AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #1 Del Skrevet 29. mars 2017 Hei! Har gjennomgått en operasjon nå, der de fjernet 300 gram med fett fra venusberget mitt. Jeg er 20 år, 165 cm lang og 65 kg, noe som vil si at jeg ikke er spesielt overvektig og at jeg derfor da ville at kroppen min skulle se "proporsjonal" ut, med tanke på at jeg hadde et venusberg med mye fett som bulet ut hver gang jeg brukte stramme kjoler og lå i bikini på stranden. Jeg er vanligvis ikke helt for plastisk kirurgi, men dette har lenge tæret på selvbildet mitt og jeg har vært utrolig frustrert i mange, mange år fordi jeg ikke har sett "normal" ut. Jeg lurer på om det er noen som har gjennomgått det samme? Hvis ja: 1. Hadde dere smerter lenge? 2. Når begynte hevelsen og misfargingen å gå bort? Akkurat nå er den ene kjønnsleppen min større enn den andre, men regner med det er normalt kun en dag etter operasjon? 3. Brukte dere kompresjonsbody med hull nede ved underlivet? 4. Hvordan opplevde dere det og ble dere fornøyde? 5. Gikk huden tilbake til normalen eller ble den slapp og hengete? Håper på svar hvis det er noen der ute som har gjennomgått en slik type operasjon! :-) Anonymkode: a5290...47a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 29. mars 2017 #2 Del Skrevet 29. mars 2017 Neineinei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #3 Del Skrevet 29. mars 2017 Anonymkode: 76933...453 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 29. mars 2017 #4 Del Skrevet 29. mars 2017 Hva i alle...? Stopp verden, jeg vil av! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #5 Del Skrevet 29. mars 2017 Hjælp Anonymkode: 08a88...693 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. mars 2017 #6 Del Skrevet 29. mars 2017 Det er faktisk en reel ting. http://osloplastikkirurgi.no/behandlinger/intim-kirugri/venusberget/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 29. mars 2017 #7 Del Skrevet 29. mars 2017 Jeg har fettsuget et annet område av kroppen i forbindelse med en operasjon. Blåmerkene varte en god stund, over en uke. Hevelsen varte opp mot et år, verst de tre første månedene. Jeg brukte kompresjonsplagg, det hjalp selvfølgelig noe, men hevelse var det likevel. Smertene varte i noen uker. Sånn ellers vet jeg ikke, for det er forskjellige områder av kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 29. mars 2017 #8 Del Skrevet 29. mars 2017 Men snakker man ikke ml og dl ifbm fettsuging? Og hvorfor legge tråden på seksualitet? I smell troll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #9 Del Skrevet 29. mars 2017 Fikk du det dekket? Jeg vurderer å ta en slik operasjon selv. Anonymkode: c0c65...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Secret girl Skrevet 29. mars 2017 #10 Del Skrevet 29. mars 2017 Kan jeg spørre dere som er så negative om HVORFOR dere er det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #11 Del Skrevet 29. mars 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk du det dekket? Jeg vurderer å ta en slik operasjon selv. Anonymkode: c0c65...c71 Nei, jeg betalte 20 000,-. Men mange får det dekket Sier litt om hvor misfornøyd jeg har vært med kroppen min. Anonymkode: a5290...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 29. mars 2017 #12 Del Skrevet 29. mars 2017 1 time siden, canacas skrev: Men snakker man ikke ml og dl ifbm fettsuging? Og hvorfor legge tråden på seksualitet? I smell troll. De målte i gram på min operasjon. Troll eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #13 Del Skrevet 29. mars 2017 Kan ikke folk bare svare på hva ts spør om, enn å komme med slike ikke hjelpende kommentarer? Ts har allerede gjennomført en operasjon, så blir bare tullete å hyle ut hjelp osv. Jeg skal fettsuging venusberget pga overflødig fett etter stort vekttap. Både gruer og gleder meg Folk må bare si hva de vil, men dette gjør jeg får å føle meg bedre Kommer sikkert med en oppdatering senere Anonymkode: 75ae2...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #14 Del Skrevet 29. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke folk bare svare på hva ts spør om, enn å komme med slike ikke hjelpende kommentarer? Ts har allerede gjennomført en operasjon, så blir bare tullete å hyle ut hjelp osv. Jeg skal fettsuging venusberget pga overflødig fett etter stort vekttap. Både gruer og gleder meg Folk må bare si hva de vil, men dette gjør jeg får å føle meg bedre Kommer sikkert med en oppdatering senere Anonymkode: 75ae2...985 Tuuusen takk! Er så enig med deg. Sjekket denne tråden etter jeg la den ut og så jeg hadde fått en del kommentarer. Spent og håpefull som jeg var gikk jeg inn og trodde mange hadde vært i min situasjon og ville dele det med meg. Men neida. Var bare folk som fikk meg til å føle meg utrolig dum... Lykke til med operasjonen! Foreløpig er jeg ved godt mot og har minimalt med smerter. Kun når jeg kommer borti Selve operasjonen gikk smertefritt. Anonymkode: a5290...47a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablab Skrevet 29. mars 2017 #15 Del Skrevet 29. mars 2017 44 minutter siden, Secret girl skrev: Kan jeg spørre dere som er så negative om HVORFOR dere er det?? For min del fordi jeg synes det er utrolig trist å henge seg såpass mye opp i at venusberget går litt opp at det påvirker livskvaliteten. Jeg mener det heller er snakk om et dårlig selvbilde og at man heller burde jobbe med det. Synes det er et sunnhetstegn at folk reagerer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 29. mars 2017 #16 Del Skrevet 29. mars 2017 (endret) 58 minutter siden, Secret girl skrev: Kan jeg spørre dere som er så negative om HVORFOR dere er det?? Gjør det du må, men å promotere dette her er unødvendig. Trenger du råd og veiledning bør klinikken gi deg det, eventuelt referanser til folk som har utført dette. Når du nå drar dette frem på KG, i seksualitetsforumet, bidrar du til hysteriet rundt normale kropper. For du veit, folk som leser vil tenke at dette er enda en ting man må ha i et spesifikt format for blant annet sexlivet. Hvorfor pokker lage en slik tråd, her? Endret 29. mars 2017 av canacas Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #17 Del Skrevet 29. mars 2017 13 minutter siden, Blablab skrev: For min del fordi jeg synes det er utrolig trist å henge seg såpass mye opp i at venusberget går litt opp at det påvirker livskvaliteten. Jeg mener det heller er snakk om et dårlig selvbilde og at man heller burde jobbe med det. Synes det er et sunnhetstegn at folk reagerer. Greit nok det. Men er nok måten de sier ting på som blir for dumt. Anonymkode: a5290...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 29. mars 2017 #18 Del Skrevet 29. mars 2017 2 timer siden, canacas skrev: Neineinei. Vi er ikke så ofte enig @canacas , men her er vi absolutt det. Det første jeg tenkte når jeg leste overskriften var også Neineinei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #19 Del Skrevet 30. mars 2017 Jeg har bollemus, og har i alle år følt meg normal og de jeg har vært sammen med har synes den har vært helt fin. Så kommer jeg inn her og får slengt i trynet at det er "unormalt" og at det ser finere ut med ingen. Beklager, men dere som mener det er unormalt har et forvrengt syn på virkeligheten og tydeligvis ekstremt lav selvtillit. DE kommer i alle størrelser og former og INGEN er unormale. Folk som påpeker det er unormalt, BIDRAR til kroppshysteri. Bruk hodet deres litt da for faen! Anonymkode: ca5ba...42c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #20 Del Skrevet 30. mars 2017 Har ikke gjort det. Ville bare si at jeg syns det er bra du føler deg fin nå, egen selvtillit er mere viktig enn hva andre måtte synes og mene. Det er du som skal leve i kroppen din Anonymkode: cc33e...0da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå