Gå til innhold

Medkvinner: barberer du deg "i" rumpa? (avstemming)

Pleier du å barbere deg i rumpa?  

79 stemmer

1. 1. Pleier du å barbere deg i rumpa?

• Ja - seksuelt aktiv
      34
    • Ja - ikke seksuelt aktiv (sjelden sex)
      15
    • Nei - seksuelt aktiv
      18
    • Nei - ikke seksuelt aktiv (sjelden sex)
      12

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter lengre undring på dette, og noen utløsende tråder om dette her på KG i kveld, ser jeg meg nødt til å spørre. 

Pleier du å barbere deg i rumpa? (Og da mener jeg åpenbart ikke INN i anus, men mellom skinkene/rumpeballene.) 

Jeg selv har en del hår mellom rumpeballene, og jeg synes jo dette er ganske flaut, for man blir jo lært opp til at alle kvinner har bleika rumpehull og er hårløse overalt. Men jeg har faktisk lært her inne at alle mennesker har dette når de blir voksne, i mer og mindre grad. Og jeg har kanskje en del da. Men jeg vil virkelig ikke barbere meg der. Jeg har gjort det en del ganger, joda, sikkert MANGE ganger til og med. Men det gnisser og gnikker sånn mellom rumpeballene da. Det klør selv om jeg gjør det jevnlig. Og det virker som det svetter mer. Det er ubehagelig og ekkelt på så mange måter. Så ja, siden jeg ikke er seksuelt aktiv, og slipper å forholde meg til noen andre så lar jeg være. Med glede. 

Men er det altså vanlig at alle seksuelt aktive kvinner pleier å barbere seg bak, mellom rumpeballene?

Takk for svar! 

- Ung kvinne, som kanskje burde visst dette. Men som synes det er vanskelig å forholde seg til alle krav og forventninger i dagens samfunn. 

Anonymkode: a7c3f...359

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja!:danse:

Anonymkode: 65fb1...a16

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja!:danse:

Anonymkode: 65fb1...a16

Er du seksuelt aktiv? Når du ikke er seksuelt aktiv gjør du det da også? 

Blir ikke dere andre plaget med kløe og gnissing pga mer svette? (Haha, for et teit tema!) 

Anonymkode: a7c3f...359

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg blir skadet av å lese her, visste ikke at dette eksisterte. Jeg barberer meg ikke noen steder og har aldri gjort det, og ja jeg er seksuelt aktiv.

Anonymkode: 6e532...228

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg barberer meg i rumpa  (mellom skinkene) når jeg først holder på med høvelen der nede. Fordi jeg har mørke hår. Ikke overdrevent mye, men fortsatt mørkt. Litt udelikat tanke at han tar meg bakfra og det åpenbarer seg ei hårete revsprekke når man har gjort seg flid med å få alt annet glatt :fnise:

Seksuelt aktiv.  Er jeg ikke det, lar jeg det gjerne gro og være hippie. 

Anonymkode: 9bd9c...d0f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg prøvde å vokse håret der nede og fikk infeksjoner, så nå barberer jeg ikke eller noe som helst, og er ikke sexuelt aktiv heller. 

Anonymkode: a299c...1d8

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Fordi jeg klør _uansett_ hva jeg gjør.

Anonymkode: 1d0df...85f

AnonymBruker
Skrevet

Så bra du startet denne tråden, for det lurer jeg også på :)

Jeg barberer meg i rumpa. Har en del hår i mellom der, og vil ikke at han skal se det når han tar meg bakfra :sjenert: Jeg har dog ikke problemer med kløe eller svette. Er jeg ikke seksuelt aktiv lar jeg det bare være, for det spiller meg ingen rolle.

Men menn må jo tro at kvinner ikke har hår der fra naturens side ettersom vi barberer? Men er jeg seksuelt aktiv hadde jeg ikke klart å la det gro heller..

Anonymkode: 16255...76d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kunne ikke falt meg inn engang😳 Må jo klø noe sinnsykt....

Tror ingen av de jeg har hatt sex med har tenkt på det, aldri hørt noe iallefall. Tror ikke jeg har noe unormalt mye hår i baken heller...

Anonymkode: 6b075...5f8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det (seksuelt aktiv), og det irriterer meg egentlig at jeg føler jeg bør. Nå har jeg nettopp begynt å ligge med han jeg holder på med, så mulig jeg blir mer avslappa på det etter hvert. Jeg har nok ikke mye hår, men de er mørke og som andre her sier, jeg vil ikke at han skal se det når han tar meg bakfra. 

Og forøvrig tror jeg absolutt mange menn tenker at damene er helt hårfrie bak der. Ikke rart egentlig. :fnise:

Anonymkode: dd7f9...bb3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det. er ikke seksuelt aktiv.

Anonymkode: 338f0...499

AnonymBruker
Skrevet

Samboer hadde ledd meg ut om jeg hadde begynt med slike ting. Så lenge han får stå bare ved å gi meg en klem så er dette det siste jeg gidder tenke på

Anonymkode: f6f64...8df

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, trodde nesten jeg var alene om dette. Men ja jeg shaver mellom rumpeballene. Gjør det de gangene jeg shaver musa.

Anonymkode: 52780...106

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å hvordan får dere gjort det?

Anonymkode: d786b...cd6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja og ja.

Er ikke vanskelig å barbere seg der. Bare å løfte et bein eller sette seg på huk, det. 

Anonymkode: 4afa1...1a4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det ikke, men jeg har heller ikke hår der så jeg visste ikke at det var en "ting". 

Anonymkode: b0793...785

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samboer hadde ledd meg ut om jeg hadde begynt med slike ting. Så lenge han får stå bare ved å gi meg en klem så er dette det siste jeg gidder tenke på

Det kunne jo hende du barberte deg pga deg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Bareberer meg ikke, da klør det for mye når det vokser ut, men om jeg tar voks da tar jeg alt

Anonymkode: e1b0d...ff8

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg får det vokset. Barbering klør og må gjøres alt for ofte.

Anonymkode: 8185e...706

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kunne jo hende du barberte deg pga deg selv.

Nei, da hadde jeg ikke barbert noen steder utenom under armene. Barberer ikke bena for samboeren, men for at jeg skal kunne gå i shorts om sommeren.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...