Gå til innhold

Ååå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, folkens: da har jeg møtt på den perfekte match. Er sikker på at vi hadde hatt 99% score på "passer dere sammen?" tester over hele web og hadde jeg beskrevet han for dere så er han typisk "mannen alle beskriver på KG som man bør lete etter og date" og svigermors-drøm.

Hvorfor kjeder jeg vettet av meg? Hva er galt med meg?

 

Anonymkode: 3c149...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare fordi man er like betyr det ikke at man psser sammen. Noen vil ha en person som er spontan, andre ikke feks. Så selv om personen har like meninger og drømmer så betyr ikke det at veien dit er lik for begge 

Anonymkode: 8f7c7...2de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han kjeder vettet av deg så er han ikke en perfekt match. Jeg tror ikke alltid det er fornuftig å bare tenke med fornuften når det kommer til kjærlighet. Uten følelser så er det vel ikke akkurat verdt så mye.. 

Anonymkode: e768d...721

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere er for like?

Anonymkode: 03297...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, folkens: da har jeg møtt på den perfekte match. Er sikker på at vi hadde hatt 99% score på "passer dere sammen?" tester over hele web og hadde jeg beskrevet han for dere så er han typisk "mannen alle beskriver på KG som man bør lete etter og date" og svigermors-drøm.

Hvorfor kjeder jeg vettet av meg? Hva er galt med meg?

 

Anonymkode: 3c149...815

Det er vel nettopp derfor motsetninger tiltrekker hverandre, da blir det ikke kjedelig😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for brudd på følgende regel: Innlegg som inneholder diskriminerende eller hatefullt innhold om noens hudfarge, kjønn, nasjonale eller etniske opprinnelse, religion eller livssyn, legning, leveform eller orientering, eller nedsatte funksjonsevne.

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antageligvis fordi det ikke finnes noe nytt ved han. Dere er såpass like at livet ditt er helt likt med som uten. 

En av tingene jeg liker med samboeren min er at han er spontan og liker å oppdage nye ting. Jeg liker egentlig å ha alt planlagt, vite hva jeg skal og ta ting med ro. Han får meg opp og ut, jeg får han til å roe ned. Vi utfyller hverandre på noe, utfordrer hverandre på noe og er like på noe. Da blir det sjelden kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og sambo er motsatt men like jeg liker og dra ut og han ha stabilitet :) men får han me ut da og :) du kjeder deg vel for dere er for like

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, April 01, 2017 den 20.32, AnonymBruker skrev:

Ja, folkens: da har jeg møtt på den perfekte match. Er sikker på at vi hadde hatt 99% score på "passer dere sammen?" tester over hele web og hadde jeg beskrevet han for dere så er han typisk "mannen alle beskriver på KG som man bør lete etter og date" og svigermors-drøm.

Hvorfor kjeder jeg vettet av meg? Hva er galt med meg?

 

Anonymkode: 3c149...815

Du lider av manglende evne til egenunderholdning. Å kjede seg er desuten sunt. Spør Anne Holt, hun er helt enig med meg. 

Anonymkode: 55c76...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...