Gå til innhold

Slakk kuk vs stiv kuk

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det ?  må jeg være en tenåring for å mangle erfaring med menn ?

Anonymkode: 44d58...c0e

Neida. Jeg bare lurte.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Depends who's asking :briller:

🙌🏻 Kåt dame på 34 som liker det du skriver:) Tror du erfaren og vet å behandle kvinner😋 Er du i 50-årene?

Anonymkode: 8fc50...b41

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Vackra skrev:

Hahaha, ikke sikker på hvor du vil med det spørsmålet.

Slappe pensier virker mer "personlig" kanskje? Rett og slett litt "kleint" å holde på med dem før de blir stive. De ser mer sårbare ut, og jeg ser for meg at gutter har større komplekser for de, så syntes det er rart å vie slappe peniser oppmerksomhet. De virker litt mer stolte når de er stive.

Jeg er mye naken foran det motsatte kjønn og jeg liker når de ser "dit", selv når den er slapp.

Anonymkode: 3e1cc...187

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

🙌🏻 Kåt dame på 34 som liker det du skriver:) Tror du erfaren og vet å behandle kvinner😋 Er du i 50-årene?

:hoho: 

Anonymkode: 93ac0...d3d

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:hoho: 

Anonymkode: 93ac0...d3d

:fnise:

Anonymkode: 93e5f...f6d

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:fnise:

Anonymkode: 93e5f...f6d

:ninuskapus::ninuskapus:

Skrevet
22 timer siden, Vackra skrev:

Hahaha, ikke sikker på hvor du vil med det spørsmålet.

Slappe pensier virker mer "personlig" kanskje? Rett og slett litt "kleint" å holde på med dem før de blir stive. De ser mer sårbare ut, og jeg ser for meg at gutter har større komplekser for de, så syntes det er rart å vie slappe peniser oppmerksomhet. De virker litt mer stolte når de er stive.

Slappe peniser liker også oppmerkssomhet og kjærtegn, men slikt fører ofte til en stivere tilstand.

Skrevet

Hva skal ei damer med en slapp penis ?

Skrevet (endret)
1 time siden, Peter007 skrev:

Hva damer IKKE skal med en slapp penis? Godt spørsmål, Her er det kun fantasier som setter grenser. Jeg vil si en slapp penis er mer fleksibel i så måte.

Endret av Stabeis
Skrevet
3 timer siden, Peter007 skrev:

Vekke den?

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Peter007 skrev:

tja.....om hun ikke kan forholde seg til den i slapp tillstand,så blir den kanskje ikke stiv heller da ?

Anonymkode: 76915...4e9

Skrevet
11 timer siden, jabx skrev:

Vekke den?

Ja kanskje det gleder

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

tja.....om hun ikke kan forholde seg til den i slapp tillstand,så blir den kanskje ikke stiv heller da ?

Anonymkode: 76915...4e9

Trodde den slappe var ubrukelig til damens bruk. En ting er og forholde seg til at den slapp når den ikke er pule klar. Men har den noen nytte for damer I en slapp tilstand? 

Skrevet

Noen har fortalt meg at det er stor forskjell på meg slapp og stiv. Og ikke bare i antall cm. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke slappe :sjenert: De er så dvaske og bare henger der som en liten slapp ballong. Så er den litt sånn myk og ekkel i konsistensen.

Men det skal sies at jeg foreløpig ikke har hatt kjæreste, så en slapp på den man er forelsket i kan være noe helt annet enn på en man bare har sex med. Håper det.

Anonymkode: b237a...8d4

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil gjerne ha en slapp penis som jeg kan leke med til den blir  stiv :)  :hjerte::sengekos:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...