Gjest Axl Rose Skrevet 29. mars 2017 #1 Skrevet 29. mars 2017 Jeg er så drittlei hele livet. Får jo ikke nyte det gode jeg har. Kjæresten, familie, venner. Jeg kommer til å ødelegge alle rundt meg! Kommer til å bli ensom for de rundt meg orker sikkert ikke å se meg sånn hele tiden. Jeg blir verre og verre. Dama sier hun elsker meg uansett og skal støtte meg uansett hva. Hun kommer sikkert til å gå en vakker dag. Det verste er jo for meg som må leve med denne smerten. Det er uutholdende. I tilegg til depresjon (enda jeg trener hver dag og er en aktiv fyr) så har jeg fått tvangstanker. Det er noe lite som blir et stort problem. Får ikke fred og klarer ikke leve normalt. Har begynt hos psykolog men det kom til å ta tid å bli helt frisk. Nå i starten har jeg bare blitt verre. Jeg har ingen livsglede mer. Jeg orker ikke denne tregheten. Det er NÅ jeg trenger hjelp. Det er nå jeg trenger å bli bedre. Før jeg mister alle jeg er glad i! Flere som har vert borti tvangstanker? Hvordan holdt dere ut når de er så forbanna trege? Depresjon får jeg tydeligvis aldri bort. Trening skal jo hjelpe. Det hjelper ikke meg. Sex og kjærlighet skal hjelpe. Ikke meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre mer. Hvordan holde ut? Hvordan får jeg dette bort?? Jeg må ha der bort så jeg får leve normalt.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #2 Skrevet 29. mars 2017 Hvilke tvangstanker er det snakk om? Anonymkode: 2aba6...b6d
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #3 Skrevet 29. mars 2017 Nå vet ikke jeg hva tvangstankene dine er da.. men jeg har selv slitt masse med tvangstanker og tvangshandlinger. Løsningen min var å lage en egen tvangstanke som sa at uansett hvilke tvangstanker som kommer etter dette øyeblikket gjelder ikke, og er ikke sanne. Så jeg løste på en måte tvangstankene med en tvangstanke, og sliter faktisk ikke med det lenger. Det høres sikkert superdumt ut, men det funket for meg Anonymkode: 7e189...703
SesameStreet Skrevet 29. mars 2017 #4 Skrevet 29. mars 2017 Det er ingen mirakuløs kur mot tvangstanker. Du får snu på det og heller tenke at du er på vei til å bli bedre. Du har jo nettopp begynt på behandlingen din. Et steg så kan det være at du finner en måte som vil hjelpe deg med å takle dem, en måte som kan hjelpe deg å komme gjennom hva enn det er du opplever. Vanskelig å være så veldig konkret når du ikke er konkret selv.
Gjest Daenerys Skrevet 29. mars 2017 #5 Skrevet 29. mars 2017 Tråden er ryddet for selvmordstanker. Daenerys, adm.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå