AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #1 Del Skrevet 1. april 2017 Jeg var og målte mitt fosters nakkefold forrige mandag. Da var jeg 12+6 uker. Nakkefolden var 2.1 tykk. Er dette bra? Normalt? Legen fant neseben og sa at hjertet var normalt. Anonymkode: 64c1a...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #2 Del Skrevet 1. april 2017 Det er vel noe du skulle spurt legen om når du først var der, ikke en gjeng med randoms fra kg. Anonymkode: 4fa08...5e8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #3 Del Skrevet 1. april 2017 Legen ville sagt ifra om det var noe unormalt Anonymkode: c632a...c50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #4 Del Skrevet 1. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel noe du skulle spurt legen om når du først var der, ikke en gjeng med randoms fra kg. Anonymkode: 4fa08...5e8 Jeg spurte. Men ønsket også kg sin mening Anonymkode: 64c1a...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #5 Del Skrevet 1. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte. Men ønsket også kg sin mening Anonymkode: 64c1a...b91 Forstår det, men med tanke på hvor mye rart som er her inne så er slike store viktige spørsmål veldig risikofylt å spør om. Du kan fort ende om med unødvendige bekymringer. Er du usikker på legen så gå heller å få en second opinion. Anonymkode: 4fa08...5e8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #6 Del Skrevet 1. april 2017 Hvis det blir oppdaget ting utenom det normale på UL så har legen plikt til å henvise deg videre til spesialister. Har han ikke gjort det så er det nok innafor. Anonymkode: 6378d...f0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #7 Del Skrevet 1. april 2017 Her var den 3, legen sa det var helt fint. Frisk baby! Husker jeg fant mye rart når jeg googlet, så ikke gjør det! 2,1 er helt normalt. Anonymkode: 6f5eb...4c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #8 Del Skrevet 1. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis det blir oppdaget ting utenom det normale på UL så har legen plikt til å henvise deg videre til spesialister. Har han ikke gjort det så er det nok innafor. Anonymkode: 6378d...f0a Jeg var hos spesialist. Han er ekspert på foster diagnose. Det var bare det at jeg var så dum at jeg begynte å google og ble bekymret. Teit, jeg vet! Nå skal jeg ikke google mer og slappe av Anonymkode: 64c1a...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #9 Del Skrevet 1. april 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her var den 3, legen sa det var helt fint. Frisk baby! Husker jeg fant mye rart når jeg googlet, så ikke gjør det! 2,1 er helt normalt. Anonymkode: 6f5eb...4c8 Godt tips, Google er kilden til mye unødvendig bekymring. Anonymkode: 64c1a...b91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #10 Del Skrevet 1. april 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt tips, Google er kilden til mye unødvendig bekymring. Anonymkode: 64c1a...b91 Jepp! Fikk beskjed jeg hadde litt mye fostervann, og etter iherdig googling var jeg overbevist om at jeg ventet et barn både med nyresvikt, hjerteproblemer, multiorgansvikt og alle mulige slags genfeil. Fikk et helt friskt barn. Anonymkode: b6e51...aaa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #11 Del Skrevet 1. april 2017 2.6 her og ble sagt at alt var normal. Noe det også var. Anonymkode: e8889...ec2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GoldenLioness Skrevet 1. april 2017 #12 Del Skrevet 1. april 2017 Å Google mens du er gravid er det dummeste du gjør! Les kun om fosterets utvikling. Hold deg unna alt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #13 Del Skrevet 2. april 2017 11 timer siden, GoldenLioness skrev: Å Google mens du er gravid er det dummeste du gjør! Les kun om fosterets utvikling. Hold deg unna alt annet. Jepp, I know. Blir helt tullerusk av å tenke på alt som kan være galt. Anonymkode: 64c1a...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå