Gå til innhold

Hvile yrker liker du best ved motsatt kjønn og hvorfor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overskriften sier vel sitt! 

Politimenn, tror jeg for min del. Det er noe med at jeg vet de kan beskytte meg, og uniformen er fin på mange. 

Ambulansearbeider, sykepleier, lege og fysioterapeuter er også fine yrker. 

Anonymkode: e9a9e...518

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si jeg bryr meg veldig om hvilket yrke de har.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke, hvis jeg liker han. Bryr meg litt hvis jeg ikke er interessert for da vil jeg lære ting av han.

Anonymkode: 97d86...025

AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg fint lite hvilket yrke menn har,  bare han er seksuelt tiltrekkende, oppegående og snill..

Mannen min er elektriker. Men han kunne like så godt vært postmann, søppelkasser eller jobbet i helsesektoren. 

Anonymkode: 242f0...1a5

• Liker 2
Skrevet

Noe fysisk og praktisk rettet. Type tømrer, brannmann ol. Kan fint jobbe på kontor også, men liker heltst at menn er litt praktisk anlagt  

Men uansett så er det viktigste at han liker jobben og er engasjert. Orker ikke negativitet. 

• Liker 1
Skrevet

Yrket er ikke så farlig, men at han 1) har fast stabil inntekt, 2) er positivt innstilt til å gå på jobb, og 3) ikke tar med jobben hjem/sitter og jobber om kvelden eller at telefonen ringer hele tida i helger etc, er viktig. 

• Liker 2
Skrevet

Hvis jeg først liker en fyr så bryr jeg meg fint lite om hva slags yrke han har, men fra avstand så synes jeg det er attraktivt med menn som er sykepleiere, vernepleiere, helsefagarbeidere, eller de som jobber i barnehage :) Liker kanskje menn som jobber med å ta vare på andre mennesker heh

• Liker 1
Skrevet

Bryr meg lite. Så lenge han trives med jobben sin og kan forsørge seg selv så er det ganske likegyldig hva han jobber med. 

De jeg har vært sammen med har hatt forskjellige jobber. Ville vært idiotisk å velge bort noen på grunn av jobben deres. 

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hva slags yrke folk har.

Skrevet

Så lenge de har et yrke er det greit. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg lite om yrke når det kommer til jakten på partner. 

Men derimot synes jeg verktøybukser/politi- og brannmannbukser osv ser j*vlig digg ut på en ordentlig mannerumpe. 

Anonymkode: 0ccd4...1de

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Et yrke han brenner for. 

Anonymkode: b7de2...f46

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det er noe som gjør at økonomien går rundt og hun ikke kommer hjem og klager hver dag om dumme kollegaer, teite arbeidsoppgaver, at hun hater jobben sin og slike, så har jeg ingen preferanser på yrker. 

Styrer unna noen yrker da, som ikke passer med mitt liv eller tanker om livet. 

Anonymkode: fd77d...4d3

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overskriften sier vel sitt! 

Politimenn, tror jeg for min del. Det er noe med at jeg vet de kan beskytte meg, og uniformen er fin på mange. 

Ambulansearbeider, sykepleier, lege og fysioterapeuter er også fine yrker. 

Anonymkode: e9a9e...518

Jeg liker lærer fordi de ofte er kunnskapsrike. Det samme gjelder også pedagoger.

Jeg liker også helsepersonell som sykepleiere og leger. Ikke at de trenger å være lege. Liker også personer som jobber i barnehage. Personer med høyt kunnskapsnivå og som ikke er bedrevitere eller snakker nedlatende til folk som ikke har så høy nivå er hot :) 

AnonymBruker
Skrevet

Samme for meg så lenge hun har høyere utdanning, gjerne innenfor et krevende fag..

Smarte jenter er S-E-X-Y!! 😛😛

Hilsen mann med yrkes-utdanning.

Anonymkode: 24693...96c

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Cartman skrev:

Lærer

Jeg kunne aldri blitt sammen med en lærer. De lærerne jeg kjenner er så fulle av seg selv. ;) Et eget folkeslag 

Anonymkode: 0272e...189

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne aldri blitt sammen med en lærer. De lærerne jeg kjenner er så fulle av seg selv. ;) Et eget folkeslag 

Anonymkode: 0272e...189

Kjenner noen lærere jeg også, og skjønner ikke helt hva du mener her....

Svar til tråden: Det er fyren som gjør yrket sexy, ikke motsatt.

Anonymkode: de52e...479

AnonymBruker
Skrevet

For forhold eller for å se på avstand? Jeg syns det er noe sexy over profesjonelle mannlige servitører. Liker kombinasjonen underdanig og stolthet. Men jeg ville ikke nødvendigvis vært romantisk interessert i noen med de yrkene. Når det gjelder valg av partner kommer alltid individet først, og individet jeg liker kan komme i de fleste varianter (når det gjelder yrker, eller mangel på sådan)

Anonymkode: 932d0...152

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...