Gjest Litt nymfoman nå i jula Skrevet 17. desember 2004 #1 Skrevet 17. desember 2004 Tenkte å gi typen et gavekort på sex til jul, men etter å ha diskutert det med noen kollegaer på jobben ble jeg litt usikker. Hvis jeg gir han et gavekort, så tenker de fleste dødskult og tøft! MEN: Hvis han hadde gitt meg et gavekort på det samme, så var alle enige om at det var en litt ego gave med baktanker. I bestefall en gave til "begge". Tror heller ikke jeg hadde tatt det for å være en "gave", mer et ønske om mer sex fra hans side. Så er det forskjell på om det er han eller hun når man gir bort et gavekort på sex?
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #2 Skrevet 17. desember 2004 Jeg er mann - og synes dette høres ut som en knallende morsom og sexy julegave! Hvorfor bryr du deg om hva andre måtte/tenke mene om dette? Hadde jeg fått noe slikt av kona hadde jeg ledd meg skakk, og brukt opp gavekortet på en kveld!
Gjest gutten Skrevet 17. desember 2004 #3 Skrevet 17. desember 2004 hve med å gi han en skikkelig gaven han blir glad for. Mener du at å gi han sex, skal være en gave. Det er da noe som begge "bruker" virker egoistisk spør du meg. Hva om han kjøper en presang til deg da. Og du gir han gavekort på sex? Da må da gavekortet utellukkende bestå av blowjob og handjob? Det er tross alt hans gave...right? Det blir for egositisk av deg...hvorfor ikke bare kjøpe en gave som resten av oss, og så gir du heller han det han vil ha, når han har lyst på det?
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #4 Skrevet 17. desember 2004 Visste ikke at horehusene hadde innført gavekort. Du er nemlig så lite presis på HVOR han skal få ut gaven, at man må undre seg.
Gjest Maersk Skrevet 17. desember 2004 #5 Skrevet 17. desember 2004 Det kan godt hende at gaven er like populær som det årlige slipset fra tante Gudrun.
aline Skrevet 17. desember 2004 #6 Skrevet 17. desember 2004 jeg skjønner heller ikke helt hvorfor sex skal gis bort i form av gavekort.. det er da noe dere begge skal gi hverandre så ofte dere begge har lyst uansett, er det ikke? gavekort på "behandling" som massasje, romantiske restaurantturer eller andre ting MOTTAKER ønsker seg er jo så, en sex? heldiggrisen liksom, som er så heldig å få sex... ? nei, jeg ville aldri gitt bort det, og jeg ville virkelig lurt dersom jeg fikk!! vil det da si at han skal kunne håndheve gavekortet akkurat når det passer ham? selv om det ikke passer for deg? ønsker han seg ingenting? du kan jo være nymfoman og ha masse sex i jula helt uten gavekort, og han blir sikkert like glad for det fordet.
Gjest NN_ Skrevet 17. desember 2004 #7 Skrevet 17. desember 2004 jeg hadde blitt forbannet om jeg hadde fått gavekort, på noe som jeg har krav på alikevel. Nei. til jula da vil jeg ha skikkelige pakker. og ingen myke pakker. Synes det virker ego å gi gavekort. Tenk på han, ikke på deg.
Gjest Krev din rett Skrevet 17. desember 2004 #8 Skrevet 17. desember 2004 jeg hadde blitt forbannet om jeg hadde fått gavekort, på noe som jeg har krav på alikevel. "KRAV PÅ"??? :o
Gjest Madam Felle Skrevet 17. desember 2004 #9 Skrevet 17. desember 2004 Det første som slår meg, er at det høres ut som en totalt tåpelig ide. Begynner å lure på om folk har store problemer med å finne på kreative gaver, uten å blande inn sex i det. Å samtidig tro at det kanskje skal piffe opp forholdet. Sex er da virkelig noe som er i et forhold fra før av, så hva blir egentlig annerledes? At han kan kreve det når han vil? jaja, alle har vi våre ideer, men jeg hadde aldri gitt en slik gave.
Gjest Nei takk! Skrevet 17. desember 2004 #10 Skrevet 17. desember 2004 Jeg er dame og jeg hadde ikke likt å få gavekort på sex av kjæresten min til jul! Jeg liker ikke at det blir forventet av meg at jeg skal ha sex, det virker avtennende. Mas om sex er en uting. Og sex er noe man har uansett i et forhold og har man ikke det vil et sånt gavekort IHVERTFALL blir dårlig tatt i mot, hvis ikke det er den som ikke vl ha sex som gir det, da. Uansett ser jeg ikke på sex som en julegave.
Gjest Hjemmelagd Skrevet 17. desember 2004 #11 Skrevet 17. desember 2004 Begynner å lure på om folk har store problemer med å finne på kreative gaver Materalismen lenge leve!
Gjest Madam Felle Skrevet 17. desember 2004 #12 Skrevet 17. desember 2004 Materalismen lenge leve! Det er da virkelig mange andre typer gaver man kan gi, uten å måtte gi et gavekort på sex.
Gjest Sukkerert Skrevet 17. desember 2004 #13 Skrevet 17. desember 2004 Jeg ville heller gitt et fint utsmykket gavekort på massasje utført av meg. Så kan man heller se hva det leder til.
Tusseline Skrevet 18. desember 2004 #14 Skrevet 18. desember 2004 Det første som slår meg, er at det høres ut som en totalt tåpelig ide. Begynner å lure på om folk har store problemer med å finne på kreative gaver, uten å blande inn sex i det. Å samtidig tro at det kanskje skal piffe opp forholdet. Sex er da virkelig noe som er i et forhold fra før av, så hva blir egentlig annerledes? At han kan kreve det når han vil? jaja, alle har vi våre ideer, men jeg hadde aldri gitt en slik gave. Jepp. Enig.
Gjest gjest1 Skrevet 18. desember 2004 #15 Skrevet 18. desember 2004 Nei huff.. Gavekort på sex sier at du stiller deg selv til disposisjon, selv om du ikke har lyst. For all del...liker gavekort, men ikke på sex.
Snuppao Skrevet 20. desember 2004 #16 Skrevet 20. desember 2004 Jeg hadde nok kunnet gjort det. Spurte kjæresten min om hvordan han hadde reagert på et gavekort fra meg. Han likte tanken, og hadde nok glist litt i barten ved mottaket. Gavekortet hadde nok sikkert vekket hans forventninger om en real omgang. Og det hadde han fått.
Gjest Dingbat Skrevet 21. desember 2004 #17 Skrevet 21. desember 2004 Ville ha foreslått et gavekort på Kroppspleie med garanti om full tilfredsstillese, i stedet. Da ville det ikke involvere andre løfter enn velvære, nyelse og full oppmerksomhet med gode muligheter for tilfredstillende sex som ekstra gevinst for oss begge.
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2004 #18 Skrevet 21. desember 2004 Jeg er mann og hadde elsket å få gavekort på sex fra min kone. Kunne vært gjort ganske kult. Derosm hun hadde tatt bilde av seg selv i sexy antrekk, f.eks. lakk fetish og laget et kort ut av det. KING KONG spør du meg :-)
Alterna Skrevet 26. desember 2004 #19 Skrevet 26. desember 2004 Hva blir det neste... Gavekort på å ta oppvasken???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå