekegrinda KG, bare flirer politiet av. Tuppen og Lillemor er blitt uvenner, liksom!
Slutt å lese KG, da vel, og problemet er løst.

Ja var det jeg tenkte også.Hvis alle skal anmelde fordi de ikke liker det de leser får plutselig politiet mye å gjøre.haaha 

Anonymkode: d929f...377

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nåja. Personhets over lengre tid er vel ikke akkurat lovlig.

Ingen person blir hetset, bare et pseudonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Forstår ikke dette. Hvem hetses? Bruker på kg? En som omtales på rampelys? :klo: Hva har nav med saken å gjøre, er det paprika? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du vise til tråder der du mistenker noen å spre rykter, og hvem blir det spredd rykter om? Deg? Kjenner du vedkommende privat? 

 

Eller har du falt i fellen og tror at alt handler om deg når det egentlig er noen helt andre?

 

Anonymkode: 390bd...bfb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, canacas skrev:

Forstår ikke dette. Hvem hetses? Bruker på kg? En som omtales på rampelys? :klo: Hva har nav med saken å gjøre, er det paprika? 

Skjønte ikke nav-greia jeg heller. Er dette en bruker som hetser i nav-tråder ? Eller antar ts? For da driver isåfall ts selv med ryktespredning.  

Anonymkode: d929f...377

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bergenrosa

Det var da makan til sutring TS.... Dette er internett.. litt bør du tåle å du kan heller blokkere brukeren enn å anmelde, ikke vær så hårsår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Ryktespredring og løgner, dette er en voksen kvinne som naver og har hatefulle meninger 

Anonymkode: a0348...e52

Eh... Ikke gå til politihuset. De klarer ikke engang å etterforske ordentlige anmeldelser. Og skal du anmelde fordi hun naver så vil politiet bare le av deg. Da må du ha dokumentert bevis for trygdesvindel. Om hun bevisst er ute etter deg, forteller at du burde dø, forfølger deg via tlf eller står på døra di så har du en sak. Er det bare en kvinne som lirer av seg litt bitterhet i hytt og pine så er det derimot ingen sak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du vise til tråder der du mistenker noen å spre rykter, og hvem blir det spredd rykter om? Deg? Kjenner du vedkommende privat? 

 

Eller har du falt i fellen og tror at alt handler om deg når det egentlig er noen helt andre?

 

Anonymkode: 390bd...bfb

Kjenner ikke privat, men vi bor i samme by og hun har postet bilder her så kjenner hun igjen på byen liksom

handler ikke om meg! Hun hetser brukere som ab både menn og kvinner. Sprer rykter og hatefulle meninger på rampelys om noen jeg kjenner privat (blogger) Det blir fort ryddet av mod men ab hets i andre forum kan stå en stund

Tenker saken blir henlagt som en bruker her skrev, dette er en lekegrind og ikke resurser nok for små ting

Anonymkode: a0348...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas

Hvor mange har poster bilder, som også skriver på rampelys? Det er ikke så mange. Ryktespredningen står du nå for TS. Shame on you. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner ikke privat, men vi bor i samme by og hun har postet bilder her så kjenner hun igjen på byen liksom

handler ikke om meg! Hun hetser brukere som ab både menn og kvinner. Sprer rykter og hatefulle meninger på rampelys om noen jeg kjenner privat (blogger) Det blir fort ryddet av mod men ab hets i andre forum kan stå en stund

Tenker saken blir henlagt som en bruker her skrev, dette er en lekegrind og ikke resurser nok for små ting

Anonymkode: a0348...e52

Bloggere kan ta vare på seg selv.De er beskyttet av advokater.Jeg ville ikke brukt energi på noe som mest sannsynlig bli henlagt. 

Anonymkode: d929f...377

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, canacas skrev:

Hvor mange har poster bilder, som også skriver på rampelys? Det er ikke så mange. Ryktespredningen står du nå for TS. Shame on you. 

Nettopp. Nå har ikke jeg postet bilde men dette synes jeg var svært dårlig gjort av ts spesielt med tanke på at det er som du sier svært få som har postet bilde. Han setter ut et rykte som kan også være usann . Ja shame on you.Du er verre enn de du sutrer over. 

Anonymkode: d929f...377

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Axl Rose

Det andre er da greit nok, selv om det blir henlagt. Du må rapportere henne til moderatorene. Men anmelde for å nave også? Da kommer politiet til å le:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner ikke privat, men vi bor i samme by og hun har postet bilder her så kjenner hun igjen på byen liksom

handler ikke om meg! Hun hetser brukere som ab både menn og kvinner. Sprer rykter og hatefulle meninger på rampelys om noen jeg kjenner privat (blogger) Det blir fort ryddet av mod men ab hets i andre forum kan stå en stund

Tenker saken blir henlagt som en bruker her skrev, dette er en lekegrind og ikke resurser nok for små ting

Anonymkode: a0348...e52

Det er flere slike brukere med den slags oppførsel på kg. Dessverre. At de "naver" eller er voksne, har ikke noe med saken å gjøre. Er det brukere som oppfører seg skitdårlig på kg, så rapporterer du brukeren til moddene. Er det den brukeren jeg tror du tenker på, er hun fast stamgjest og har vært det i hele forumets levetid. Hun er dessverre vernet av kg, så det skal endel til for å få henne utestengt fra kg.

 

Du kan derimot screenshotte alt hun skriver, pluss bilde, og sende det til vg. De har en kampanje om netthetsere. For å politianmelde må bloggeren selv gå til politiet med all dokumentasjon. 

Anonymkode: 390bd...bfb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt slenging bør man tåle når man henger på kg.

Men hvis denne dama har offentliggjort ditt egentlige navn og sprer rykter, DA forstår jeg godt om du anmelder. 

Hvis hun bare disser nicket ditt må du bare heve deg over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er flere slike brukere med den slags oppførsel på kg. Dessverre. At de "naver" eller er voksne, har ikke noe med saken å gjøre. Er det brukere som oppfører seg skitdårlig på kg, så rapporterer du brukeren til moddene. Er det den brukeren jeg tror du tenker på, er hun fast stamgjest og har vært det i hele forumets levetid. Hun er dessverre vernet av kg, så det skal endel til for å få henne utestengt fra kg.

 

Du kan derimot screenshotte alt hun skriver, pluss bilde, og sende det til vg. De har en kampanje om netthetsere. For å politianmelde må bloggeren selv gå til politiet med all dokumentasjon. 

Anonymkode: 390bd...bfb

Hvis dette stemmer (jeg har ikke så lang erfaring med KG, og kan ikke uttale meg om saken), er KG tjent med å gjøre det slik og å direkte forskjellsbehandle brukere?

Anonymkode: 6fcb8...e88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...