Gå til innhold

Livestream for jenter - Hva skjer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hva som har skjedd med denne gruppen? Det har vært drama og styr der inne i hele dag og gruppen har blitt stengt og åpnet ørten ganger i dag. Nå da jeg skulle gå inn for å se om det var noen nye sendinger, ser du ut til at jeg er blokkert.

Jeg klarer ikke å forstå hvorfor, da jeg aldri har sagt eller skrevet noe negativt der inne. Jeg har kun sittet på gjerdet og fulgt med om det dukket opp noen morsomme sendinger.

Anonymkode: 61732...2e0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1. Flere av admin ble uenig om drift av gruppa

2. Noen av admin "kastet" medlemmer fordi det ble sagt at gruppa skulle stenges.

3. I ett lite forsøk prøvde oppretter av gruppa å få inn sin svoger som admin slik at han kunne rydde opp.

4. Plutselig blir det fjernet mange medlemmer, uten at det opplyses om hvorfor. Etter dette har gruppa vært borte hos meg.

5. Det er opprettet en ny livestream-gruppe av disse jentene som beskyldes for å ødelegge gruppa. Den heter jenters livestream.

6. Du er nok ikke utestengt. Gruppa er lagt ned.

Anonymkode: 4aa88...cbb

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Flere av admin ble uenig om drift av gruppa

2. Noen av admin "kastet" medlemmer fordi det ble sagt at gruppa skulle stenges.

3. I ett lite forsøk prøvde oppretter av gruppa å få inn sin svoger som admin slik at han kunne rydde opp.

4. Plutselig blir det fjernet mange medlemmer, uten at det opplyses om hvorfor. Etter dette har gruppa vært borte hos meg.

5. Det er opprettet en ny livestream-gruppe av disse jentene som beskyldes for å ødelegge gruppa. Den heter jenters livestream.

6. Du er nok ikke utestengt. Gruppa er lagt ned.

Anonymkode: 4aa88...cbb

Herregud for noen dramaqueens

Anonymkode: 61732...2e0

Skrevet

Link til denne gruppa? Finner den ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...