Gå til innhold

Eksen lager kvalme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, LadyL skrev:

Da skjønner jeg!

Men hvordan vet hun hvem dine nye flørter er? Er det vanlig å legge det ut på facebook i en datingfase? Jeg spør fordi jeg ikke har opplevd dette og heller ikke gjør dette med nye jeg treffer.

Eller stalker hun deg og finner selv ut hvem du dater?

Om jeg legger ut bilde på instagram eller snap med personen jeg dater, ser noen av venninnene hennes dette antakelig.

Var forresten med ei når hun fikk melding fra ex'en min. Disse to går på samme skole, men ikke noe mer enn det. På meldinga sto det noe slikt som "Forferdelig dårlig gjort ovenfor meg å date *****, å hvertfall at du ikke forteller meg om det". Igjen, disse to går på samme skole, ingenting mer enn det. 

 

Anonymkode: 06645...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg legger ut bilde på instagram eller snap med personen jeg dater, ser noen av venninnene hennes dette antakelig.

Var forresten med ei når hun fikk melding fra ex'en min. Disse to går på samme skole, men ikke noe mer enn det. På meldinga sto det noe slikt som "Forferdelig dårlig gjort ovenfor meg å date *****, å hvertfall at du ikke forteller meg om det". Igjen, disse to går på samme skole, ingenting mer enn det. 

 

Anonymkode: 06645...f1b

Hva med å ikke legge ut på hverken instagram eller snap til dere er såpass trygge på hverandre at eksen din ikke klarer å ødelegge noe? Du kan blokkere venninnene hennes fra å se storyen din på snap.

Om de bare går på samme skole og ikke kjenner hverandre eller er venner, er det jo ikke noe å bry seg om. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2017 den 22.18, LadyL skrev:

Hva med å ikke legge ut på hverken instagram eller snap til dere er såpass trygge på hverandre at eksen din ikke klarer å ødelegge noe? Du kan blokkere venninnene hennes fra å se storyen din på snap.

 

Holder vennskap/flørter litt hemmelig nå, så får hun bare holde på. Sånne ting poengterer bare igjen at det var lurt å droppe henne. Viser seg også at hun har lagt ned "forbud" om å være med meg til sine venninner, da slutter hun å være med dem. Bitches be crazy. 

Anonymkode: 06645...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Holder vennskap/flørter litt hemmelig nå, så får hun bare holde på. Sånne ting poengterer bare igjen at det var lurt å droppe henne. Viser seg også at hun har lagt ned "forbud" om å være med meg til sine venninner, da slutter hun å være med dem. Bitches be crazy. 

Anonymkode: 06645...f1b

Akkurat som eksen min. Folk kom bort til meg og sa at han hadde sendt de melding på FB om å velge mellom meg og han :P 

Anonymkode: 25642...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat som eksen min. Folk kom bort til meg og sa at han hadde sendt de melding på FB om å velge mellom meg og han :P 

Anonymkode: 25642...a0d

Hva er greia med folk? "Jeg liker han ikke pga det han gjorde mot meg, derfor kan heller ikke du like han". Heldigvis sier det mer om dem som gir slike ultimatum, enn om oss.

Anonymkode: 06645...f1b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte først på at du legger ut snap og instagrambilde av deg selv med alle damer du dater, men så nå at du er veldig ung. 

Steg 1: Blokker alle hennes venner fra dine sosiale medier? 

Steg 2: Prøv å skvær opp med eksen? Ofte er det lett å skrike ut at det må være dama som er "gal og bitter", men ofte ligger det noe bak som gjør at hun reagerer på den måten hun gjør. Vi har bare hørt din side av saken og en sak har alltid to sider. Som regel blir folk sinte for en grunn. Og det virker som du kanskje ikke så uskyldig som du vil ha det til her? Mulig jeg er helt på villspor nå, men dette er noe jeg hører om ofte: gal og bitter eks kjæreste og uskyldig fyr som snakker om denne gale eksen. Også viser det seg at det var litt mer til historien en det man ble servert... 

Anonymkode: a3522...edb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerte først på at du legger ut snap og instagrambilde av deg selv med alle damer du dater, men så nå at du er veldig ung. 

Steg 1: Blokker alle hennes venner fra dine sosiale medier? 

Steg 2: Prøv å skvær opp med eksen? Ofte er det lett å skrike ut at det må være dama som er "gal og bitter", men ofte ligger det noe bak som gjør at hun reagerer på den måten hun gjør. Vi har bare hørt din side av saken og en sak har alltid to sider. Som regel blir folk sinte for en grunn. Og det virker som du kanskje ikke så uskyldig som du vil ha det til her? Mulig jeg er helt på villspor nå, men dette er noe jeg hører om ofte: gal og bitter eks kjæreste og uskyldig fyr som snakker om denne gale eksen. Også viser det seg at det var litt mer til historien en det man ble servert... 

Anonymkode: a3522...edb

Steg 1: De fleste har fjerna meg. Bor i en liten storby, så veldig oversiktig miljø mtp. hvem som dater hvem osv.

Steg 2:  Kan si allerede nå at vi kommer ingen vei med kommunikasjon, hun blir sint og roper og hører bare det hun vil høre (en av grunnene til at det ble slutt). Har itilegg ikke lyst å snakke med henne etter at hun har delt ting om meg som man bare sier til kjæresten (skammelige og personlige ting jeg har fortalt henne under 4 øyne) og hun bruker dette for å såre og ødelegge for meg. 

Har heldigvis holdt meg for god til å dele hennes hemmeligheter og hvor mye dritt hun snakket om sine bestevenninner...

Anonymkode: 06645...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2017 den 15.47, AnonymBruker skrev:

Hvis du droppet henne fra en dag til en annen, er det jo ikke rart at hun syns du er en skikkelig drittsekk.

Greia er: det er mange dritsekker, der ute. Ofte er det de samme mennene som er kjip med damer igjen og igjen. Derfor er det helt vanlig at kvinner advarer andre kvinner mot menn de anser som drittsekk. 

Anonymkode: aac6b...0b7

Hvordan tenker du man skal droppe noen da? Seigpine det over en måned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...