Gå til innhold

Når han er omsvermet...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har truffet en kar, og hatt daglig kontakt over et par mnd. Mannen er flott å se på, har alt på stell og er virkelig en catch. Jeg er ikke direkte forelsket, men liker fyren, og vil gjerne bli bedre kjent. Det er bare ett problem: Damene svirrer rundt denne mannen som fluene rundt kuruka, og han er sjarmerende og imøtekommende (Han er sånn av natur) Jeg blir konfrontert av ukjente kvinner - om det er noe mellom oss (og det er det jo pr. definisjon ikke) og oppfatter det hele som litt slitsomt... Ikke sjalusi, men jeg blir irritert over at kvinner jeg ikke kjenner, føler rett til å spørre. Noen som har opplevd lignende, og hva gjorde dere? 

Jeg har sagt at jeg pga dette tenkte på å trekke meg litt tilbake - og det syntes han var litt ugreit, han syntes kontakten mellom oss var fin... 

Anonymkode: 714c8...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest impressa

Hvis det ikke skal mer til for å trekke deg tilbake tenker jeg at du ikke er så fryktelig interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det kommer ikke til å bli bedre, for å si det slik. En av ulempene ved å ha en mann som tikker alle boksene på "smørbrødlisten", de klassiske kravene mange kvinner har. 

Selv går jeg sjelden for de aller kjekkeste mennene (til tross for at jeg er pen selv, og egentlig kunne gjort det). Å være sammen med en George Clooney-type som alle legger seg etter, synes jeg virker stressende. Og er det ikke en verdi i å ha en mann som synes DU er helt fantastisk, utenfor hans liga og som han virkelig vil ha? Uten at det er noen tvil?

Det er opp til deg. Men det høres jo ut som dere ikke er sjelevenner. Du er ikke "direkte forelsket" og han "synes kontakten er fin". 

Fokuser mindre på om fyren har a, b eller c og mer på hva han får deg til å føle.

Anonymkode: 1b035...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner litt hva du mener. Jeg har hatt kontakt med en fyr i ca halvt år, i utgangspunktet enige om at det ikke skulle bli noe seriøst, men nå er vel begge mer usikre. Problemet mitt er at han er en sånn person som "alle" liker, jeg er ganske sjenert og tilbaketrukket med nye folk, blir ofte oppfattet som overlegen pga dette. Det får meg til å tenke at de som svermer rundt han vil tenke at "hva gjør han med den bitchen " etc. Det at han er godt likt gjør faktisk at jeg har mer betenkeligheter med å involvere meg. Han derimot klarer ikke se den i det hele tatt. Aner ikke hva jeg skal gjøre da.

Anonymkode: 810a6...179

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner litt hva du mener. Jeg har hatt kontakt med en fyr i ca halvt år, i utgangspunktet enige om at det ikke skulle bli noe seriøst, men nå er vel begge mer usikre. Problemet mitt er at han er en sånn person som "alle" liker, jeg er ganske sjenert og tilbaketrukket med nye folk, blir ofte oppfattet som overlegen pga dette. Det får meg til å tenke at de som svermer rundt han vil tenke at "hva gjør han med den bitchen " etc. Det at han er godt likt gjør faktisk at jeg har mer betenkeligheter med å involvere meg. Han derimot klarer ikke se den i det hele tatt. Aner ikke hva jeg skal gjøre da.

Anonymkode: 810a6...179

Det er kanskje litt der jeg også er. For meg betyr ikke det at han er pen så veldig mye, annet enn at jeg fort la merke til han. Til dere over her, så antar jeg at dere er langt yngre enn meg, eller fremdeles eier romantiske illusjoner? Jeg har erfart såpass at det å ta seg godt tid til å bli kjent, er gull verdt. Det neste forholdet hadde jeg tenkt skulle være det siste - og tro meg: Sjalu damer på 40, er langt mer slitsomme enn de på 20! 

Mannen er en flott fyr, men det som gjør meg skeptisk er at dersom alle disse kvinnene skal fortsette å sirkulere rundt han etter at jeg har forelsket meg, så blir det å skape mye utrygghet - tror jeg. Jeg er redd for å sette meg i den situasjonen! Han er en som kanskje ikke helt evner å sette grenser - for han synes jo også noe av dette er stressende... 

Anonymkode: 714c8...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...