Gjest Melk Skrevet 17. desember 2004 #1 Skrevet 17. desember 2004 Heldigvis fortsetter VG å gi oss nyttige innblikk fra kvalifiserte folk mht glamour, mote og jet-setlivet: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=101800 Jeg trodde et øyeblikk de hadde sluttet fordi det var så rævva dårlig, men ser jo nå at de ikke har det allikevel.
Gjest Gjesta Skrevet 17. desember 2004 #2 Skrevet 17. desember 2004 Jeg kan ikke tenke meg at folkene i VG er de rette til å bedømme om noe er "rævva dårlig", når man ser hva de trykker....
Gjest GreenSky Skrevet 17. desember 2004 #3 Skrevet 17. desember 2004 Hvorfor hakke så mye på henne. Hun kom da med noen helt ok tips.
Gjest lmari Skrevet 17. desember 2004 #5 Skrevet 17. desember 2004 Pst! Spalten er slutt - dette var det siste bidraget!
Gjest Gjesta Skrevet 17. desember 2004 #6 Skrevet 17. desember 2004 Det er forsåvidt dummere og diskutere dama omigjen og omigjen.. dessuten synes jeg ikke tipsene hennes var så mye annerledes enn det du finner i elle, detnye, henne ller noen av de andre bladene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå