Gå til innhold

Hva tenker du om dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Scenario:

Du har vært i kontakt med en person (hun eller han, det spiller ingen rolle), forelsket deg skikkelig, ble avvist, men ga personen en ting som kan brukes ofte. Personen vet nøyaktig hva du føler fordi du ikke har lagt skjul på det over lengre tid.

Gjenstanden du ga, er blitt brukt, og avbildet på sosiale medier med personen minst en gang. Senere legger personen ut på en lengre reise og det viser seg at gjenstanden du ga er en av tingene som er blitt pakket ned i kofferten, brukes, og blir avbildet igjen. 

Kontakten mellom dere er omtrent null. Personen tar ikke initiativ til kontakt. Og du har valgt å holde deg unna, så langt det går. 

Personen har selv sagt at den har altfor mange slike gjenstander fra før, ergo skulle det være mulig å pakke for en reise uten å dra med denne bestemte gjenstanden. 

Hva tenker du om at personen velger å pakke med akkurat denne av alle gjenstandene den eier og la seg avbilde på sosiale medier med den?

Er det bare en ting, eller betyr det faktisk noe?

Hvordan tenker menn/kvinner rundt gjenstander gitt i gave fra noen som helt tydelig har følelser for dem? Kun en gjenstand? Kaste? Eller minner om en person som er glad i dere?

 

 

Anonymkode: 7ada9...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at du må slutte å følge så nøye med på hva "denne personen" gjør på sosiale medier. Og ja - han har helt sikkert glemt hvem han fikk gjenstanden av. 

Anonymkode: 5c37b...5c0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting et ting, har da incen relevans, liker man det blir det brukt, ellers ikke. Har ingenting å si hvor den kommer fra. Du virker sykelig opptatt av denne personen. Slutt med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maybe baby 

Maybe not

-Det vet jeg ikke.

Anonymkode: ba287...228

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest impressa

Hvis gjenstanden er en t-skjorte betyr det ingenting. Hvis gjenstanden er et halvt hjertesmykke rundt halsen og du har den andre halvdelen betyr det masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, impressa skrev:

Hvis gjenstanden er en t-skjorte betyr det ingenting. Hvis gjenstanden er et halvt hjertesmykke rundt halsen og du har den andre halvdelen betyr det masse.

Hvis man er tretten år... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest impressa
6 minutter siden, Silfen skrev:

Hvis man er tretten år... 

Haha. Jeg forsøkte bare å si at det er veldig vanskelig å svare på uten å vite mer om hva slags gjenstand det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, impressa skrev:

Haha. Jeg forsøkte bare å si at det er veldig vanskelig å svare på uten å vite mer om hva slags gjenstand det er snakk om.

Det er en nøye utvalgt gjenstand med symbolikk til en stor personlig interesse for personen. 

Anonymkode: 7ada9...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

"Uten tvil" at "denne personen" prøver å sende deg "meldinger" gjennom "sosiale medier" med bilder av "denne gjenstanden". Dette "vet" vi på KG "veldig" "godt". 

 

Det er du vil høre, ikke sant?

 

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

et klassisk eksempel på overtolking. han er ikke interessert selv om han tar med gjenstanden din på tur

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det var noe jeg likte ville jeg ikke sluttet med å bruke det selv om jeg fikk det av en person jeg ikke lenger brydde meg om overhodet. Jo mindre jeg brydde meg desto enklere ville det være å bruke tingen videre. Dersom jeg ennå savnet personen ville det muligens vært for sårt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sykt vanskelig å svare på uten å bite hva gjenstanden er, men siden han har fler gjenstander som kan brukes til det samme (om jeg forsto riktig?) vil jeg tro den du kjøpte er den han synes er finest. Ergo det betyr ingenting mer enn det. Tror ingen mann ville sendt så utydelige koder gjennom sosiale medier. 

Jeg har feks putetrekk jeg fikk av eksen til jul et år i sofaen jeg deler med min nye samboer. Jeg tenker aldri på eksen og savner han ikke i det hele tatt. Jeg synes derimot putetrekkene er fine og kan ikke se hvorfor jeg skal kaste de fordi eksen betalte for de. Håper han ikke tror jeg savner han om de kommer med på et bilde en gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personen gjør det for å demonstrere makt, tror jeg. Det er manipulering.

Anonymkode: 1a390...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...