AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #1 Skrevet 31. mars 2017 Bruker Lamictal mot aura migrene uten hodepine. Prøver å gå ned i vekt har gått ned mye. Men har økt dosen kan det gjøre at jeg får mer vektøkning? Anonymkode: 8ee3d...5d9
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #2 Skrevet 31. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bruker Lamictal mot aura migrene uten hodepine. Prøver å gå ned i vekt har gått ned mye. Men har økt dosen kan det gjøre at jeg får mer vektøkning? Anonymkode: 8ee3d...5d9 Tror ikke du skal være redd for det. Har ikke inntrykk av at lamictal er en vesrting når det gjelder vekt. Anonymkode: a6899...4b5
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #3 Skrevet 31. mars 2017 Lamictal har ikke den bivirkningen, tvert i mot. Anonymkode: 252ca...f2d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #4 Skrevet 31. mars 2017 Nei, den har ikke vektøkning som bivirkning. Den har veldig få bivirkninger etter hva jeg har forstått. Det er noen som opplever sånn type hudeksem, men det forekommer visstnok sjeldent. Men den bivirkningen er mest vanlig blant de som faktisk bivirkninger. Jeg går på det selv, har ikke opplevd noen bivirkninger i det hele tatt Anonymkode: 4ffee...9d6
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #6 Skrevet 31. mars 2017 Vektøkning er ikke listet som en bivirkning i felleskatalogen. Jeg gikk litt ned i vekt etter jeg begynte på den. Men jeg tror det er mer pga. økt livskvalitet som førte til at jeg gjorde mer uten å tenke over det. Anonymkode: 9e96a...714
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #7 Skrevet 31. mars 2017 Jeg gikk opp flere kg i vekt av Lamictal på relativt kort tid (uansett hva som står i Felleskatalogen om at den er vektnøytral). Det ble også umulig å gå ned i vekt da jeg prøvde. Har alltid ellers lyktes med å gå ned i vekt når jeg har lagt meg i selen. Fikk forøvrig også Steven Johnsons syndrom av Lamictal. Dette sjeldne utslettet som visstnok nesten ingen får. Pga dette kan jeg aldri ta den medisinen igjen noen gang. Anonymkode: 5fec6...bf8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå