AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #1 Skrevet 30. mars 2017 Hadde skikkelig kraftig forkjølelse for ca 2 uker siden som varte 1 ukes tid. Føler meg tilnærmet bra igjen, men er ganske "ruskete" i halsen og har mye snørr. I tillegg har jeg en konstant vond smak i munnen som jeg opplever at kommer fra svelget. Føler jeg har dårlig ånde, selv om samboer sier jeg ikke har det. Han er altfor snill, så jeg stoler ikke helt på det da. Kan det være noe betennelse nedi der eller hva? Noe legen kan gjøre noe med eller vil det gå over av seg selv? Er ikke vondt, men halsen er irritert og det er irriterende å gå slik som dette. Har vart 1 uke ca. Anonymkode: b8e24...ddd
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #2 Skrevet 30. mars 2017 Jeg pleier å få utrolig dårlig ånde når jeg er forkjøla, og jeg er forkjøla annen hver uke omtrent... Har nylig funnet ut at jeg sliter med mandelstein. Kanskje du har det samme? Er ikke alltid mandelsteinen synes da Anonymkode: 688c3...e5f
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #3 Skrevet 30. mars 2017 Det er vel en halsbetennelse da - bakterier i halsen kan stinke. Få deg antibiotika da Anonymkode: e03f7...39a
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #4 Skrevet 30. mars 2017 Oki, takk for svar dere! Da hører jeg med legen i morgen Anonymkode: b8e24...ddd
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #5 Skrevet 30. mars 2017 Du kan klemme ut pusstoppene på mandlene ved å trykke fingeren mot mandelen. Nesten som en hudorm.. Skikkelig ubehagelig, men det er faktisk mulig. Pusstoppene består vel mest av sekret fra mandlene, bakterier og matrester... ikke rart det stinker🤢 Anonymkode: fc8c2...1e5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå