Gå til innhold

Forelsket!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er forelsket!

Fantastisk å føle på alle disse følelsene. Usikkerheten, savnet, spenningen, forventningene!

Også litt skummelt.

Anonymkode: 9a801...dc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

GREIT DET!

Anonymkode: 43aa7...f97

IKKE SANT!

Nei, men helt rart. Ble over med forrige kjæreste i fjor og trodde jeg aldri ville finne noen andre. Tenker alltid sånt, men så kommer det noe nytt.

Anonymkode: 9a801...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om noen måneder er du her inne igjen og skriver noe alla "Jeg har kjærlighetssorg... det suger..men er sikkert likegreit..jeg kommer sikkert over det om 1 år for det finnes flere fisk i havet"

Anonymkode: 70942...e82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og om noen måneder er du her inne igjen og skriver noe alla "Jeg har kjærlighetssorg... det suger..men er sikkert likegreit..jeg kommer sikkert over det om 1 år for det finnes flere fisk i havet"

Anonymkode: 70942...e82

Det er jo det som er rart. Jeg tenker at da er livet over og jeg aldri finner noen andre. Akkurat som nå tenker jeg at han her er verdens mest fantastiske person, virkelig, det føler jeg virkelig. Men så vet jeg jo at det (dessverre) også går over en gang.

Anonymkode: 9a801...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig ts, det unner jeg deg :)

Det ble slutt med eksen min for 3 år siden, han har gått videre - jeg sliter fortsatt :( 

Redd jeg aldri kommer til å bli forelsket igjen, faktisk. Savner følelsen av å være så stolt over noen, kribler i magen og alt er bare perfekt. Hååååper jeg snart møter noen som får meg til å føle der sånn :(

Lykke til!! ;-*

Anonymkode: 1c08c...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så heldig!! Kos deg!! Håper jeg opplever det samme snart! 😊❤

Anonymkode: 6c60e...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :)

Selv hater jeg den der tiden før ting faller på plass. Den usikkerheten ispedd ren glede. Jeg blir kvalm av den berg-og-dal-banen. Og roter det derfor til for jeg klarer ikke å beholde roen. Så jeg har akkurat rota bort noe nå. Samtidig gjorde han akkurat det samme. Han frika også ut og surra det til. Så idiotisk... :( 

Anonymkode: 1c699...9c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så herlig ts, det unner jeg deg :)

Det ble slutt med eksen min for 3 år siden, han har gått videre - jeg sliter fortsatt :( 

Redd jeg aldri kommer til å bli forelsket igjen, faktisk. Savner følelsen av å være så stolt over noen, kribler i magen og alt er bare perfekt. Hååååper jeg snart møter noen som får meg til å føle der sånn :(

Lykke til!! ;-*

Anonymkode: 1c08c...2f0

:troest:

Huff. Det går nok over, men vi bruker alle forskjellig tid. Merker jeg er veldig glad for at jeg forelsker meg forholdsvis lett. Men så mister jeg også følelser lett, så kanskje dine følelser er dypere, som på noen måter er en god ting også.

 

Anonymkode: 9a801...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra :)

Selv hater jeg den der tiden før ting faller på plass. Den usikkerheten ispedd ren glede. Jeg blir kvalm av den berg-og-dal-banen. Og roter det derfor til for jeg klarer ikke å beholde roen. Så jeg har akkurat rota bort noe nå. Samtidig gjorde han akkurat det samme. Han frika også ut og surra det til. Så idiotisk... :( 

Anonymkode: 1c699...9c0

Jeg tror jeg liker det også jeg, ubehaget. Men jeg reagerer med å være ultra-rolig og ikke si noe om forelskelsen. Det har funket hittil. Men jeg merker jeg er redd. Skikkelig, skikkelig redd. 

Men forstår jo de som braser ut med "elsker deg!" første uka har problemer...

Anonymkode: 9a801...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg liker det også jeg, ubehaget. Men jeg reagerer med å være ultra-rolig og ikke si noe om forelskelsen. Det har funket hittil. Men jeg merker jeg er redd. Skikkelig, skikkelig redd. 

Men forstår jo de som braser ut med "elsker deg!" første uka har problemer...

Anonymkode: 9a801...dc4

Haha nei å si noe sånt første uka er døden. 

Jeg var redd og i dette tilfellet så snakket jeg med venninner igjennom denne perioden. Og det var faktisk det som ble feil fordi jeg da hausa meg opp. Hadde jeg latt være å snakke om det, så hadde det ikke blitt en så stor greie. Så jeg tror du gjør lurt i å gjøre som du gjør :) 

Ikke gjør som meg i hvert fall :fnise:

Anonymkode: 1c699...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er narsissist? Kanskje du er hekta på kjærlighet.blogg.no? (intern spøk)

Anonymkode: 3fc97...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er forelsket!

Fantastisk å føle på alle disse følelsene. Usikkerheten, savnet, spenningen, forventningene!

Også litt skummelt.

Anonymkode: 9a801...dc4

:nori:fantastisk følelse, nyt det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg igjen!

Kiler i magen, tolker og venter og lurer....

Klarer ikke tenke på annet enn han. Vet ikke hvordan han har det ift meg, men vet at det er noe følelser der. Aner ikke hvordan jeg skal håndtere det. Er livredd! Og jeg er 43 år......Føler meg som 17 :( 

Anonymkode: 33fa8...afc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...