AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #1 Skrevet 29. mars 2017 Er det vanlig å reagere veldig på lyder når man har lavt stoffskifte? Jeg er supersensitiv for lyder, hvis jeg f.eks er på t-banen og en unge skriker så går jeg av. Jeg takler ikke barn, får helt noia av skrikinga deres. Det skjærer i hodet mitt. Samme hvis folk snakker høyt. Har aldri slitt med dette før jeg fikk lavt stoffskifte. I tillegg blir jeg mye sliten hvis jeg ikke passer på å bruke mye tid på å komme meg. Anonymkode: 6e943...56f
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #2 Skrevet 29. mars 2017 Nei. Du er bare lydsensitiv fordi du er mer sliten en du pleier. Anonymkode: ab919...f7e 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #3 Skrevet 29. mars 2017 Aldri slitt med det første du fikk lavt stoffskifte eller før du fikk påvist lavt stoffskifte? Anonymkode: a0453...175
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #4 Skrevet 29. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Aldri slitt med det første du fikk lavt stoffskifte eller før du fikk påvist lavt stoffskifte? Anonymkode: a0453...175 Det er ca 2 år siden jeg fikk lavt stoffskifte. Så har jeg gradvis blitt mer og mer sensitiv på lyder. Ofte kan jeg begynne å gråte for jeg blir helt gæren av høye lyder.. Jeg kan ikke ha venner med barn f.eks for jeg blir helt smårar av skrikinga deres. Trenger ro og stillhet. Anonymkode: 6e943...56f 1
Ulven Skrevet 29. mars 2017 #5 Skrevet 29. mars 2017 Det er vanlig ja. Det samme for lyssensitivitet. Er du godt nok behandlet siden du er mye sliten? 1
Blablab Skrevet 29. mars 2017 #6 Skrevet 29. mars 2017 Tenker også at du ligger på for lav dose om du er mye sliten.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #7 Skrevet 31. mars 2017 Har det på akkurat samme måte og har lavt stoffskifte. Men jeg gråter ikke, jeg blir aggressiv og får ofte fysisk vondt i hjerteregionen med ekstraslag. Er svært skvetten og kan banne høyt om feks ei bikkje bjeffer rett i nærheten av meg. Utrolig plagsomt. Har også blitt ekstrem sensitiv i forhold til lavfrekvente lyder. Så både høyt og lavt plager meg. Anonymkode: 203c7...63c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå