AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #1 Skrevet 28. mars 2017 Hvorfor er det så mange menn som lyger om antall partnere? Det er jo faktisk flaut. Sier de har hatt sex med dobbelt så mange som de i realiteten har. Vi kvinner merker fort om det stemmer eller ei Anonymkode: 2441e...b9f
AnonymSjiraff Skrevet 28. mars 2017 #2 Skrevet 28. mars 2017 Man kan jo ha hatt 10 partnere og kun hatt sex 10 ganger I løpet av 8 år. 3
Stiigen Skrevet 28. mars 2017 #3 Skrevet 28. mars 2017 Hvordan kan du "merke" hvor mange partnere noen har hatt? Tror nok det er sant at en del lyger ja for forskjellige grunner. Hvis menn snakker med andre menn så legger de gjerne på en del fordi det er kult å ha lagt ned mange damer...men hvis de snakker med en kjæreste/partner så er det mer logisk å lyge andre veien hvis antallet er veldig høyt eller veldig lavt. En mann som har pult 95 damer vil nok heller si at han har hatt 25 for å ikke skremme henne vekk, mens en som kun har hatt 2 vil si at han har hatt 15 av samme grunn..... 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #4 Skrevet 28. mars 2017 4 minutter siden, Stiigen skrev: Hvordan kan du "merke" hvor mange partnere noen har hatt? Tror nok det er sant at en del lyger ja for forskjellige grunner. Hvis menn snakker med andre menn så legger de gjerne på en del fordi det er kult å ha lagt ned mange damer...men hvis de snakker med en kjæreste/partner så er det mer logisk å lyge andre veien hvis antallet er veldig høyt eller veldig lavt. En mann som har pult 95 damer vil nok heller si at han har hatt 25 for å ikke skremme henne vekk, mens en som kun har hatt 2 vil si at han har hatt 15 av samme grunn..... Hvor mange har du hatt da? Vil fjerne bli en de damene du legger ned;) Du er KG's heiteste😍 Anonymkode: 1c424...966
AnonymSjiraff Skrevet 28. mars 2017 #5 Skrevet 28. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange har du hatt da? Vil fjerne bli en de damene du legger ned;) Du er KG's heiteste😍 Anonymkode: 1c424...966 Det er vel noe du kan ta på PM.😊
Stiigen Skrevet 28. mars 2017 #6 Skrevet 28. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange har du hatt da? Vil fjerne bli en de damene du legger ned;) Du er KG's heiteste😍 Anonymkode: 1c424...966 hahaha takk, hyggelig det da, men mitt nummer er veldig lavt, er fryktelig selektiv
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #7 Skrevet 28. mars 2017 Har aldri skjønt hvorfor andre har noe med hvor mange sexpartnere man har hatt. Dette tallet forteller jeg ikke noen Anonymkode: 1912c...e33 4
Mr. Kilmister Skrevet 29. mars 2017 #8 Skrevet 29. mars 2017 Det har jeg aldri gjort. Ser ingen grunn til å lyge om det😁 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #9 Skrevet 29. mars 2017 Tror det er mer vanlig at menn har hatt færre partnere enn damen sin så det er vel ikke noe poeng i å lyve om det. Men en del føler kanskje det går på manndommen eller maskuliniteten løs om de ikke har flere partnere enn kjæresten sin. Anonymkode: 3db99...8c9 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #10 Skrevet 29. mars 2017 Har han hatt mange innleder jeg ikke forhold. Anonymkode: 00c56...27e 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #11 Skrevet 29. mars 2017 Det er helt i orden for min del, om han vil legge noen ting i glemmeboka. Tror ikke han lyver for å være slem, men kanskje han rett og slett ikke vil stå for den tingen mer vs. at det er lenge siden. Da skal ikke jeg forhindre han i å glemme Anonymkode: 23de1...177
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #12 Skrevet 29. mars 2017 For å ikke skremme vekk dama. De fleste kvinner blir automatisk litt skeptisk hvis mannen har hatt mange sexpartnere. Anonymkode: a8f35...0de 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #13 Skrevet 29. mars 2017 12 timer siden, Stiigen skrev: hahaha takk, hyggelig det da, men mitt nummer er veldig lavt, er fryktelig selektiv Ok, hva er kriteriene da? Under 25?😂 Anonymkode: 1c424...966
Cronosgjesten Skrevet 29. mars 2017 #14 Skrevet 29. mars 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Har aldri skjønt hvorfor andre har noe med hvor mange sexpartnere man har hatt. Dette tallet forteller jeg ikke noen Anonymkode: 1912c...e33 Man ønsker ikke å vite det, egentlig, men samtidig lurer man vel på om man er del av en svært lite eksklusiv klubb... 🤔 Hvis man anser seg selv som ganske eksklusiv i tillegg, kan det bli emosjonelt rotete. Jeg har ikke mange, har aldri sagt noe tall, men det er ikke så vanskelig å komme til et ca-tall når man vet ca hvor mange kjærester jeg har hatt, og at jeg ikke har ligget rundt når jeg ikke har vært i forhold. Trenger ikke så mye mer info enn det. Hvis noen utelater å understreke at de ikke har hatt et utsvevende sexliv som singel, går jeg ut fra at de har det, og da er egentlig 20 eller 50 uinteressant. For meg sier det hvordan man ser på sex, og om det er kompatibelt med mitt syn. En som deler med alle, og en som foretrekker at det er noe mer til grunn, har forskjellige verdisyn på det området. De kan gjerne være typen som redder hundevalper begge to, det sier ikke noe om HELE mennesket, bare om en detalj som kan skape uro i et forhold. 1
Gorgonzola Skrevet 29. mars 2017 #15 Skrevet 29. mars 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det så mange menn som lyger om antall partnere? Det er jo faktisk flaut. Sier de har hatt sex med dobbelt så mange som de i realiteten har. Vi kvinner merker fort om det stemmer eller ei Anonymkode: 2441e...b9f Kulturelt betinget: Menn snakker antall partnere opp (aktiv og attraktiv), kvinner snakker antall partnere ned (passiv og dydig). Fordi vi vil ha det sånn. Skyld ikke på noen, skyld på alle.
draug 75 Skrevet 29. mars 2017 #16 Skrevet 29. mars 2017 Det er foreslått at riktig svar for en voksen mann (over 25 år) i dette tilfellet er 12 partnere eller deromkring. Men til saken: Det bel gjort en undersøkelse her for en tid siden, om hvorfor gjennomsnittet var høyere for menn enn for kvinner. Det viste seg da, ved litt bakgrunnsundersøkelser, at menn gjerne ikke skrøt på seg så mye, som kvinner "skrøt av seg." Dette var anonyme tester, så kvinnene kunne ikke stå for sitt riktige tall, ikke en gang overfor seg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå