Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har pleid å arve telefoner og ha de til de omtrent detter fra hverandre pga at jeg har vært student med dårlig råd. Nå har den siste telefonen min tatt kvelden, så jeg må kjøpe ny. Men jeg har ikke greie på telefoner i det hele tatt. 

Hvilken telefon bør jeg gå for? Trenger ikke den siste og aller mest fancy modellen, men en der jeg får en del for pengene. Må ikke være komplisert. Har iPad fra før og android-telefon, så jeg kan forsåvidt begge deler. 

Blir veldig glad for hjelp! 

Anonymkode: 8d7ec...17b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er en ok penge...? 

Anonymkode: f6635...86d

AnonymBruker
Skrevet

Tja... Ikke 8000?

Skrevet (endret)

Jeg ville gått for en fra huawei. Det er gode telefoner som enda ikke er så veldig populære i Norge, derfor ligger de fortsatt på et noenlunde overkommelig prisnivå :) Kanskje Honor 8 eller 9? Veldig gode telefoner :) Evt p9, men da nærmer vi oss litt vel høye priser :) 

Expert har mange fra huawei

https://www.expert.no/mobil-og-tilbehor/mobiltelefon/huawei-honor-8-32gb-black/p-424904/?gclid=Cj0KEQjwn_3GBRDc8rCnup-1x8wBEiQAdw3OAQg9WkwGmiPml2Fjd97F2pYloX-OgoJwvN6mUurziQoaAnCB8P8HAQ&gclsrc=aw.ds

Endret av altflyter
La inn link
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk! Har ikke greie på telefoner, så jeg har liksom ikke visst hvor jeg skal begynne når jeg skal sette meg inn i det. Er det Android på de også? Har ikke hørt om Huawei på lenge tror jeg. Flott med tips! :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! Har ikke greie på telefoner, så jeg har liksom ikke visst hvor jeg skal begynne når jeg skal sette meg inn i det. Er det Android på de også? Har ikke hørt om Huawei på lenge tror jeg. Flott med tips! :)

Ja de har android. Jeg har hatt både samsung og iphone tidligere og det var null problem å sette seg inn i huawei som jeg har nå. Telefonene er brukervennlige og slår veldig godt ut på tester. Merket er på vei fram i Norge, men som sagt så har telefonene deres fortsatt et levelig prisnivå (enn så lenge) :) 

AnonymBruker
Skrevet

iPhone 5s er ofte på tilbud til 2500-3000. :) Topp mobil.

Anonymkode: 8a744...64f

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huawei Honor 8.

iPhone SE passer for barn som første mobil og eldre.

Anonymkode: 43238...ad8

Skrevet

Har Honor 8 og er kjempefornøyd. Gikk fra iphone 5.

Skrevet

Jeg har Huawei Honor 7 nå. Er veldig fornøyd med den. Kjempebra kamera og god batteritid. Kostet under 2000 kroner i tillegg. 

Kjøpte nylig Motorola Moto G som jobbtelefon til under 1000-lappen og er faktisk ekstremt overrasket over hvor god telefon det også er. Virkelig mye for pengene!

Skrevet
1 minutt siden, SnuskeLuska skrev:

Jeg har Huawei Honor 7 nå. Er veldig fornøyd med den. Kjempebra kamera og god batteritid. Kostet under 2000 kroner i tillegg. 

Kjøpte nylig Motorola Moto G som jobbtelefon til under 1000-lappen og er faktisk ekstremt overrasket over hvor god telefon det også er. Virkelig mye for pengene!

Jepp. Helt unødvendig å betale 3000-4000 kr for mobil.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min huawei, så jeg ville definitivt gått for den :)

Skrevet

Huawei! Gikk fra flere år som iphone-bruker, til å kjøpe en Huawei i høst. Er kjempefornøyd! Liker den mye bedre enn alle iphoner jeg har hatt, har ingen problemer med batteriet i kulde lenger, og syns jeg fikk veldig mye for pengene(betalte 4500,- om jeg husker rett).

AnonymBruker
Skrevet

iPhone SE, uten tvil. En meget god telefon:D 

Anonymkode: e44e6...1d3

Skrevet (endret)

Jeg har Huawei Honor 8. Er fornøyd, men om du ønsker veldig god kvalitet på fotoene dine så bør du styre unna. Hvis det ikke er så viktig er det supert, jeg har venner som er dritfornøyd med kameraet også, så jeg er nok bare litt kravstor på området.

Utover det har den veldig god batterilevetid, og den lader veldig fort. Har egentlig ikke noe å utsette på den, utenom det med kameraet. :)

Åja, tenkte jeg skulle nevne at jeg hadde iphone før, men den døde hver gang det ble litt kjølig, og her er det forholdsvis ofte kaldt. Huaweien er definitivt bedre.

Endret av bippo
Skrevet
14 minutter siden, SnuskeLuska skrev:

Har selv en Moto G4 plus. Fornøyd med den, til tross for litt lite internminne (putt i minnekort så er saken løst). Veldig digg med fingeravtrykkslås!

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huawei Honor 8.

iPhone SE passer for barn som første mobil og eldre.

Anonymkode: 43238...ad8

Takk for alle innspill nedover her! Hjelper meg masse! 

Mannen min som er teknologisk anlagt sier at jeg bør gå for iPhone SE siden jeg ikke er særlig teknologisk anlagt.. Men synes jo selv at jeg er over gjennomsnittet oppegående. Har arvet en iPhone selv (tidligere) som jeg hadde mye trøbbel med i kulda. Gjør meg ikke noe å betale 4000 for en telefon, men 6000 begynner å bli for mye, og 8000 er uaktuelt.

Mannen mener at iPhone er sånt som funker og varer lenge, og at det er dumt å kjøpe annet.. Men jeg har aldri vært stor fan av Apple.. Vanskelig!

AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å kapre ts sin tråd, men er de nevnte huawei vanntette?

Anonymkode: 0aa0b...843

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, bippo skrev:

Jeg har Huawei Honor 8. Er fornøyd, men om du ønsker veldig god kvalitet på fotoene dine så bør du styre unna. Hvis det ikke er så viktig er det supert, jeg har venner som er dritfornøyd med kameraet også, så jeg er nok bare litt kravstor på området.

Utover det har den veldig god batterilevetid, og den lader veldig fort. Har egentlig ikke noe å utsette på den, utenom det med kameraet. :)

Åja, tenkte jeg skulle nevne at jeg hadde iphone før, men den døde hver gang det ble litt kjølig, og her er det forholdsvis ofte kaldt. Huaweien er definitivt bedre.

Ja, er litt derfor jeg vil bytte telefon. Ønsker bedre kamera. Har en som er helt elendig nå.

Leser i tester at Huawei har så innmari bra kamera?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...