Gå til innhold

Dama nekter og barbere underlivet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanksje litt trolling, men det er også seriøst.. Jeg hater kvinner med OVERDREVE mye hår...Ei flystripe, eller lett trimmet er helt greit. Men vær så snill og vertfall stuss deg litt. 

Altså, fitten ser ut som i steinalderen, og derfor kan jeg også oppføre meg som steinalder menneske og bestemme hun skal barbere seg.  skal si i morgen at visst ikkje fitten er barbert så får hun flytte ut.

-ts

Anonymkode: 233e8...478

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om valget er mellom deg og kjønnshåret så velger hun så klart kjønnshåret<3 såpass mye betyr du ikke med de holdningene du har. Så tenk på det når du blir dumpa: du er mindrre verdt enn busken hennes som du hater så mye. 

Anonymkode: c9e6b...9bc

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanksje litt trolling, men det er også seriøst.. Jeg hater kvinner med OVERDREVE mye hår...Ei flystripe, eller lett trimmet er helt greit. Men vær så snill og vertfall stuss deg litt. 

Altså, fitten ser ut som i steinalderen, og derfor kan jeg også oppføre meg som steinalder menneske og bestemme hun skal barbere seg.  skal si i morgen at visst ikkje fitten er barbert så får hun flytte ut.

-ts

Hahahahahha!  OK 🙄

Anonymkode: 676d7...0f3

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for brudd på retningslinjene:

* Innlegg som oppfordrer til eller forherliger voldshandlinger, voldsbruk, voldtekt og lignende.

* Brukerdebatt eller personangrep. 

Spekulasjoner eller ryktespredning. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene. Spekulasjoner om trolling ryddes under denne regelen. 

Edie, mod.

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan jeg gjøre for og få henne til og barbere seg?

kan du da be hemme trimme litt? kjøp en maskin med forskjellige trimme-nivå...

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

-ts

Ta hintet. Hun vil ikke ha deg i nærheten av underlivet hennes. Derav kjønnshårene.

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

-ts

Jeg tenker at du burde ta hintet. :laugh:

Anonymkode: 922d5...5fc

Skrevet

Jeg syntes du skal be samboeren din flytte TS. Så gjør du henne en enorm tjeneste. Det er helt greit at du liker barbert best, men dette er ene og alene din samboers valg. Dersom det er viktigere med et barbert underlig enn at hun en komfortabel med kroppen sin så er det like greit at hun kan finne seg en mann som respekterer henne som hun er.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi hun barberte seg i starten, men har nå i det siste sluttet med dette.   

For noen sure og grinete kvinnfolk her på kg, har ingenting annet og gjøre en å sitte på feite rævne deres og skrive dumme ting, dere bør også barbere dere.

Hun er sammen med meg, siden jeg er mann så bestemmer jeg over henne. 

Hun skal barbere seg ellers finner jeg en annen dame, ja, dealbreaker...

-ts

Lol

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

-ts

1: lol

2: har dere blitt enig i at DU bestemmer? Har hun samtykket til en sånn dynamikk ? 

3: Hår er naturlig, også der nede. det har en funksjon. 

Jeg er i en dynamikk hvor HAN bestemmer, jeg har samtykket til det. Så når han sier "barber deg", så gjør jeg det. Men det er altså fordi jeg har samtykket til det, ikke fordi han truer med å kaste meg på dør. 

Hadde han truet med det, hadde jeg ledd, pakket sekken min og dratt helt frivillig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...