AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #1 Skrevet 29. mars 2017 Hei! Har gjennomgått en operasjon nå, der de fjernet 300 gram med fett fra venusberget mitt. Jeg er 20 år, 165 cm lang og 65 kg, noe som vil si at jeg ikke er spesielt overvektig og at jeg derfor da ville at kroppen min skulle se "proporsjonal" ut, med tanke på at jeg hadde et venusberg med mye fett som bulet ut hver gang jeg brukte stramme kjoler og lå i bikini på stranden. Jeg er vanligvis ikke helt for plastisk kirurgi, men dette har lenge tæret på selvbildet mitt og jeg har vært utrolig frustrert i mange, mange år fordi jeg ikke har sett "normal" ut. Jeg lurer på om det er noen som har gjennomgått det samme? Hvis ja: 1. Hadde dere smerter lenge? 2. Når begynte hevelsen og misfargingen å gå bort? Akkurat nå er den ene kjønnsleppen min større enn den andre, men regner med det er normalt kun en dag etter operasjon? 3. Brukte dere kompresjonsbody med hull nede ved underlivet? 4. Hvordan opplevde dere det og ble dere fornøyde? 5. Gikk huden tilbake til normalen eller ble den slapp og hengete? Håper på svar hvis det er noen der ute som har gjennomgått en slik type operasjon! :-) Anonymkode: 5a510...676
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå