Lalique Skrevet 17. desember 2004 #1 Skrevet 17. desember 2004 Ingen telle-kaloritråd, bare ren og skjær matlogg for alle som vil dele sine kulinariske utskeielser med andre i denne søte/fete juletid. Er det noen som spiser bløtkake til frokost i dag tro? Mon tro om noen spiser havregrøt i jula? Eller spiser samme frokost som meg i dag? Svaret kan du få her
Lalique Skrevet 17. desember 2004 Forfatter #2 Skrevet 17. desember 2004 En cappuccino, en sans yoghurt med litt kli, en brødskive med smør og peanøttsmør + ett glass tine kaffemelk, dagens frokost og nuh er det julerengjøring!
hilli Skrevet 17. desember 2004 #3 Skrevet 17. desember 2004 Jeg har spist to ristede brødskiver med smør i dag...
starie Skrevet 17. desember 2004 #4 Skrevet 17. desember 2004 Jeg har ikke spist noen ting i dag, men nå skal jeg ned i kantinen også får vi se hva det blir til.
SuperNova Skrevet 17. desember 2004 #5 Skrevet 17. desember 2004 To grove knekkebrød med lett krydderost. Drukket masse vann og to krus kaffe. Nå er jeg sulten igjen!
Hunky Dory Skrevet 17. desember 2004 #6 Skrevet 17. desember 2004 Jeg har spist loff...loff, loff, loff.... Åh, som jeg savner norskt grovbrød!!!
Gjest Gjesta Skrevet 17. desember 2004 #7 Skrevet 17. desember 2004 Frokost: Biola bringebær og et eple Lunsj: to hjemmebakte brødskiver med brunost. Vann og en presskanne kaffe.
starie Skrevet 17. desember 2004 #8 Skrevet 17. desember 2004 Jeg har ikke spist noen ting i dag, men nå skal jeg ned i kantinen også får vi se hva det blir til. Det var tacodag i kantinen og siden jeg ikke spiser taco ble det pita med en blandet salat og kylling fra salatbaren og litt nachos :D
-Fisken- Skrevet 17. desember 2004 #9 Skrevet 17. desember 2004 Jeg har spist loff...loff, loff, loff.... Åh, som jeg savner norskt grovbrød!!! Hva er det med land som kun har loff? Grovbrød er jo så utrolig nam i forhold. Hittil i dag har jeg spist et eple.
Gjest Étoile Skrevet 17. desember 2004 #10 Skrevet 17. desember 2004 Travelt i dag, har nesten glemt å spise! :o To skiver med edamer og grønne epleskiver på til frokost, og en kaffe mocca for litt siden. På tide å finne noe ordentlig mat...
Arkana Skrevet 17. desember 2004 #11 Skrevet 17. desember 2004 I dag har jeg spist en baconostepølse i brød, et stykke suksessterte, to fazermint og en ferrero rocher, har drukker 1 liter vann og en flaske rødbrus. Ikke min sunneste dag med andre ord.
Lalique Skrevet 18. desember 2004 Forfatter #12 Skrevet 18. desember 2004 Hittil i dag har julekostholdet mitt bestått i alt fra fettfri yoghurt med kli til yoghurtnøtter og diverse andre typer nøtter fra Den lille Nøttefabrikken Jeg har også drukket et par kaffe latte og spist to tykke skiver steinovnsbrød med smør på :oops: Og nuh konsumerer jeg mitt andre store glass med sprite Zero og puster letta ut for at jeg har fått julematen i hus
Gjest Lea Skrevet 18. desember 2004 #13 Skrevet 18. desember 2004 Kyllingbryst i Foccatiabrød med litt pommes frites (Brunch på Egon). 1 stort glass appelsinjuice 2 kopper svart kaffe 8 små sjokoladekjeks (dvs en hel pakke :oops: )
Gjest Toro_Jenta Skrevet 18. desember 2004 #14 Skrevet 18. desember 2004 meny sin italienske loff med linneasmør og pepperskinke :-) :-) :-) :-) :-)
Tusseline Skrevet 18. desember 2004 #15 Skrevet 18. desember 2004 I dag har jeg spist to kneippbrødskriver med brunost, to pizzastykker og tre pepperkaker. Blir neppe noe mer på meg i løpet av dagen.
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2004 #16 Skrevet 18. desember 2004 I dag har jeg spist: Frokost: - 2 brødskiver m/1 banan - 1 glass appelsinjuice Lunsj: - 2 små scones m/ost og jubelsalami - 1 glass appelsinjuice Middag: - 1 kveitekotelett m/potetstappe, broccoli, sopp - farris I tillegg har jeg spist druer og fire epler. Spennende? Ikke så veldig, men jeg er hjemme alene i helgen... :oops:
Gjest Starya Skrevet 18. desember 2004 #17 Skrevet 18. desember 2004 Julebrød med lammerull, grandiosa, ostepop, pepsi max og noen sukkertøy har jeg inntatt i dag. Før dagen er omme skal det mumses noen klementiner også.
Gjest Toro_Jenta Skrevet 21. desember 2004 #18 Skrevet 21. desember 2004 Frokost / lunsj / middag 5 selvlagde kjøttkaker - rett i magan - nam (første gang jeg prøver meg på det på 15 år så det var vel på tide) :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Chihiro Skrevet 21. desember 2004 #19 Skrevet 21. desember 2004 Litt uvanlig dagsmeny for meg i dag: "Frokost" på kaffebar i 14-tiden (sto opp kl 12), varm sjokolade og 1/2 croissant (delte med min kjære). Middag noen timer senere, spiste lunsjrett på en kinesisk restaurant (oksekjøtt med chili- og hvitløkssaus). Ellers noen klementiner og noen brente mandler.
Gjest Gjesta Skrevet 26. desember 2004 #20 Skrevet 26. desember 2004 Rester fra igår.. potet, medister og brun saus. Imorgen skal jeg spise kyllingfile , med wokede grønnsaker ( babymais, bambusskudd,gulerot,squash,champignon) Couscous, matyoughurt som "dressing" og paprika ved siden av...mmmm Men først en gedigen baconfrokost med egg og rundstykker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå