Gå til innhold

Endrer fantasier seg i fylla?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kona mi hadde noen venninner på besøk, det ble litt vindrikking - deretter så ble det snakket om sex og sexfantasier.
Kona fortalte bla at hun fantaserer om gangbang, trekant og pikesex.

Dagen etter så spør jeg min samboer om dette, da svarte hun at det var bare "fylleprat", hun mente ingenting med dette. 

Det er et ordtak at sannheten får du fra barn og fylle folk.

Hvordan skal jeg tolke dette?
Sier du ting i fylla, som du egentlig ikke mener?

Anonymkode: bd813...f6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er det man får høre sannheten av igjen? Er det ikke fulle folk og barn man sier..

Skrevet

Tror det heller er slik at som med allt annet i fylla, så kommer ting en ikke tør si, eller utrykke til vanlig opp opp til overflaten når en mister hemningene sine. 

• Liker 1
Skrevet

Sexfantasier endrer seg jo ikke, men folk kan si masse tull i fylla ja. Enten har hun fantasiene og våknet dagen derpå og angret litt på at hun delte det med deg, eller så har hun ikke disse fantasiene og bare jattet med venninnegjengen for å ikke være kjedelig. 

Jeg sitter jo på ekstremt begrenset informasjon her, men min tolkning er at hun ikke tør eller vil dele fantasier med deg av en eller annen grunn. 

At hun blåser det bort som fylleprat tyder på at hun ikke vil at du skal legge noe i det iallfall, og de betyr vel sikkert ikke så mye for henne heller, så ikke begynn og tolk det som at du skal oppfylle disse fantasiene ved å invitere kompisene hjem på gangbang.

AnonymBruker
Skrevet

Utallige er de mess som ønsker å røve å suge kuk I fylla.

Kvinne55

Anonymkode: 1f85d...565

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Utallige er de mess som ønsker å røve å suge kuk I fylla.

Kvinne55

Utallige er de menn som ønsker å prøve å suge kuk I fylla.

Kvinne55

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utallige er de menn som ønsker å prøve å suge kuk I fylla.

Kvinne55

suging av kuk i fylla, bli tatt med stapon av dama, hvordan få tilgang til rumpehullet hennes... begynner vi å se konturene av noe her?

Anonymkode: d6cd0...b05

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun trakk det tilbake fordi hun vil at det skal forbli en fantasi. Ikke noe hun vil snakke om, planlegge, utføre eller ha med i sexlivet sitt med deg, men noe hun bare vil fantasere om alene. Det er stor forskjell på å nevne fantasier for venninner i en slik setting, og å snakke med mannen sin om dem. 

Kanskje hun synes det er flaut at hun sa det høyt, kanskje hun rett og slett ikke har disse fantasiene på ordentlig, men bare ville ha noe å si til venninnene. 

Vanskelig å si, men det er vel bare å la temaet ligge og se om hun nevner det igjen senere. Du burde i hvert fall ikke presse og mase og si ting som "det er fra barn og fulle folk man hører sannheten".

Anonymkode: 3952c...fe0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...