Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville valgt iphone, helt klart👍🏻

Anonymkode: 08a0e...215

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, er litt derfor jeg vil bytte telefon. Ønsker bedre kamera. Har en som er helt elendig nå.

Leser i tester at Huawei har så innmari bra kamera?

Anonymkode: 8d7ec...17b

Kommer nok an på hva slags forventninger man har, og hva du er vant til, men det er hvertfall ikke bedre enn iPhone-kameraet. Men som sagt, jeg har venner som syns Huawei-kameraet er amazing, så.. Ja. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, bippo skrev:

Kommer nok an på hva slags forventninger man har, og hva du er vant til, men det er hvertfall ikke bedre enn iPhone-kameraet. Men som sagt, jeg har venner som syns Huawei-kameraet er amazing, så.. Ja. 

Jeg er vant med et dritdårlig kamera. Der alle mennesker blir ca halvparten så smale som de egentlig er og ligner på aliens. :P Har derfor løpt rundt med speilreflekskamera i tillegg. Og på grunn av det er jeg kanskje litt kresen på kvaliteten.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er vant med et dritdårlig kamera. Der alle mennesker blir ca halvparten så smale som de egentlig er og ligner på aliens. :P Har derfor løpt rundt med speilreflekskamera i tillegg. Og på grunn av det er jeg kanskje litt kresen på kvaliteten.

Her er et bilde jeg har tatt med Huaweien i litt halvdårlig lys. Det ser helt okey ut, men det er ikke krystallklart akkurat.

IMG_20170312_174737.thumb.jpg.da8a14c948f57bc3eb627ba57d6972e6.jpg

Den har problemer med at det blir alt for mørkt om du tar bilde av noe som er ganske lyst ved siden av, men det er et ganske vanlig problem. Du kan jo hvertfall bedømme litt selv. :)

Skrevet
2 minutter siden, bippo skrev:

Her er et bilde jeg har tatt med Huaweien i litt halvdårlig lys. Det ser helt okey ut, men det er ikke krystallklart akkurat.

IMG_20170312_174737.thumb.jpg.da8a14c948f57bc3eb627ba57d6972e6.jpg

Den har problemer med at det blir alt for mørkt om du tar bilde av noe som er ganske lyst ved siden av, men det er et ganske vanlig problem. Du kan jo hvertfall bedømme litt selv. :)

Det går ikke å flytte fokus/eksponeringspunktet?

Skrevet
Akkurat nå, Lutetium 71 skrev:

Nei, det blir liksom enten eller. Jeg kunne valgt å sette opp lysstyrken veldig, men da mister jeg igjen endel detaljer.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Lutetium 71 skrev:

IMG_20170323_142917.jpg

Anonymkode: b8795...722

AnonymBruker
Skrevet

Uggsen med vannskade er tatt med Huawei honor 8.

Skal se om jeg har andre bilder uten ansikter på.. 😂

AnonymBruker
Skrevet

IMG_20170321_135235.jpg

IMG_20170224_135901.jpg

IMG_20170224_135914.jpg

IMG_20170224_135909.jpg

Skrevet (endret)

Ja, den er god på fokus sånn sett, den har jo også en egen funksjon der man kan endre fokuspunktet i ettertid, men lysmessig er den dårlig på fokus. Om bakgrunnen er veldig lys, og forgrunnen er litt mørkere, blir fort forgrunnen VELDIG mørk. Pluss at den har litt dårlig fargegjengivelse, syns jeg. 
Den har mange kamerafunksjoner som er litt morsomme, skal se om jeg kan få lagt ut, må bare redigere dette innlegget fra telefonen.

Sånn:

Screenshot_20170401-234553.thumb.png.c2cb69b65b93ba4e3c766ca400b7776d.png

Endret av bippo
Skrevet

Jeg ville uten tvil gått for en iPhone. iPhone 6 er ikke så veldig dyre om dagen heller, sjekk Finn.no der kan du gjøre kupp

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, bippo skrev:

Nei, det blir liksom enten eller. Jeg kunne valgt å sette opp lysstyrken veldig, men da mister jeg igjen endel detaljer.

Skjønner. Sånn er det jeg har nå også, men enda dårligere. Og det overeksponerer også om jeg flytter fokus. Veldig hjelpsomt! :)

Noen her med Iphone SE som kunne vist kveldsbilde? 

Hellet mot Huawei, men ble skikkelig usikker igjen nå. 

AnonymBruker
Skrevet
På 4/1/2017 den 21.34, AnonymBruker skrev:

Skal du ligge på den prisen velger du IKKE iphone se. 16GB minne er ingenting, og du kan ikke utvide det slik som du kan på (de fleste) android. Du må ha større plass, og da koster det mer.

Anonymkode: 9f632...06c

• 6 måneder senere...
Skrevet

Hold deg unna iPhone. Overpriset og dårlige telefoner.

Anonymkode: 7e48f...213

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...