Gå til innhold

unormalt mye søvn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 20 år som sover alt for mye. Jeg lever ganske isolert og pga psykiske vansker.  Jeg har vært hjemmeværende i et halvt år nå, men jeg søker jobber. Jeg har begynt å slite med psyken pga dette. Jeg har som sagt levd ganske isolert, men har blitt flinkere på å komme meg ut med å trene litt, og være litt med en jeg kjenner. De dagene jeg er i aktivitet så er det akkurat som om søvnen skal ta dette igjen når jeg har lagt meg. Jeg sover i 13 timer uten å våkne i mellom den tiden. Har jeg på vekkeklokke så klarer jeg ikke og komme meg opp, fordi jeg er for trøtt og sovner igjen. 

Jeg har alltid trengt mye søvn, men det finnes grenser! Noen som har vært i samme situasjon? Hva kan jeg gjøre med det? Går det over av seg selv etterhvert? Jeg orker ikke noen tullesvar

Anonymkode: 6a938...e74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å dra til legen og ta blodprøve? 

Jeg kan sove ca 12-18 timer med mindre noen vekker meg, og selv da må jeg bli vekka. Sover i tillegg svært tungt så hører aldri alarmene på mobilen. Var hos lege og tok blodprøve, fikk vite jeg har jernmangel og derav lav blodprosent og lite D-vitamin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...