Gå til innhold

Den store spisetråden! (kjeder meg)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingen telle-kaloritråd, bare ren og skjær matlogg for alle som vil dele sine kulinariske utskeielser med andre i denne søte/fete juletid.

Er det noen som spiser bløtkake til frokost i dag tro?

Mon tro om noen spiser havregrøt i jula?

Eller spiser samme frokost som meg i dag?

Svaret kan du få her :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En cappuccino, en sans yoghurt med litt kli, en brødskive med smør og peanøttsmør + ett glass tine kaffemelk, dagens frokost og nuh er det julerengjøring!

Skrevet

Jeg har spist to ristede brødskiver med smør i dag...

Skrevet

Jeg har ikke spist noen ting i dag, men nå skal jeg ned i kantinen også får vi se hva det blir til.

Skrevet

To grove knekkebrød med lett krydderost. Drukket masse vann og to krus kaffe. Nå er jeg sulten igjen! :sikle:

Skrevet

Jeg har spist loff...loff, loff, loff.... :( Åh, som jeg savner norskt grovbrød!!! :grine:

Skrevet

Frokost: Biola bringebær og et eple

Lunsj: to hjemmebakte brødskiver med brunost. Vann og en presskanne kaffe.

Skrevet
Jeg har ikke spist noen ting i dag, men nå skal jeg ned i kantinen også får vi se hva det blir til.

Det var tacodag i kantinen og siden jeg ikke spiser taco ble det pita med en blandet salat og kylling fra salatbaren og litt nachos :D

Skrevet
Jeg har spist loff...loff, loff, loff....  :(   Åh, som jeg savner norskt grovbrød!!! :grine:

Hva er det med land som kun har loff? Grovbrød er jo så utrolig nam i forhold.

Hittil i dag har jeg spist et eple.

Skrevet

Travelt i dag, har nesten glemt å spise! :o To skiver med edamer og grønne epleskiver på til frokost, og en kaffe mocca for litt siden. På tide å finne noe ordentlig mat...

Skrevet

I dag har jeg spist en baconostepølse i brød, et stykke suksessterte, to fazermint og en ferrero rocher, har drukker 1 liter vann og en flaske rødbrus. Ikke min sunneste dag med andre ord.

Skrevet

Hittil i dag har julekostholdet mitt bestått i alt fra fettfri yoghurt med kli til yoghurtnøtter og diverse andre typer nøtter fra Den lille Nøttefabrikken :P

Jeg har også drukket et par kaffe latte og spist to tykke skiver steinovnsbrød med smør på :oops:

Og nuh konsumerer jeg mitt andre store glass med sprite Zero og puster letta ut for at jeg har fått julematen i hus :nisse:

Skrevet

Kyllingbryst i Foccatiabrød med litt pommes frites

(Brunch på Egon).

1 stort glass appelsinjuice

2 kopper svart kaffe

8 små sjokoladekjeks (dvs en hel pakke :oops: )

Gjest Toro_Jenta
Skrevet

meny sin italienske loff med linneasmør og pepperskinke

:-) :-) :-) :-) :-)

Skrevet

I dag har jeg spist to kneippbrødskriver med brunost, to pizzastykker og tre pepperkaker. Blir neppe noe mer på meg i løpet av dagen.

Gjest Anonymous
Skrevet

I dag har jeg spist:

Frokost:

- 2 brødskiver m/1 banan

- 1 glass appelsinjuice

Lunsj:

- 2 små scones m/ost og jubelsalami

- 1 glass appelsinjuice

Middag:

- 1 kveitekotelett m/potetstappe, broccoli, sopp

- farris

I tillegg har jeg spist druer og fire epler.

Spennende? Ikke så veldig, men jeg er hjemme alene i helgen... :oops:

Skrevet

Julebrød med lammerull, grandiosa, ostepop, pepsi max og noen sukkertøy har jeg inntatt i dag. Før dagen er omme skal det mumses noen klementiner også.

Gjest Toro_Jenta
Skrevet

Frokost / lunsj / middag

5 selvlagde kjøttkaker - rett i magan - nam

(første gang jeg prøver meg på det på 15 år så det var vel på tide)

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Skrevet

Litt uvanlig dagsmeny for meg i dag:

"Frokost" på kaffebar i 14-tiden (sto opp kl 12), varm sjokolade og 1/2 croissant (delte med min kjære).

Middag noen timer senere, spiste lunsjrett på en kinesisk restaurant (oksekjøtt med chili- og hvitløkssaus).

Ellers noen klementiner og noen brente mandler.

Skrevet

Rester fra igår.. potet, medister og brun saus.

Imorgen skal jeg spise kyllingfile , med wokede grønnsaker ( babymais, bambusskudd,gulerot,squash,champignon)

Couscous, matyoughurt som "dressing" og paprika ved siden av...mmmm

Men først en gedigen baconfrokost med egg og rundstykker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...