AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #21 Skrevet 2. april 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg leste boken i fjor sommer og den var provoserende dårlig skrevet. Dessuten har jeg slitt en del med suicidale tanker og jeg syns boken bommet totalt. Det er jo mulig at serien er bedre. Anonymkode: 68e61...90f Her må jeg få si at jeg har slitt med det samme selv, men syns likevel ikke boken bommet. Selv om jeg ikke kan relatere meg til det hovedpersonen går gjennom, finnes det så mye som kan føre en ung person til å ta selvmord, og jeg syns boken viser en reell side. Jeg kjente meg ikke helt igjen, men syns likevel ikke forfatteren bommet. Små ting som bygges opp over tid er jo ofte ille nok, jeg syns boken har et veldig viktig budskap Anonymkode: 494c5...93e 16
dillyduzit Skrevet 3. april 2017 #23 Skrevet 3. april 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Her må jeg få si at jeg har slitt med det samme selv, men syns likevel ikke boken bommet. Selv om jeg ikke kan relatere meg til det hovedpersonen går gjennom, finnes det så mye som kan føre en ung person til å ta selvmord, og jeg syns boken viser en reell side. Jeg kjente meg ikke helt igjen, men syns likevel ikke forfatteren bommet. Små ting som bygges opp over tid er jo ofte ille nok, jeg syns boken har et veldig viktig budskap Anonymkode: 494c5...93e Fullstendig enig. - Likte serien svært godt, så lurer på om jeg må ta meg en runde til rett og slett. 1
minister-mio Skrevet 3. april 2017 #24 Skrevet 3. april 2017 1 minutt siden, dillyduzit skrev: Fullstendig enig. - Likte serien svært godt, så lurer på om jeg må ta meg en runde til rett og slett. gjør det!
Gjest canacas Skrevet 3. april 2017 #25 Skrevet 3. april 2017 Ble veldig emosjonell på siste episode. Clay altså.. når han er på kontoret og snakker med studieveilederen (eller hva han nå enn er). Sterkt spilt av så unge folk! 1
dillyduzit Skrevet 3. april 2017 #26 Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, minister-mio skrev: gjør det! Man sitter jo noe øddelagt på siste episode, men det var bare så sterkt at jeg faktisk slet med å holde tårene inne i natt (litt emosjonell for tiden) Jeg lurer dog på hvoran det blir å se det på nytt, når man sitter med fasiten, vil man få et annet perspektiv på karakterene, vil man tenke annerledes? 2
minister-mio Skrevet 3. april 2017 #27 Skrevet 3. april 2017 1 minutt siden, dillyduzit skrev: Man sitter jo noe øddelagt på siste episode, men det var bare så sterkt at jeg faktisk slet med å holde tårene inne i natt (litt emosjonell for tiden) Jeg lurer dog på hvoran det blir å se det på nytt, når man sitter med fasiten, vil man få et annet perspektiv på karakterene, vil man tenke annerledes? Nå er jeg bare halvveis uti sesongen, så jeg vet ikke. De filmene med en tvist blir jo annerledes når man ser de igjen, typ fight club og sixth sense etc. 1
dillyduzit Skrevet 3. april 2017 #28 Skrevet 3. april 2017 2 minutter siden, minister-mio skrev: Nå er jeg bare halvveis uti sesongen, så jeg vet ikke. De filmene med en tvist blir jo annerledes når man ser de igjen, typ fight club og sixth sense etc. Oh boy, har du mye spennende i vente. Kan si så mye at episode 12 og 13, de er sterke. 3
minister-mio Skrevet 3. april 2017 #29 Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, dillyduzit skrev: Oh boy, har du mye spennende i vente. Kan si så mye at episode 12 og 13, de er sterke. gleder meg 1
Kalevala Skrevet 3. april 2017 #30 Skrevet 3. april 2017 Jeg så de to første episodene i går, og synes den virker lovende. Gleder meg til å fortsette.
Hattivatti Skrevet 3. april 2017 #31 Skrevet 3. april 2017 20 minutter siden, canacas skrev: Ble veldig emosjonell på siste episode. Clay altså.. når han er på kontoret og snakker med studieveilederen (eller hva han nå enn er). Sterkt spilt av så unge folk! Helt enig!
_popcorn_ Skrevet 3. april 2017 #32 Skrevet 3. april 2017 3 timer siden, canacas skrev: Ble veldig emosjonell på siste episode. Clay altså.. når han er på kontoret og snakker med studieveilederen (eller hva han nå enn er). Sterkt spilt av så unge folk! Kom noen tårer og snufsing her på siste episoden... :o Skulle bare begynne se en episode til frokosten lørdag, det ble hele sesongen det... klarte ikke slå av!
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #33 Skrevet 3. april 2017 Klarte ikke å holde igjen tårene når foreldrene kom inn å fant henne. For en sterk scene! Anonymkode: 6d0ea...73f 5
Gjest Hold the door Skrevet 3. april 2017 #34 Skrevet 3. april 2017 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door
Gjest canacas Skrevet 3. april 2017 #35 Skrevet 3. april 2017 2 timer siden, _popcorn_ skrev: Kom noen tårer og snufsing her på siste episoden... :o Skulle bare begynne se en episode til frokosten lørdag, det ble hele sesongen det... klarte ikke slå av! Ser siste episode igjen.. den var bra altså.
Lill3My Skrevet 3. april 2017 #36 Skrevet 3. april 2017 Er på episode 3 og er helt ok begeistret. Er nok rett og slett litt for "gammel" til å bli henrykt over serien. Virker som om den er best egnet for 15-20-åringer? (er selv 28). Kommer nok likevel til å fullføre serien, men blir ikke en serie jeg "binger" på 3
Gjest canacas Skrevet 3. april 2017 #37 Skrevet 3. april 2017 Dere som har sett hele; hvor ble pakke nummer to sendt? Jeg har misset noe
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #38 Skrevet 3. april 2017 20 minutter siden, Lill3My skrev: Er på episode 3 og er helt ok begeistret. Er nok rett og slett litt for "gammel" til å bli henrykt over serien. Virker som om den er best egnet for 15-20-åringer? (er selv 28). Kommer nok likevel til å fullføre serien, men blir ikke en serie jeg "binger" på Det er jeg uenig i. Synes denne er meget godt egnet til foreldregenerasjon til tenåringer. Selv er jeg 26 år og liker den veldig godt! Anonymkode: 6d0ea...73f 8
Lill3My Skrevet 3. april 2017 #39 Skrevet 3. april 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jeg uenig i. Synes denne er meget godt egnet til foreldregenerasjon til tenåringer. Selv er jeg 26 år og liker den veldig godt! Anonymkode: 6d0ea...73f Da har det kanskje ikke noe med alder å gjøre likevel. Noe er det dog son gjør st jeg ikke liker serien like godt som mange andre. Sier ikke den er dårlig i det hele tatt, men den er ikke blandt de bedre jeg har sett. Jeg syntes den virket litt mer rettet mot ungdom enn voksne, mye pga settingen på high school, at de aller fleste karakteren (med vesentlig rolle) er tenåringer, og at det hele handler om en rekke typiske tenåringssituajsoner.. Men igjen, jeg er bare tre episoder inn i serien og det er strengt tatt ikke veldig mye å basere en hel serie på. Sjangeren er kanskje heller ikke helt min stil da jeg som regel faller for litt sære serier som The Oa, Dirk Gently, Mr Robot, Sherlock, orphan Black, o. L... Men liker også dramaserier som This Is Us og Shamless og tenkte dette var i samme gate 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #40 Skrevet 3. april 2017 Jeg leste boka for noen år siden, og syntes den var interessant. Er ikke superbegeistra for serien, men den er helt ok. Irriterer meg litt over at den er veldig "glætt" amerikansk. Mange av skuespillerne er også litt for gamle/ser litt for gamle ut til å skulle være 16-18 år. Jeg omgås ungdommer i den alderen hver dag på jobb, og de ser ikke sånn ut. Anonymkode: f3222...930 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå