Gå til innhold

Eksen lager kvalme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Er noe som foregår for tiden som plager meg mitt. Eksen (20 år, snart 9 måneder siden jeg gjorde det slutt)  snakker så stygt om meg. Jeg vet hun hadde det bra når vi var sammen, å at bruddet kom som lyn fra klar himmel, å at hun derfor er bitter. Hun skriver på FB til nye flørter og snakker nedlatende om meg til mine kollegaer på byen osv. 

Det har til nå ikke plaget meg noe særlig, men når det går utover livet mitt i den grad det gjør nå, blir jeg irritert. Noen som har erfaringer eller råd å dele? 

Anonymkode: 06645...f1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hev deg over det. Kollegaene dine kjenner deg og burde vite hvordan du er og hva som er sant/ikke sant. Regner med at de har tatt det opp med deg siden du vet det, og da har jo du muligheten til å forklare greien. 

Du reagerer på at hun skriver til nye flørter på FB..Er du sikker på at du er helt ferdig med henne?

• Liker 3
Skrevet

been there done that. exen min var utrolig koselig å søt, helt til jeg valgte å avslutte forholdet. hun har vært bitter siden og slenger dritt om meg til alle og enhver. 

sender meg sms og spør om å være sammen, selv om hun har fått ny type...tror ikke han vet om det....så svarte jeg nei. da ble hun fornærmet og spammet meg i flere dager med utrolige stygge sms, hvor forferdelig jeg var, stygg, hvor liten pikke jeg hadde og hvor fæl jeg var. hun skulle fortelle alle om meg om hvor dårlig person jeg var. veldig morsomt egentlig ettersom jeg har alt på det rene. hun har ikke, mye svin på skogen. jeg gav henne nummeret til en psykolog og avsluttet samtalen. mange kvinner er drittbitter etter forhold, og da spesielt med barn involvert og skal gjøre alt for å lage et helvete for deg.

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke blokkere henne overalt da? Da får dere ikke sett hva den andre gjør uansett og du vil heller ikke motta meldinger fra henne.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min baksnakket også meg. Jeg overså han fullstendig og regner med at det ble kjedelig etterhvert. 

Anonymkode: 25642...a0d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Blokker,slett og hev deg over det. De aller fleste synes slik prat er patetisk,så det går nok mest ut over henne selv når hun sladrer rundt på den måten.

Anonymkode: 9ab10...66c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 31.3.2017 den 23.09, LadyL skrev:

Du reagerer på at hun skriver til nye flørter på FB..Er du sikker på at du er helt ferdig med henne?

TS her. Tror jeg formulerte meg dårlig, hun skriver til mine nye flørter på FB at de burde holde seg unna meg osv. 

Så ja, HELT sikker på at jeg er over henne. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Tror jeg formulerte meg dårlig, hun skriver til mine nye flørter på FB at de burde holde seg unna meg osv. 

Hvis du droppet henne fra en dag til en annen, er det jo ikke rart at hun syns du er en skikkelig drittsekk.

Greia er: det er mange dritsekker, der ute. Ofte er det de samme mennene som er kjip med damer igjen og igjen. Derfor er det helt vanlig at kvinner advarer andre kvinner mot menn de anser som drittsekk. 

Anonymkode: aac6b...0b7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du droppet henne fra en dag til en annen, er det jo ikke rart at hun syns du er en skikkelig drittsekk.

Greia er: det er mange dritsekker, der ute. Ofte er det de samme mennene som er kjip med damer igjen og igjen. Derfor er det helt vanlig at kvinner advarer andre kvinner mot menn de anser som drittsekk. 

Anonymkode: aac6b...0b7

Men føler hun gjør dette, for at ingen andre skal få meg. Det handler ikke om å beskytte jentene, men heller ødelegge for meg. Hun har sagt tidligere at hennes største frykt var at vi skulle gjøre det slutt og at jeg skulle finne meg ei ny. 

Nei, føler ikke jeg er dritsekk for å gjøre kort prosess når det gjeldte å slå opp. Kan ikke definere et  2-år langt forhold av bruddet. Jeg hadde fått nok av hennes temperament, umodenhet og bitterhet. Jeg hadde det ikke bra lenge, å det var det lureste valget mtp. egen helse.

