AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #1 Del Skrevet 30. mars 2017 Jeg går nå første året av en bachelor. Har tenkt å fortsette til høsten, hvis jeg består alle eksamener dette semesteret, må det for å få fortsette på neste studieår. Men kan jeg likevel legge inn søknad hos Samordna Opptak, bare sånn i tilfelle jeg i løpet av våren skulle bestemme meg for å begynne med noe annet? Aner ikke hvordan reglene er for sånt når man allerede går et studieløp? Vil jo ikke at jeg skal "trekkes" fra det studieløpet jeg går nå fordi jeg kommer inn på noe annet når jeg evt. sender inn søknad. Anonymkode: 9f87d...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 30. mars 2017 #2 Del Skrevet 30. mars 2017 du kan fint søke. du mister ikke studieplassen din med mindre du godtar en annen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #3 Del Skrevet 30. mars 2017 Akkurat nå, gobbledigook skrev: du kan fint søke. du mister ikke studieplassen din med mindre du godtar en annen Mange mister ikke engang plassen sin hvis man sier ja til noe annet. Man mister kun plassen ved å ikke ha studieprogresjon. For å unngå det, kan man imidlertid søke om permisjon fra sitt nåværende studium. Anonymkode: 52779...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #4 Del Skrevet 31. mars 2017 Du kan gå på flere forskjellige universiteter/høgskoler samtidig og det hadde ikke betydd noe!:) du skal bare søke i vei!:) jeg er i samme båt som deg, snart ferdig med 1 året i en bachelor - skal fullføre hele. Men Blir å søke nytt studie nå, dette fordi jeg er nødt til å ta et til fag! (Er lærer). Anonymkode: d2e91...f29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosaprosa20 Skrevet 31. mars 2017 #5 Del Skrevet 31. mars 2017 Du kan fint søke. Jeg søkte noe nytt etter første året og takket ja til studieplass, men mistet ikke den gamle studieplassen heller. Flaks siden jeg ikke likte det nye studiet og heller ville fortsette på det gamle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå