Ulrikke Skrevet 31. mars 2017 #21 Skrevet 31. mars 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere er flotte mennesker Anonymkode: 85021...1d3 Takk for det, det var hyggelig sagt. Jeg sier ikke at det aldri har vært vanskelig, det har sikkert vært litt såre følelser her og der også, ihvertfall i starten. Vi har ikke alltid vært enige, men alle har vært siviliserte og ønsket en løsning. Nå har det gått 15 år, så NÅ er jo ting selvfølgelig "inngått" for lengst, men i starten var det jo "føl deg fram for å få det til å funke best mulig" for alle parter. Og det er ikke sånn at dersom det går litt skeis EN gang er løpet kjørt! Da prøver man igjen og lærer av det som ikke funker! Så lenge ØNSKET om å få det til å fungere er der fra alle parter, så gjør det som regel det! Ungene er i dag kjempefine voksne/ungdommer. Det hadde de sikkert vært uansett, men de har sluppet å føle seg dratt mellom mor og far, de har sluppet å ha dårlig samvittighet fordi de har blitt glad i meg eller stefaren sin, de har fått lov til å bli glad i lillesøsteren de fikk hos far (selv MOR er tydelig glad i henne!). Bursdager og konfirmasjoner har vært feiret sammen med alle de er glad i, de har sluppet å velge eller å måtte ha to selskaper.... Hvis vi hadde valgt "enkleste løsning" da alt var nytt tviler jeg faktisk på at vi hadde kommet dit nå... Jo lenger tid det går, jo høyere blir terskelen for å starte.... Jeg anbefaler å hoppe i det med hud og hår, kropp og sjel, og sette UNGENE først. De er den uskyldige part her, og det blir utrolig mye enklere for dem om alle parter godtar alle parter! Barnas mor og jeg sitter og skravler og ler under konfirmasjoner, feks.... Folk som ikke kjenner oss så godt har kommentert at de er imponert. Verken mor eller jeg synes vi fortjener "skryt", men det sier vel mer om hvor vanlig det er at ting IKKE fungerer.... Jeg ville gjort det jeg kunne om jeg var TS for å ikke havne i den andre kategorien.... Svelg kameler med hud og hår, i øst og vest - og vær raus herfra til evigheten. Det er ALT å vinne på det! 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #22 Skrevet 31. mars 2017 4 timer siden, Ulrikke skrev: r og jeg sitter og skravler og ler under konfirmasjoner, feks.... Folk som ikke kjenner oss så godt har kommente Sånn ville jeg hatt det også. Bra dere har grei kjemi nok til det. Det er kjempeflott Anonymkode: 85021...1d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå