Gå til innhold

Gjort noe dumt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var ute med han jeg datet i går, og forsøkte å gjøre han sjalu. Han er alltid så snill og imøtekommende, så ville se om det var noe tak i han, eller om han bare ville la meg holde på. Plutselig var han borte, så jeg sendte en melding og spurte hvor han var. Han svarte med at han dro hjem, at vi ikke var helt match, vi avslutter her, og skrev god natt til slutt.

Har jeg ødelagt alt? Har sendt han melding og sagt unnskyld, men ikke fått noe svar..

Anonymkode: 8495d...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må prøve å forklare han hva de dreiv med..han er nok veldig såra og skjønte ingenting.

Anonymkode: 657c2...3c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok ødelagt dette her, ja. Gå videre.

Anonymkode: 3cdec...7fe

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke på damer som driver på med sånn type testing. Du gir jo tydelig signal om at du ikke er interessert og driter langt i respekt for han. 

I det miste bra at han fant ut av hvordan du holder på såpass tidlig så han slipper å innlede et seriøst forhold.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hææææææææææææææææææææææææææ

Hva i alle dager ts

Anonymkode: e5db3...d3d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Slutt med slik testing, det er bare tåpelig. Og ja du har ødelagt alt. med denne fyren.

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var ute med han jeg datet i går, og forsøkte å gjøre han sjalu. Han er alltid så snill og imøtekommende, så ville se om det var noe tak i han, eller om han bare ville la meg holde på. Plutselig var han borte, så jeg sendte en melding og spurte hvor han var. Han svarte med at han dro hjem, at vi ikke var helt match, vi avslutter her, og skrev god natt til slutt.

Har jeg ødelagt alt? Har sendt han melding og sagt unnskyld, men ikke fått noe svar..

Anonymkode: 8495d...eec

Jepp. 

Game over. 

Har du lært noe nå?

Anonymkode: a9ea7...515

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var ute med han jeg datet i går, og forsøkte å gjøre han sjalu. Han er alltid så snill og imøtekommende, så ville se om det var noe tak i han, eller om han bare ville la meg holde på.

Du dater en som alltid er snill og imøtekommende, og så ville du gjøre han sjalu? Så smakløs tenkt av deg.

Du ville se om det er noe tak i ham, eller om han bare ville la deg holde på. Du fikk svar at det er tak i ham. Han ville ikke være sammen med en som holdt på sånn som du.

Sitat

 

Har jeg ødelagt alt? Har sendt han melding og sagt unnskyld, men ikke fått noe svar..

Anonymkode: 8495d...eec

Ja, du har ødelagt for deg selv for denne gangen. Men forhåpentligvis har det lært deg noe som du kan ta med deg.

Endret av exictence
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan testet du han?

Anonymkode: f21ed...8f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du skjønt at det er dumt å holde på med den dumme testinga nå? Du har nok ødelagt ja. Du kan alltids sende han en melding å forklare, men jeg hadde ikke orket å være med noen som faktisk prøver å gjøre meg sjalu 

Anonymkode: 533d6...fc9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skulle poenget med det være? Ville du han skulle kjempe for deg elns?

Anonymkode: b5b0b...48e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med deg? :murvegg:Hvorfor gjøre noe slik? Hvordan hadde du følt deg om han hadde gjort det samme mot deg? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Oh my, denne karen virker som en grei kar. La meg være en skikkelig drittkjærring for å se om han godtar dette"

Image result for you're a bitch gif

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han tenker nok han er utrolig glad for at du gjorde dette så tidlig, så slipper han styret med å bli såra og lei seg senere. Håper han finner noen som er like snill som han.

Anonymkode: d3569...205

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager skulle være vitsen med det? Så utrolig unødvendig av deg, du har nok ødelagt alt. Håper i alle fall det, for det høres ikke ut som at du fortjener han dersom han er så snill som du sier. Da har du kanskje lært til neste gang hvertfall :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du virkelig ønsker å fortsette med han, så ring og fortell hva du gjorde og hvorfor, legg deg langflat delux. Vis at du egentlig er en grei person, men at du dreit deg ut skikkelig. 

Anonymkode: d9e41...0d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Egentlig klikket jeg meg kun inn fordi jeg ville se hva du hadde funnet på, for det setter liksom litt perspektiv på livet å se at ikke alle gjør like smarte valg her i livet. 

Hvis dette var en kjekk mann så har du nok gjort noe voldsomt dumt, her har du virkelig ødelagt for deg selv.

Endret av QQbaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva gjorde du? Får bare servert deler av historien?

Anonymkode: 00898...023

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, det var jo tak i ham da 😂

Ingen toleranse for bullshit, det er en god egenskap for en kjæreste. Hun som får ham kan være trygg på det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...