Gå til innhold

Dårlig respons på snuskete meldinger

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir litt fortvilet over kjæresten min. Jeg sender han av og til litt snuskete/søte meldinger hvor jeg hinter til at jeg har lyst på han. For eksempel kan jeg sende en melding å si noe som "Tenker på deg og den deilige kroppen din inntil min". Ikke noe mer dirty enn det. Men han er overhode ikke med på samtalen. Svarer bare typ: "Så hyggelig da:)" Jeg skulle så ønske at vi kunne kåte hverandre litt opp på meldinger. Noen tips for å få han mer på gli i samtalen? Skal sies at han ikke er sånn når vi ses, kun på melding. 

Anonymkode: 790de...d5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir litt fortvilet over kjæresten min. Jeg sender han av og til litt snuskete/søte meldinger hvor jeg hinter til at jeg har lyst på han. For eksempel kan jeg sende en melding å si noe som "Tenker på deg og den deilige kroppen din inntil min". Ikke noe mer dirty enn det. Men han er overhode ikke med på samtalen. Svarer bare typ: "Så hyggelig da:)" Jeg skulle så ønske at vi kunne kåte hverandre litt opp på meldinger. Noen tips for å få han mer på gli i samtalen? Skal sies at han ikke er sånn når vi ses, kun på melding. 

Skjønner typen din. Sånne mld er så kleine

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Maleficenta skrev:

:fnise: Ja det synes nok han også. 

ts

• Liker 3
Skrevet

:fnise: Ja det synes nok han også. 

ts

Jeg blir satt ut av spnne mld. Blir liksom flau og vet ikke hva jeg skal skrive tilbake. Er han som meg er han sikkert redd for å skrive noe som høres teit ut tilbake

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Maleficenta skrev:

Jeg blir satt ut av spnne mld. Blir liksom flau og vet ikke hva jeg skal skrive tilbake. Er han som meg er han sikkert redd for å skrive noe som høres teit ut tilbake

Haha. Trodde det var normalt å sende slike meldinger innimellom :) 

Skrevet

For noen er det sikkert det. For andre ikke. Folk er forskjellige

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noen er det vanlig, men ut fra svarene du får av kjæresten din er det tydelig at han ikke er en av dem. :ler: Det blir litt som hun ene venninna mi som ikke takler å bli sjekket opp på byen. Hun aner ikke hva hun skal si eller gjøre, selv om hun blir smigret eller er interessert. Alt blir bare kleint. Noen trenger andre innfallsvinkler. 

Anonymkode: c9acd...478

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo skikkelig nedtur og kleint å få slike meldinger. Slutt å send slikt! Jeg hater slike meldinger, og da blir det svar som "Så hyggelig da! :)"

Anonymkode: a1c5b...e95

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fint at det er flere. Sendte typen et bilde av rumpa en dag, siden vi ikke har sett hverandre på en stund og han svarte ikke. :dry:

Anonymkode: 76900...2f4

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde faktisk ikke tatt det som en snuskete melding, så "så hyggelig da" kunne fint vært noe jeg svarte også, rett og slett for å ikke svare "feil". Og det kommer fra meg, som er relativt bevandret i såkalt snusk på melding. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Kanskje dere er på forskjellige planeter. Du mener du sender en snuskete meldinger (ok du la til søte) så vet han egentlig ikke hvordan han skal respondere. For med meldingen som du sender så kan han feile stort med å sende å sende et snuskete svar tilbake, Derfor velger han et trygt alternativ som "så hyggelig da", sikkert mest for å sjekke hvor du vil gå videre og føle hvordan han skal gå frem. (det kan godt være at han tenker, denne jenta tåler ikke å høre hva jeg egentlig vil)

Problemet er merkelig nok at personer som kan ha sex sammen ikke kan snakke om hvordan de liker sexen skal være. Begge går der med innestengte lyster, men får liksom aldri sagt det til partneren. Begge går og spiller prektig for hverandre og skjuler sine innerste lyster for å ikke "provosere" partneren. Og sånn går no dagene, og begge tenker at de må jo få litt mer spenning i livet. Da begynner begge å tenke på hvor mye grønnere det er på andre siden av gresset, hvor spennende det kan være å møte noen som er litt mer løssluppen (som er den kategorien du ikke vil bli sammenlignet med). Begge går hver sin vei og finner ut at det er grønnere på den andre siden og forteller sine venner.......nå har jeg det så flott, og er så lykkelig...skjønner ikke hvorfor jeg ikke gikk før. Nøkkelen er å utfordre hverandre i starten av forholdet etter den første forelskelsens rus har lagt seg og før dere går inn i et mønster som dreper dere begge. Kommunikasjon, kommunikasjon, kommunikasjon eneste som hjelper. Med god kommunikasjon vet dere hvor dere har hverandre og kan ta et kvalifisert valg tidlig om dere egentlig matcher, eller i hvert fall finne en vei som er god for dere begge. Nei, jeg sier ikke at dere er dødsdømt, men dere bør finne ut av hverandre og starte den kommunikasjonen.

Neste gang skriver du, jeg er så kåt på deg at jeg kunne knullet deg under bordet på familiemiddagen med min kommende svigermor tilstede....dette krever i hvert fall et annet svar enn "så hyggelig da", vet ikke hva svaret blir...men det blir i hvert fall kommunikasjon ;.)

• Liker 1
Skrevet

Noen synes merkelig nok det er flaut, det må bare aksepteres. Kanskje han ikke stoler helt på deg med at du kan vise venninner eller noe hvor kåt og sexgal han fremstår om han skriver sånn?

• Liker 1
Skrevet

Haha, minner meg litt om meg og kjæresten min. Jeg kan sende bilde i undertøy med en klissete/søt/snuskete tekst, også får jeg tilbake et random bilde med teksten "God middag idag, er mett:)" "Skolearbeid er kjedelig" "skal jogge:)" og lignende. Eller så får jeg ikke svar i det hele tatt :fnise:

Så du er ikke alene TS, men har dessverre ingen tips :vetikke:

Skrevet
3 timer siden, Maleficenta skrev:

å bruke klein i ordbruket ditt som voksent er også "kleint " heheheh, legg det fra deg , jeg brukte det da jeg var 16 :P

Skrevet
4 minutter siden, Winry skrev:

Haha, minner meg litt om meg og kjæresten min. Jeg kan sende bilde i undertøy med en klissete/søt/snuskete tekst, også får jeg tilbake et random bilde med teksten "God middag idag, er mett:)" "Skolearbeid er kjedelig" "skal jogge:)" og lignende. Eller så får jeg ikke svar i det hele tatt :fnise:

Så du er ikke alene TS, men har dessverre ingen tips :vetikke:

hahah stakkars :P

Skrevet (endret)

Kaller du det snuskete? Ok. 

Synes det er veldig rart at dere jenter som sender bilde av undertøy/rumpe o.l ikke får noe svar i det hele tatt. 

Da tenker jeg at 1. Dere gjør det ikke sexy nok. 2. Kanskje det ikke var så mye å se på (formløst og usexy) 3. Typen tenner ikke såå på deg. 

Om min kjæresten min står i doggy og tar tlf bak ryggen og sender bilde av rumpa, eller sitter i senga og holder litt for puppen osv så blir jeg helt klart tent. Eller hvis hun sier at hun er klissvåt og vil voldta meg når jeg kommer hjem osv så blir jeg også tent.

Når du skriver at du ønsker å ligge inntil deg osv er du ikke særlig dirty. Vær mer pirrende, utfordrende, sexy, ha selvtilitt, så blir han nok fort interessert!

Endret av Vandutch1
Skrivefeil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...