AnonymBruker
Skrevet
På 1.4.2017 den 7.24, brownbrown skrev:

mange kvinner er drittbitter etter forhold, og da spesielt med barn involvert og skal gjøre alt for å lage et helvete for deg.

Hva er grunnen til at de blir det,  økonomi som er grunnen? 

Anonymkode: c7232...b9c

Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er grunnen til at de blir det,  økonomi som er grunnen? 

nei, kvinner har mye mer følelser involvert og når de har barn sammen og en ny kvinne kommer inn i hans liv blir hun selvfølgelig sjalu og dermed bitter

Endret av brownbrown
Skrevet

Det går over. Det kan ta tid, men det gjør det til slutt.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, brownbrown skrev:

nei, kvinner har mye mer følelser involvert

Ok. Stemmer sikkert, men de mister fort følelser også hvis det ikke som de håpet på,  da er alt det de sa og skrev glemt for lenge siden. 

Skrevet
6 minutter siden, brownbrown skrev:

nei, kvinner har mye mer følelser involvert og når de har barn sammen og en ny kvinne kommer inn i hans liv blir hun selvfølgelig sjalu og dermed bitter

Nå må du ikke generalisere @brownbrown..jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen din i hvert fall. Her ble jeg glad når eks fant seg ny dame, alt blir mye lettere da mtp samarbeid osv. Snakker mer med samboeren hans enn med han egentlig, og tar gjerne en kopp kaffe med henne. Han også for den saks skyld. 

Det kommer mer an på hvilke mennesketype man er..

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Vera79 skrev:

Nå må du ikke generalisere @brownbrown..jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen din i hvert fall. Her ble jeg glad når eks fant seg ny dame, alt blir mye lettere da mtp samarbeid osv. Snakker mer med samboeren hans enn med han egentlig, og tar gjerne en kopp kaffe med henne. Han også for den saks skyld. 

Det kommer mer an på hvilke mennesketype man er..

ja det gjelder vell sikkert ikke alle. er nok mange som er glad for ex sine vegne og klarer å oppføre seg voksent ovenfor det. men du må innrømme at kvinner har mye mer følelser involvert? så jeg har rett. men jeg kunne vell lagt til "mange kvinner " da isteden

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Stemmer sikkert, men de mister fort følelser også hvis det ikke som de håpet på,  da er alt det de sa og skrev glemt for lenge siden. 

nei tror ikke det er så lett. både for menn og kvinner. når man først har fått følelser blir det litt vanskelig

Skrevet
3 minutter siden, brownbrown skrev:

ja det gjelder vell sikkert ikke alle. er nok mange som er glad for ex sine vegne og klarer å oppføre seg voksent ovenfor det. men du må innrømme at kvinner har mye mer følelser involvert? så jeg har rett. men jeg kunne vell lagt til "mange kvinner " da isteden

Njaaa..ikke helt enig der heller jeg.  - igjen, det handler om mennesketype ;) Har du ikke sett alle trådene på kg av menn som HATER alle kvinner pga barnefordeling? Hvis ikke det er følelser så vet ikke jeg..

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Vera79 skrev:

Njaaa..ikke helt enig der heller jeg.  - igjen, det handler om mennesketype ;) Har du ikke sett alle trådene på kg av menn som HATER alle kvinner pga barnefordeling? Hvis ikke det er følelser så vet ikke jeg..

det er vell følelser ovenfor barna ? og det skjønner jeg jo egentlig godt, noen kvinner tror de eier ungene alene

Skrevet
1 minutt siden, brownbrown skrev:

det er vell følelser ovenfor barna ? og det skjønner jeg jo egentlig godt, noen kvinner tror de eier ungene alene

Eller hevn over eksen..? Inger eier barna sine, men i noen tilfeller har jeg vanskelig for å tro at mennene vil barnets beste, og ikke sitt eget beste (jeg snakker fortsatt om kg-trådene, ikke menn generelt). Men som sagt, du generaliserte, og kvinnene kom dårlig ut av det, og det var jeg uenig i. Det kommer helt an på hvilke mennesketype man er. 

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da skjønner jeg!

Men hvordan vet hun hvem dine nye flørter er? Er det vanlig å legge det ut på facebook i en datingfase? Jeg spør fordi jeg ikke har opplevd dette og heller ikke gjør dette med nye jeg treffer.

Eller stalker hun deg og finner selv ut hvem du dater?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...