Gå til innhold

Medkvinner: barberer du deg "i" rumpa? (avstemming)

Pleier du å barbere deg i rumpa?  

79 stemmer

1. 1. Pleier du å barbere deg i rumpa?

• Ja - seksuelt aktiv
      34
    • Ja - ikke seksuelt aktiv (sjelden sex)
      15
    • Nei - seksuelt aktiv
      18
    • Nei - ikke seksuelt aktiv (sjelden sex)
      12

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg vokser brasiliansk, så altså hele veien bak.

Har gjort dette uten at jeg er seksuelt aktiv også, dog det har iblant gått lang tid mellom hver gang. Sist gang var hårene blitt for lange og det gjorde vondt:dry:

Anonymkode: cc3e4...6c0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske hårete, men akkurat ved rumpa har jeg nesten ikke hår. Har bittelitt mellom skjeden og rumpehullet, ellers ikke noe. Men når jeg barberer meg fjerner jeg alt. Barberer meg minst en gang i uken, men pleier å ha rundt 3 dager mellom hver barbering siden huden min er ganske sensitiv (barberer med maskin, så blir aldri helt glatt dessverre, men med høvel blir jeg alt for sår). Om sommeren når jeg går i bikini tar jeg bikinilinjen hver dag/hver dag jeg skal vise meg i lite.. :P

Er seksuelt aktivt, men avstand så møtes ikke så ofte, så barberer meg selv når jeg ikke er med han. 

Anonymkode: 505fb...5f7

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg blir skadet av å lese her, visste ikke at dette eksisterte. Jeg barberer meg ikke noen steder og har aldri gjort det, og ja jeg er seksuelt aktiv.

Anonymkode: 6e532...228

Ja, jeg følte meg heller aldri særlig mangelfull på området før jeg begynte å lese på KG. :P

Anonymkode: a7c3f...359

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så bra du startet denne tråden, for det lurer jeg også på :)

Jeg barberer meg i rumpa. Har en del hår i mellom der, og vil ikke at han skal se det når han tar meg bakfra :sjenert: Jeg har dog ikke problemer med kløe eller svette. Er jeg ikke seksuelt aktiv lar jeg det bare være, for det spiller meg ingen rolle.

Men menn må jo tro at kvinner ikke har hår der fra naturens side ettersom vi barberer? Men er jeg seksuelt aktiv hadde jeg ikke klart å la det gro heller..

Anonymkode: 16255...76d

Alt vi skal lure på! :P 

Jeg synes liksom det er så teit at de fleste gjør dette nettopp pga det du sier, at man ikke vil at mannen skal se det når han tar oss bakfra osv., men det er jo naturlig. 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det (seksuelt aktiv), og det irriterer meg egentlig at jeg føler jeg bør. Nå har jeg nettopp begynt å ligge med han jeg holder på med, så mulig jeg blir mer avslappa på det etter hvert. Jeg har nok ikke mye hår, men de er mørke og som andre her sier, jeg vil ikke at han skal se det når han tar meg bakfra. 

Og forøvrig tror jeg absolutt mange menn tenker at damene er helt hårfrie bak der. Ikke rart egentlig. :fnise:

Anonymkode: dd7f9...bb3

Ja, det er vel litt typisk at vi gjør det for den andres del. Jeg vet jo med meg selv at jeg synes det er best når jeg lar være! Fordi det kommer med så veldig mange plager for min del, men jeg hadde heller ikke klart å la være når jeg hadde kjæreste. Sex er spennende, og man kan gjøre så mange rare ting og man deler liksom det med partneren, men å la ham se at man søren er et menneske med hår i baken, det tør man ikke. :P Uff, sex er deilig, men med alle krav og forventninger blir det jammen litt stress også! 

TS

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt vi skal lure på! :P 

Jeg synes liksom det er så teit at de fleste gjør dette nettopp pga det du sier, at man ikke vil at mannen skal se det når han tar oss bakfra osv., men det er jo naturlig. 

Ja, det er vel litt typisk at vi gjør det for den andres del. Jeg vet jo med meg selv at jeg synes det er best når jeg lar være! Fordi det kommer med så veldig mange plager for min del, men jeg hadde heller ikke klart å la være når jeg hadde kjæreste. Sex er spennende, og man kan gjøre så mange rare ting og man deler liksom det med partneren, men å la ham se at man søren er et menneske med hår i baken, det tør man ikke. :P Uff, sex er deilig, men med alle krav og forventninger blir det jammen litt stress også! 

TS

😂

Anonymkode: 16255...76d

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjør jeg :) 

Anonymkode: 74812...b93

Skrevet

Jeg tror ikke en oppegående mann hadde brydd seg om en kvinne hadde litt hår i underlivet.  Voksne kvinner har hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...