Resignert Skrevet 30. mars 2017 #21 Del Skrevet 30. mars 2017 Stort sett en tåpelig tråd. Som mann har jeg en god del begrunnede fordommer mot norske menn som har koner og kjærester fra Thailand. Men i noen tilfeller er det ikke riktig så enkelt. Jeg har en bekjent som er en hyggelig, ok utseende, godt utdannet mann med høy inntekt og en internasjonal jobb. Han er samboer med en søt thaidame, og hun ser da virkelig ut til å være lykkelig sammen med denne mannen. Nå bor de i Thailand, og det er nok bedre for " balansen" i forholdet. De sinteste damene kunne jo kanskje også se litt på de norske damene som gifter seg med afrikanske menn. Dette er ikke så utbredt som norske menn og thaidamer, men likevel litt interessant. Disse norske damene er gjerne enten politisk/ideologisk drevet, eller så er de uten sjanse på det vanlige "partnermarkedet" Altså direkte stygge/ feite eller dumme. Iallefall ut fra det jeg kan se. Det er jo og mulig at noen har sansen for "de store svarte", men det er nå iallefall en noenlunde rasjonell drivkraft, om ikke annet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 30. mars 2017 #22 Del Skrevet 30. mars 2017 7 timer siden, Sphere skrev: Forskjell på naturlig tranghet og muskelbruk. Selvfølgelig, men det er naturlig å trene muskulaturen nedentil etter f.eks en fødsel uavhengig av nationalitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 30. mars 2017 #23 Del Skrevet 30. mars 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Thaidamer gjør flere øvelser enn andre damer? Anonymkode: 5b4ba...ef9 Tviler jeg på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #24 Del Skrevet 30. mars 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det noe deiligere enn Thai-damer? Små, søte, sexy og trange 😎 På det jevne kan ikke europeiske/norske damer konkurrere 👀 Anonymkode: 81b1a...58c Hvorfor så opptatt av trange Thai-damer. Når jeg ser menn med Thai-damer så tenker jeg, for en stakkars tulling med micropenis. Da er det mye bedre med en jevnaldrende norskdame som setter pris på meg som mann, ikke som en biologisk bank til å forsørge henne og hele slekten i Thailand. Anonymkode: 26906...d1c 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #25 Del Skrevet 30. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor så opptatt av trange Thai-damer. Når jeg ser menn med Thai-damer så tenker jeg, for en stakkars tulling med micropenis. Anonymkode: 26906...d1c Hva hvis denne mannen med "micropenis" får seg en dame han er kompatibel med og at det gjør han lykkelig? Det kan være mange grunner også til at menn velger thailandske damer, og hvem er du eller noen andre til å dømme dem? Ellers er jo ikke dette noe annet enn en provokasjonstråd. Antagelig sitter TS og godter seg, og anklager om mikropenis er nok det han håpet mest på. Anonymkode: 3e70b...6d3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #26 Del Skrevet 10. mars 2019 På 29.3.2017 den 15.55, AnonymBruker skrev: Finnes det noe deiligere enn Thai-damer? Små, søte, sexy og trange 😎 På det jevne kan ikke europeiske/norske damer konkurrere 👀 Anonymkode: 81b1a...58c Blir vanskelig det ja. Akk ja... Anonymkode: 7ffef...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 10. mars 2019 #27 Del Skrevet 10. mars 2019 Litt av en tråd. Har sjelden sett så mye oppgulp. Hi medberegnet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erikhansen Skrevet 11. mars 2019 #28 Del Skrevet 11. mars 2019 På 29.3.2017 den 16.06, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du at de skulle ha noen som helst interesse av å konkurrere om deg? Anonymkode: 4da50...b5e Hvorfor tror du det motsatte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erikhansen Skrevet 11. mars 2019 #29 Del Skrevet 11. mars 2019 Jeg mener at det finnes mye som er deiligere en Thai-damer. Alle er ikke de tingene du ramser opp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #30 Del Skrevet 11. mars 2019 Hva er det som er så ekstraordinert deilig med thai damer? De er ofte veldig små og tynne og har som regel ikke noe særlug rumpe eller pupper. Norske eldre menn som vil ha en thai dame er de som ikke får seg noe annet. Thai damene er kun sammen med dem for å kunne forsørge seg selv og familien. De hadde valgt noe langt bedre om de kunne det uten å måtte leve veldig dårlig. Er du gammel og ekkel så ja, da får du deg en tbai dame, men det er ikke pga kjærlighet fra deres side. Sjeldent ihvertfall. Anonymkode: 4bcd5...648 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #31 Del Skrevet 11. mars 2019 For en stygg tråd. Håper thai damene skjønner at de ikke er respekterte av de norske mennene som henter dem. Digger meg at de forlater dere etter fast visum😂 Anonymkode: cbf82...67f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #32 Del Skrevet 11. mars 2019 Mange tråder om thai koner her. Og det med tranghet. Hallo. Ukåte kvinner er alle trange. Skjeden låser seg sammen om hun egentlig ikke har lyst å ligge med mannen. Tenk bare de prostituerte. De bruker litervis med glid, fordi de føler ingenting under sex. De vil bare få mannen til å komme og kaste han på dør. Menn må slutte å skryte om dette. Får dere knapt penis inn så vil ikke damen ha deg!! Er det ikke bedre om hun er lidenskapelig opptatt av deg? Og vil ha deg. Thai kvinner er kjent for å ta til takke med hvem som helst vestlig mann pga fattigdom. Da slipper de å selge seg selv. Anonymkode: cf87b...664 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 11. mars 2019 #33 Del Skrevet 11. mars 2019 På 29.3.2017 den 15.55, AnonymBruker skrev: Finnes det noe deiligere enn Thai-damer? Små, søte, sexy og trange 😎 På det jevne kan ikke europeiske/norske damer konkurrere 👀 Anonymkode: 81b1a...58c Dårlig forsøk, men har rent “glemt" ordet vi kaller slike poster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #34 Del Skrevet 11. mars 2019 Kremt, det er jo menn som må konkurrere mot hverandre hvis det i det hele tatt er en konkurranse på gang. Finnes flere menn i verden enn kvinner. Er forresten en helnorsk kvinne og er på min tolvte seriøse kjæreste. Null problem å finne meg mann. Med det sagt, så er mange thaidamer veldig vakre. Der er vi enige. Konkurranse? Nei, nok menn å velge i, så jeg tar gjerne mine asiatiske venninner med på byen👯 Anonymkode: 1806f...9ea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mia1781 Skrevet 11. mars 2019 #35 Del Skrevet 11. mars 2019 På 29.3.2017 den 15.55, AnonymBruker skrev: Finnes det noe deiligere enn Thai-damer? Små, søte, sexy og trange 😎 På det jevne kan ikke europeiske/norske damer konkurrere 👀 Anonymkode: 81b1a...58c Kjære vene, finnes det noe mer desperat enn vestlige menn, uten draget på damene, som drar til Thailand. Betaler for det du sier små, søte og trange? Du får de svært unge der, små barn. For en ekkel gris du er. Håper virkelig du blir smittet av alle overførbare sykdommer du kan bli smittet med, og at den ekle tissen ingen i Norge vil ha, faller av. Æsj altså. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 11. mars 2019 #36 Del Skrevet 11. mars 2019 Denne typen trolletråder er alltid snurrige, der en starter med å rakke ned på norske kvinner, og responsen delvis rakker ned på thaidamene, som tross alt er uskyldige oppi diskusjonen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #37 Del Skrevet 11. mars 2019 Thailand. Thailand for alle penga. Bokstavelig talt. Anonymkode: 7ffef...2bc 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 11. mars 2019 #38 Del Skrevet 11. mars 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange tråder om thai koner her. Og det med tranghet. Hallo. Ukåte kvinner er alle trange. Skjeden låser seg sammen om hun egentlig ikke har lyst å ligge med mannen. Tenk bare de prostituerte. De bruker litervis med glid, fordi de føler ingenting under sex. De vil bare få mannen til å komme og kaste han på dør. Menn må slutte å skryte om dette. Får dere knapt penis inn så vil ikke damen ha deg!! Er det ikke bedre om hun er lidenskapelig opptatt av deg? Og vil ha deg. Thai kvinner er kjent for å ta til takke med hvem som helst vestlig mann pga fattigdom. Da slipper de å selge seg selv. Anonymkode: cf87b...664 Nå har jo forskning vist at kvinner varierer stort i størrelse de også, selv om de alle skulle være plaskvåte. Så dersom man absolutt skal diskutere størrelser, er kvinnens størrelse også i høyeste grad relevant. Og selvfølgelig har noen menn preferanser her, akkurat som noen kvinner har. Selvfølgelig vil ikke en trang skjede bety at hun definitivt ikke er kåt. Har selv vært med noen trange, plaskvåte kvinner, samt veldig romslige. For meg og de fleste andre menn betyr det pent lite, for andre kan det bety mye. Ellers blir jeg regelrett kvalm av slike tråder. Synet på asiatiske kvinner her inne er ikke spesielt vakkert. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #39 Del Skrevet 11. mars 2019 På 29.3.2017 den 16.03, AnonymBruker skrev: Når jeg ser enThai damer går tankene automatisk til eldre menn i 50-60 årene... Anonymkode: fc231...0d7 Finnes menn 25-40 år med thai kone også, men de er hovedsaklig "lite pene". Anonymkode: 6dc58...234 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 11. mars 2019 #40 Del Skrevet 11. mars 2019 På 29.3.2017 den 15.55, AnonymBruker skrev: Finnes det noe deiligere enn Thai-damer? Små, søte, sexy og trange 😎 På det jevne kan ikke europeiske/norske damer konkurrere 👀 Anonymkode: 81b1a...58c Thaidamer kan ikke sammenlignes med skandinaviske jenter, skandinaviske jenter knuser thai på alle punkt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå