AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #1 Skrevet 29. mars 2017 Har vært mye sliten/svimmel i det siste. Forrige uke besvimte jeg og slo hodet, følte meg litt mørbanka men tenkte det ville gå over av seg selv. Det har det da ikke gjort, er fortsatt svimmel, sterk hodepine og kaster opp innimellom. Har brukt egenmelding på jobb, men prøvde å være der i dag(barnehage). Helt jævlig. Nå er det verre enn før føler jeg, har time hos lege i morgen, og føler egentlig at det eneste som hjelper er å slappe av. Med en gang jeg anstrenger meg blir det verre.. Muligens hjernerystelse? Men man blir kanskje ikke sykmeldt pga det? Hvor lenge er evt vanlig? Anonymkode: f93d2...345
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #2 Skrevet 29. mars 2017 Hjernerystelse skal taes alvorlig fra man har slått hodet for å forebygge. Hjernerystelse som ikke blir tatt alvorlig og der pasienetn hvuiler i tidlig fase, kan medføre plager resten av livet, viser nyere forskning. Du skulle vært hos lege da du flalt. Skjedde dette på jobb så skulle det og vært meldt med en gang. Anonymkode: 5daa2...911
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #3 Skrevet 29. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hjernerystelse skal taes alvorlig fra man har slått hodet for å forebygge. Hjernerystelse som ikke blir tatt alvorlig og der pasienetn hvuiler i tidlig fase, kan medføre plager resten av livet, viser nyere forskning. Du skulle vært hos lege da du flalt. Skjedde dette på jobb så skulle det og vært meldt med en gang. Anonymkode: 5daa2...911 Jeg er liksom sånn som tenker at det ordner seg.. Skjedde ikke på jobb heldigvis. Ringte legen på mandag, og fikk time i morgen, så de tenkte ikke det var så alvorlig tydeligvis :/ Anonymkode: f93d2...345
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #4 Skrevet 29. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er liksom sånn som tenker at det ordner seg.. Skjedde ikke på jobb heldigvis. Ringte legen på mandag, og fikk time i morgen, så de tenkte ikke det var så alvorlig tydeligvis :/ Anonymkode: f93d2...345 Alvorlighetsgraden er umulig å si noe om da vi ikke vet noe om hvilke opplysninger du har gitt og hvordan opplysningene har blitt vurdert. Jeg uttaler meg på bakgrunn av det du skrev i hi, og min kunnskap om slag mot hodet. Anonymkode: 5daa2...911
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #5 Skrevet 29. mars 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alvorlighetsgraden er umulig å si noe om da vi ikke vet noe om hvilke opplysninger du har gitt og hvordan opplysningene har blitt vurdert. Jeg uttaler meg på bakgrunn av det du skrev i hi, og min kunnskap om slag mot hodet. Anonymkode: 5daa2...911 Jeg trodde ikke det var så alvorlig selv, men sa jo da jeg ringte at jeg hadde besvimt osv. Hovedpoenget var vel uansett om man kan bli sykmeldt for dette? Eller får man noe medisin? Anonymkode: f93d2...345
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå