Gå til innhold

Jeg tror på Jensen!


Amaha

Anbefalte innlegg

På 3/30/2017 den 16.47, Amaha skrev:

Mange av oss har fulgt med på Jensen-Cappelen sirkuset. Jeg må si jeg har null tro på at Jensen er skyldig. Innstruks/regelbryter eller ei, men skyldig i kriminelle handlinger er han ikke. Registrerer at flere lar seg rive med og forsøker å sverte Jensen, tidligere kolleger og sjefer som bruker muligheten de har til å sverte mest mulig. Det må sies at det er kun småting det gnåles om, nok et tilfelle av gruppefenomenet "alle mot en" som oppstår overfor en "svakere" part? Disse får nok rive seg litt ekstra i skjegget når sirkuset ender i frifinnelse.

Hva mener dere?

Han har ikke skadet noen, men han har jo gitt noen tillatelse til å gjøre ting som ingen har lov til. Så sånn sett så er han skyldig i det, ellers så vet jeg lite om det og kan rett og slett ingenting om det. Han er korrupt, og det er ganske alvorlig. :P 

Anonymkode: 9b965...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mange her driver til stadighet og tekster venner ett eller to-ordsmeldinger om hvor mye det er å gjøre på jobb og hvordan været er? Aldri i verden om han kommer til å bli funnet uskyldig.

Anonymkode: 4876e...a85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...