Gå til innhold

Har dere noen gang datet kvinner som er feitere enn dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen gang datet damer som er tyngre enn deg? Du vet at du er slankere enn damen, men velger likevel å møte henne. Det er snakk 3 kg.

Anonymkode: cf393...59d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet om flere menn som har damer som er større.

Anonymkode: d9b2e...8ed

AnonymBruker
Skrevet

Å ja, å ikke bare datet ....

Anonymkode: 583da...916

• Liker 3
Skrevet

Ja. Men så skal det sies at jeg er normal minus i vekt.

Det er i grunnen formene, hofte-midje-bryst- forholdet som er viktigere enn akkurat bare vekt. Og sjøl om ei kvinne kan være litt stor, så er det mye som kan brukes til å flattere seg sjøl. 

Men nå er det jo slik at inaktivitet, usunt kosthold og slike faktorer som griper inn i stadig flere kvinneliv som gjør at det blir mer vanlig å ha temmelig solde dater. (Her snakker jeg ikke om at det skal være trening 20 timer i uka og leve på et salatblad om dagen, men tegn på alminnelig fysisk aktivitet og et bevisst forhold på hva og hvor mye man stapper i seg)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen gang datet damer som er tyngre enn deg? Du vet at du er slankere enn damen, men velger likevel å møte henne. Det er snakk 3 kg.

Anonymkode: cf393...59d

Dette må da være en inspirert av tråden "Har du noen gang datet menn som er lavere enn deg? ". Bare du har byttet ut høyde med vekt. Her må man tydeligvis ha spurt om hvor tung hun er. Hvis ikke er det umulig å vite at hun er eksakt 3 kg tyngre. De fleste spør ikke en gang om vekt. Trenger bare bilder. Litt av en tulletråd.

Anonymkode: 41c6c...9f6

Gjest Tamsi
Skrevet

Jeg er 4 kilo tyngre enn typen, ikke noe problem.

Skrevet

Nei da hadde hun vært rimelig overvektig

Skrevet

3 kilo? Seriøst? Har du merket det uten å spørre?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg veier 90 kilo som kvinne, og jeg har datet mange menn som er betydelig slankere enn meg. 

Anonymkode: aa547...7bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...