Gå til innhold

:(


Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vaskebjørner er skadedyr; de herjer og roter i søpla, og kan bære sykdommer. I tillegg kan de være aggressive, og de formerer seg raskt. Dessuten er de ikke naturlig forekommende i den norske faunaen, så jeg ser egentlig flere problemer enn positive sider ved å lukke øynene. De er søte, ja, men hvilke dyr er ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Lilith.. Men en mulighet kunne være å bedøve dem og evnt ha dem i en dyrehage e.l.. å betale mye penger for å få dem tilbake til sine egne omgivelser er vel litt for kostbart..Spesielt når det er en tjomsing som har importert dem ulovlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hele minner meg egentlig om de historiene med folk som anskaffer alligatorunger "fordi de er så søte", for så å slippe dem løs når de plutselig blir større, og man ikke lenger klarer å hanskes med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Vaskebjørner er skadedyr; de herjer og roter i søpla, og kan bære sykdommer. I tillegg kan de være aggressive,  og de formerer seg raskt. Dessuten er de ikke naturlig forekommende i den norske faunaen, så jeg ser egentlig flere problemer enn positive sider ved å lukke øynene. De er søte, ja, men hvilke dyr er ikke det?

off ja, jeg forstår det. skulle bare ønske man kunne bedøve de og sende de et sted i steden. Jævla idiot som tok de hit. ganske drøy ting å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

De er jo skadedyr i sine egne omgivelser også. Lurer litt på hvor store ressurser som ville bli satt inn for å tilbakeføre en grevling i norsk fauna liksom. Hehe.

Men søte er de jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
De er jo skadedyr i sine egne omgivelser også. Lurer litt på hvor store ressurser som ville bli satt inn for å tilbakeføre en grevling i norsk fauna liksom. Hehe.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...