Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært uten jobb i 3 år nå og går på aap, venter fremdeles på tiltak for å komme i jobb, men kjenner jeg blir lei av å gå hjemme og blir utrolig tiltaksløs. Orker ikke gjøre noe og gruer meg nesten til å være ute og være med mennesker. Vet ikke helt hva som passer meg og føler egentlig at jeg ikke passer inn i det ordinære arbeidslivet, tenkt flere ganger på å skaffe min egen arbeidsplass hvor jeg kan styre det selv. Da hadde jeg vært mer motivert og livet hadde fått mer mening. Men nå er alt vanskelig og jeg blir bare usikker på alt rundt meg. 

Anonymkode: 9eec8...513

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også det er veldig vanskelig å foreta seg noe når man ikke gjør noe hver dag som gir mening. Mitt råd er å gå ut en tur hver eneste dag, for det hjelper veldig mye! Kanskje ta med deg en bok til en kafé, eller til parken når det blir litt mer sommer ute, så skal du se at du får en god følelse inni deg. Det aller beste hadde nok vært å begynne å trene. På grunn av hofteproblemer kan ikke jeg løpe, men jeg går en 3-10 km lang tur hver kveld. Blir i skikkelig godt humør av det etterpå! Kanskje melde deg inn i et treningssenter? Lykke til 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Kalyna skrev:

Jeg synes også det er veldig vanskelig å foreta seg noe når man ikke gjør noe hver dag som gir mening. Mitt råd er å gå ut en tur hver eneste dag, for det hjelper veldig mye! Kanskje ta med deg en bok til en kafé, eller til parken når det blir litt mer sommer ute, så skal du se at du får en god følelse inni deg. Det aller beste hadde nok vært å begynne å trene. På grunn av hofteproblemer kan ikke jeg løpe, men jeg går en 3-10 km lang tur hver kveld. Blir i skikkelig godt humør av det etterpå! Kanskje melde deg inn i et treningssenter? Lykke til 

Ja er ute å går tur innimellom, trener også på et lokalt senter 😊 

Skrevet

Hva slags arbeidsplass er det du kunne tenkt deg å starta? Frilans/enkeltmannsforetak?

Gjest Axl Rose
Skrevet

Det verste du gjør er å sitte inne hver dag. Det ødelegger deg selv psykisk. Kom deg ut, få deg en hobby, gå på trening, tur. Ett eller annet. 

Gjest Axl Rose
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja er ute å går tur innimellom, trener også på et lokalt senter 😊 

Så nå at du alt går tur og trener. Fortsett med det og gjerne gjør noe mer. Viktig å være mest mulig i aktivitet, gjøre noe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...