Gå til innhold

Kul ved vaginen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hello. No i der siste har eg klødd veldi på siden av vaginen (hullet) ikkje på dei indre kjønnsleppene. Og no har eg fått to kular der. Den eine kulen er som om at det "inni" huden å ikkje under den. Er litt vanskeli å forklare. Å i det i går og i dag har eg hatt volsomt mykkje utflod, slik at trusene blir gjennomvåte.

Anonymkode: 17146...e1f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det ser neaten ut som ein kvise

AnonymBruker
Skrevet

Tette kjertler. Blir de ikke borte i løpet av noen dager bør du ta en tur til legen. Det kan hende de må tømmes :) 

Anonymkode: e3149...6c4

Skrevet

Kan høres som bartholinitt. Det er tette bartholinske kjertler. Det kan gå hull på av seg selv, eller man må til lege for å lage et lite snitt for å tømme. Jeg fikk bedøvelse da. 

AnonymBruker
Skrevet

*vaginaen

Anonymkode: 53345...f82

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, Sukrin skrev:

Kan høres som bartholinitt. Det er tette bartholinske kjertler. Det kan gå hull på av seg selv, eller man må til lege for å lage et lite snitt for å tømme. Jeg fikk bedøvelse da. 

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tette kjertler. Blir de ikke borte i løpet av noen dager bør du ta en tur til legen. Det kan hende de må tømmes :) 

Anonymkode: e3149...6c4

Eg har hatt ein slik ein før men legen sa at der var betent hårsekk og det gjorde så utrolig vont. Og den vart utrolig stor. Eg er livredd for at det er ein slik ein

AnonymBruker
Skrevet

Den er veldi liten da

AnonymBruker
Skrevet

Eg har ein type ig håpar virkelig ikkje dette sjer igjen😩Det er så ubehageli. Er det nokon som har tips så den ikkje blir så stor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...