Gjest Telse Skrevet 17. desember 2004 #1 Skrevet 17. desember 2004 Jeg har lett på internett nå etter artikler om hva som skjer når du slutter på p-sprøyten, men jeg finner ingen. Har sluttet for en mnd siden selv nå, og blir ganske frustrert over det som skjer med kroppen min. Er det noen som har noen erfaringer???
Litz Skrevet 17. desember 2004 #2 Skrevet 17. desember 2004 Her er en tråd som omhandler p-sprøyta. http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=108887 Jeg har bare dårlige erfaringer med den... og det tok veldig lang tid før menstruasjonen kom tilbake... og selv nå, 2 år etter siste sprøyte har det enda ikke stabilisert seg.
Gjest Moonshadow Skrevet 17. desember 2004 #3 Skrevet 17. desember 2004 Jeg blødde i to år i strekkk etter jeg slutta.. Nå har jeg fått vite at pgr av p-sprøyten kan det bli vanskelig for meg å bli gravid på vanlig måte.. Noe som ble ødelagt.. 6år siden jeg tok den.
suprblond Skrevet 20. desember 2004 #4 Skrevet 20. desember 2004 når jeg gikk på den hadde jeg blødninger i strekk gjennom ett halvt år, og fryktlige deprisjoner... men da jeg sluttet å begynte på p-piller, har det ikke vært noe annet enn normal syklus og mens det er min erfaring
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå