AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #1 Del Skrevet 29. mars 2017 Fikk en uventet betalingssak jeg må betale imorgen. Jeg er 19 år, og lurer litt på HVOR man får lånt 3000 kr på dagen. Hvilket selskap låner 3000kr til 19 åringer? Har prøvd mye, men alt er 20 års grense, eller mer lånebeløp enn det jeg vil låne. Anonymkode: e6d43...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #2 Del Skrevet 29. mars 2017 http://www.forbrukslån18år.no Anonymkode: 45371...e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 29. mars 2017 #3 Del Skrevet 29. mars 2017 Foreldre? Søsken? Venner? Banken? Kredittkort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 29. mars 2017 #4 Del Skrevet 29. mars 2017 Kan du låne av familie eller venner isteden? Å ta opp forbrukslån for å betale regninger er ALDRI en god idè Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #5 Del Skrevet 29. mars 2017 Er det en vanlig regning? Inkassosak? Uansett; RING de som har sendt deg regningen. De vil nesten alltid, uten unntak, være snille med tanke på nedbetaling. Dersom du sier at du ikke kan betale nå, lager dere en plan sammen. Det er så mye bedre enn å gå i en gjeldsfelle.. Og enig med andre, kan du ikke spørre foreldrene dine? Anonymkode: fb982...5a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #6 Del Skrevet 29. mars 2017 Kontokreditt. Anonymkode: 559b4...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #7 Del Skrevet 29. mars 2017 Det åpenbare valget er foreldrene dine. Anonymkode: fbc0b...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #8 Del Skrevet 29. mars 2017 Har foreldre med dårlig råd og det samme med venner.. så må prøve å søke på noe smart. Dette MÅ betales imorgen. Det er en undersøkelse jeg har fått time til imorgen, som jeg har venta på i over ett år. Nå ble det plutselig ledig time pga personen som egentlig skulle ha timen måtte avlyse. Så det er ikke noe regning heller.. Anonymkode: e6d43...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 29. mars 2017 #9 Del Skrevet 29. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har foreldre med dårlig råd og det samme med venner.. så må prøve å søke på noe smart. Dette MÅ betales imorgen. Det er en undersøkelse jeg har fått time til imorgen, som jeg har venta på i over ett år. Nå ble det plutselig ledig time pga personen som egentlig skulle ha timen måtte avlyse. Så det er ikke noe regning heller.. Anonymkode: e6d43...6b6 Da spør du om de kan sende en regning med litt god forfallsdato på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #10 Del Skrevet 29. mars 2017 44 minutter siden, boblevann skrev: Da spør du om de kan sende en regning med litt god forfallsdato på. De var dessverre ikke med på det .. :/ Skal få penger på fredag, så er så innmari kjipt at det bare var en dag unna å kunne gjøre den behandlingen. Surt Anonymkode: e6d43...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #11 Del Skrevet 29. mars 2017 Da kan du bruke kredittkortet til foreldrene dine. Her har du vel en 30 dagers betalingsfrist før rentene begynner å løpe. Anonymkode: 6b80f...1f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #12 Del Skrevet 30. mars 2017 Om du bor nærme Oslo, ta deg en tur på strippebar og tilby fi..a di til den første mannen i dress og glattkjemmet hår. Problem solved Anonymkode: 85f2c...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #13 Del Skrevet 30. mars 2017 3000 for en behandling fra en behandler som ikke kan sende regning? Og som ikke kan betales dagen etter behandling. Høres ut som noe jeg ikke ville brukt penger på, og i hvertfall ikke tatt opp lån for. Anonymkode: 82f34...bbb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #14 Del Skrevet 30. mars 2017 Høres merkelig ut at et ordinært behandlingstilbud ikke kan tilby å sende faktura. Sikker på at dette ikke er noe shady greier? Dobbeltsjekk for sikkerhet skyld Er det et seriøst helsetilbud, så kan du kanskje betale med kredittkort? Om du har mastercard e.l. så husk at regningen ikke forfaller før neste forfallsdato. Så lenge man betaler alt med en gang da, så slipper du gebyrer og renter, så brukt forsiktig kan det være en fin måte å utsette betalinger på. Anonymkode: 72369...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #15 Del Skrevet 30. mars 2017 Om jeg får spørre, så lurer jeg litt på hva slags behandling du skal ha som er så dyr? Anonymkode: 083e8...49d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #16 Del Skrevet 30. mars 2017 Når du ikke har 3000 på sparekonto, så hvordan vil du klare å betale tilbake om du låner? Et beh tilbud som ikke gir faktura? Anonymkode: 19532...bfa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 30. mars 2017 #17 Del Skrevet 30. mars 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk en uventet betalingssak jeg må betale imorgen. Jeg er 19 år, og lurer litt på HVOR man får lånt 3000 kr på dagen. Hvilket selskap låner 3000kr til 19 åringer? Har prøvd mye, men alt er 20 års grense, eller mer lånebeløp enn det jeg vil låne. Anonymkode: e6d43...6b6 Lån rentefritt av familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #18 Del Skrevet 1. april 2017 Tannleger gir f.eks ikke ut faktura. Ytterst få får utsettelse på dette. 3000 kan stemme hvis det er en vanlig tannlegetime (gjennomsnittlig pris ved undersøkelse uten borring og sånt skit). Har du vurdert å kontakte nav for ett midlertidig lån f.eks? Hvis du ikke har de 3000 så ville jeg heller fått satt opp en time til ett tidspunkt hvor du har pengene. Kan du f.eks låne 1500 fra en person og 1500 fra en annen? Har du noe i huset ditt som du kan selge? En tlf du har liggende, en tv du ikke bruker osv. Kjenner til følelsen av å ikke ha råa til noe du trenger. Håper du får det ordnet. Anonymkode: 5a943...3c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #19 Del Skrevet 1. april 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tannleger gir f.eks ikke ut faktura. Ytterst få får utsettelse på dette. 3000 kan stemme hvis det er en vanlig tannlegetime (gjennomsnittlig pris ved undersøkelse uten borring og sånt skit). Har du vurdert å kontakte nav for ett midlertidig lån f.eks? Hvis du ikke har de 3000 så ville jeg heller fått satt opp en time til ett tidspunkt hvor du har pengene. Kan du f.eks låne 1500 fra en person og 1500 fra en annen? Har du noe i huset ditt som du kan selge? En tlf du har liggende, en tv du ikke bruker osv. Kjenner til følelsen av å ikke ha råa til noe du trenger. Håper du får det ordnet. Anonymkode: 5a943...3c4 Flere tannleger som gir faktura, har i alle fall jeg fått (div tannleger i Oslo), samme har venner. 3000 er heller ikke vanlig pris for en undersøkelse hos tannlege uten behandling. Å få et midlertidig lån hos NAV?! De er da ikke en bank. Herregud, da hadde folk rent ned dørene der om det var mulig Her var det mye rar informasjon. TS, dersom du har mulighet til å betale tilbake om bare få dager, er du sikker på at ingen du kjenner kan låne deg pengene? Anonymkode: 1e0ed...8fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 1. april 2017 #20 Del Skrevet 1. april 2017 Er det helt umulig å få regning? Og når får du penger (uten å måtte låne av andre) neste gang? Hvis du får regning og dropper å betale den nå siden du ikke har penger så vil du få purring om kort tid (alt fra noen dager etter forfall til to-tre uker etter forfall er vanlig og da kommer det ny forfallsdato). Da får du gjerne purregebyr også, men stort sett er ikke det all verdens. Så hvis du vet du har råd å betale regningen på neste lønning så ville jeg ventet, fått purring og purregebyr og så betalt Den går ikke til inkasso dersom du betaler etter første purring, det vil nok også gå fint dersom du må hoppe over første purring og betaler etter andre purring Hvis du ikke kan få regning og du ikke har familie/venner som har mulighet å låne så kan du prøve småjobber på finn.no. Der er det folk som ber om tjenester alt i fra å vaske hus, hjelpe å bære møbler, rydde i hagen, male en vegg o.l. og så tjener man litt på det. Hvis du klarer å få gjort en del slike jobber på kort tid så kan det hende du klarer å samle opp 3000kr Eller så kan du selge unna ting du har selv som du ikke har bruk for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå