Gå til innhold

Favorisering av foreldre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Vi har en datter på 4.5 år. Hun har stort sett vært veldig opptatt av mamma, vil at hun skal legge,levere I bhg etc. Vi har alltid delt på dette i hverdagen.  Siste uka har hun blitt helt oppslukt i pappa....hun skriker hysterisk om det er mamma som gjør det pappa skal  (vi deler fremdeles ), hun sier at hun ikke liker mamma,at mamma er dum, hun våkner på morgenen og hyler etter pappa dersom mamma ligger på rommet.... (hun har hatt mye drømmer på nettene siste 2 mnd,så vi har byttet på å ligge inne hos henne)......er dette normalt for alderen og være så hysterisk nå pappa ikke gjør det hun vil? Det har ikke vært noen endringer på rutiner eller familieliv / bekjentskaper /i barnehagen som vi har funnet.....er barn på 4 -5 år  mere sinte enn ellers?

Anonymkode: 411db...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest puttee

Helt vanlig. I min oppvekst har jeg alltid foretrukket mamma, men har hatt perioder der jeg syntes det var mer gøy når pappa gjorde ting med meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt vanlig. Våre gikk inn og ut av slike perioder da de var på den alderen. Det var skikkelig krise hvis "feil" person kommer. De to eldste (6 og 8) har vært ferdig med det lenge, mens yngste (4) fremdeles har enkelte ting hun helst vil at bare én av oss skal gjøre (bare Pappa får tørke på do, jeg er ikke akkurat lei meg for det :fnise: ).

Endret av Arkana
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...