AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #1 Skrevet 28. mars 2017 I utallige kuktråder skrives det fra forumets kvinner at størrelsen ikke er viktig, men hvordan kuken brukes. Så kvinner; hvordan brukes kuken riktig? Anonymkode: f8a4b...7a8 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #2 Skrevet 28. mars 2017 Burde ikke du som mann vite det? Anonymkode: 0da9f...073
Cronosgjesten Skrevet 29. mars 2017 #3 Skrevet 29. mars 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Burde ikke du som mann vite det? Anonymkode: 0da9f...073 Jesus... Noen kan jeg brøyte meg inn bakfra på og de stønner i nytelse, andre spyr av smerte. Dere er forskjellige. Nei, han vet ikke hva dere mener, for dere mener egentlig "hvordan han bruker den på meg". 1
Vackra Skrevet 29. mars 2017 #4 Skrevet 29. mars 2017 Prøv å gni penisen mot den siden i skjeden som er "foran" på jenta, altså den du treffer mest naturlig i doggy, reverse cowgirl hvor hun lener seg bakover, osv. Hvis det går for fort mister man ofte litt følelsen, selv om sånn kaninjokking er "gøy", og mange jenter gjør det fordi man liker uttrykket til gutten også, så for å stimulere g-punktet best mulig bør det saktere med press mot denne siden. Mindre støting og mer gniing. Men ingenting er 100% sikkert, og fysiske forskjeller og mentale sperrer har mye å si. Spesielt sistnevnte. Det er vanskelig å kose seg hvis man ikke er komfortabel. 6
SlemUlv Skrevet 29. mars 2017 #5 Skrevet 29. mars 2017 Det kommer helt an på kvinnen du er med. Snakk sammen! 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #6 Skrevet 29. mars 2017 Når du penetrerer, få den opp i "veggen" Anonymkode: 176bc...f57
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #7 Skrevet 29. mars 2017 12 minutter siden, Vackra skrev: Prøv å gni penisen mot den siden i skjeden som er "foran" på jenta, altså den du treffer mest naturlig i doggy, reverse cowgirl hvor hun lener seg bakover, osv. Hvis det går for fort mister man ofte litt følelsen, selv om sånn kaninjokking er "gøy", og mange jenter gjør det fordi man liker uttrykket til gutten også, så for å stimulere g-punktet best mulig bør det saktere med press mot denne siden. Mindre støting og mer gniing. Men ingenting er 100% sikkert, og fysiske forskjeller og mentale sperrer har mye å si. Spesielt sistnevnte. Det er vanskelig å kose seg hvis man ikke er komfortabel. Det du beskriver er også det jeg alltid har oppfattet som "riktig", ut fra diverse artikler osv. Nå er jeg utstyrt med en penis som krummer forholdsvis mye oppover, og har et markert hode. Dermed burde jeg kunne stimulere g-punktet godt både i misjonær og vanlig "cowgirl" (ikke "reverse") Dette stemte ganske bra med et par tidligere partnere, og jeg kunne lett knulle disse damene til orgasmer. Men i de siste 10-15 år har det ikke gått like bra, og jeg har vel knapt opplevd å gi mine nye partnere en eneste g-punkt eller vaginal orgasme. Jeg har tenkt at med dama på rygg på f.eks. spisebordet, og jeg stående, måtte det bli optimal stimulering av g-punktet, med påfølgende orgasmer og jubel... Men det tok jeg jammen kraftig feil. Funket ikke det heller, med noen av damene 😕 Så nå vet jeg ingen råd lengre, knulling ser ikke ut til å funke uansett, samme hvordan stilling og hvor man "treffer" inni dama. Anonymkode: db515...f44
Vackra Skrevet 29. mars 2017 #8 Skrevet 29. mars 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det du beskriver er også det jeg alltid har oppfattet som "riktig", ut fra diverse artikler osv. Nå er jeg utstyrt med en penis som krummer forholdsvis mye oppover, og har et markert hode. Dermed burde jeg kunne stimulere g-punktet godt både i misjonær og vanlig "cowgirl" (ikke "reverse") Dette stemte ganske bra med et par tidligere partnere, og jeg kunne lett knulle disse damene til orgasmer. Men i de siste 10-15 år har det ikke gått like bra, og jeg har vel knapt opplevd å gi mine nye partnere en eneste g-punkt eller vaginal orgasme. Jeg har tenkt at med dama på rygg på f.eks. spisebordet, og jeg stående, måtte det bli optimal stimulering av g-punktet, med påfølgende orgasmer og jubel... Men det tok jeg jammen kraftig feil. Funket ikke det heller, med noen av damene 😕 Så nå vet jeg ingen råd lengre, knulling ser ikke ut til å funke uansett, samme hvordan stilling og hvor man "treffer" inni dama. Anonymkode: db515...f44 Ligger du med "andre type damer", for eksempel har de født? Du sier ikke noe om alder? Kroppen forandrer seg, og beskrivelsen min er ingen garanti for orgasme. Men det jeg beskrev er veldig godt og stimulerende, selv om man ikke kommer. Selv om man ikke kommer vil slik bruk anses som å "bruke pikken riktig". Damer som snakker om menn som er gode i senga trenger ikke være de som får de til å komme. Hvis du veldig gjerne vil de skal komme må du nok snakke med de om hva som har fungert for de før, om de klarer å komme av penetrering osv. Mange kommer ikke fordi det er "stress" med å komme. Det ligger i forventningene. I likhet med menn tenner også kvinner på at partneren nyter, og en del tenning forsvinner dersom alt fokuset ligger på selve orgasmen. Se for deg at en kvinne maser på deg om at du må komme snart, "kom da, kom da, kom da, hvorfor går det ikke???". Dette kombinert med at det er mye vanskeligere for kvinner å komme enn menn. Orgasmen til kvinner sitter i mye større grad i hodet, og det får du dessverre ikke gjort så mye med. Du kan eventuelt ha de liggende på rygg oppå deg, med deg inni, da vil det presses veldig mot g-punktet. Penetrer henne sakte og rolig, og bruk hentene til å stimulere klitoris i stedet. Få henne til å slappe av og komme med hendende. Orgasmen vil bli forsterket av penetreringen, selv om den er av underordnet betydning her.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #9 Skrevet 29. mars 2017 15 minutter siden, Vackra skrev: Ligger du med "andre type damer", for eksempel har de født? Du sier ikke noe om alder? Kroppen forandrer seg, og beskrivelsen min er ingen garanti for orgasme. Men det jeg beskrev er veldig godt og stimulerende, selv om man ikke kommer. Selv om man ikke kommer vil slik bruk anses som å "bruke pikken riktig". Damer som snakker om menn som er gode i senga trenger ikke være de som får de til å komme. Hvis du veldig gjerne vil de skal komme må du nok snakke med de om hva som har fungert for de før, om de klarer å komme av penetrering osv. Mange kommer ikke fordi det er "stress" med å komme. Det ligger i forventningene. I likhet med menn tenner også kvinner på at partneren nyter, og en del tenning forsvinner dersom alt fokuset ligger på selve orgasmen. Se for deg at en kvinne maser på deg om at du må komme snart, "kom da, kom da, kom da, hvorfor går det ikke???". Dette kombinert med at det er mye vanskeligere for kvinner å komme enn menn. Orgasmen til kvinner sitter i mye større grad i hodet, og det får du dessverre ikke gjort så mye med. Du kan eventuelt ha de liggende på rygg oppå deg, med deg inni, da vil det presses veldig mot g-punktet. Penetrer henne sakte og rolig, og bruk hentene til å stimulere klitoris i stedet. Få henne til å slappe av og komme med hendende. Orgasmen vil bli forsterket av penetreringen, selv om den er av underordnet betydning her. De aller fleste damene jeg har knullet har født barn, alt fra 1 til 4. Tror vel 3 eller 4 ikke hadde født barn på det tidspunktet jeg hadde sex med dem. De som jeg fikk det til å fungere godt med, hadde født barn begge to. Den ene hadde jeg også super sex med før hun hadde født. Så det virker ikke som om akkurat det er av avgjørende betydning. Heller ikke om dama er "trang" eller "vid". Den dama jeg definitivt "slet" mest med, hadde den trangeste og minste musa jeg har vært borti, mens en av dem det funket kjempebra med, definitivt var både "vid" og kjempevåt. Nå kan det nok likevel sies at min nåværende kjæreste nok er i stand til å ta imot en god del større enn hva jeg kan tilby.....Men det kan jo ikke jeg gjøre stort med uansett. Anonymkode: db515...f44 1
Vackra Skrevet 29. mars 2017 #10 Skrevet 29. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: De aller fleste damene jeg har knullet har født barn, alt fra 1 til 4. Tror vel 3 eller 4 ikke hadde født barn på det tidspunktet jeg hadde sex med dem. De som jeg fikk det til å fungere godt med, hadde født barn begge to. Den ene hadde jeg også super sex med før hun hadde født. Så det virker ikke som om akkurat det er av avgjørende betydning. Heller ikke om dama er "trang" eller "vid". Den dama jeg definitivt "slet" mest med, hadde den trangeste og minste musa jeg har vært borti, mens en av dem det funket kjempebra med, definitivt var både "vid" og kjempevåt. Nå kan det nok likevel sies at min nåværende kjæreste nok er i stand til å ta imot en god del større enn hva jeg kan tilby.....Men det kan jo ikke jeg gjøre stort med uansett. Anonymkode: db515...f44 Mange studier viser at kvinner som har født lettere oppnår orgasme Størrelse er en fordel fordi det er lettere å gni på skjedeveggen som jeg beskrev, og man dermed kan slippe unna med dårligere teknikk. Man treffer "gratis". Men når kvinner sier størrelse ikke teller, men hvordan man bruker, så mener man nettopp det at en liten kan treffe samme sted som en stor, men at små kanskje må være mer bevisst på hvor de styrer penisen inni der. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #11 Skrevet 29. mars 2017 kuken gjør ingen verdens ting for meg, uansett hvordan den brukes. Jeg er 100% klittorgasme og selve skjeden min er egentlig bare en kukktunnell. Vi er alle forskjellige. Anonymkode: 2e31d...cf1 2
Resignert Skrevet 29. mars 2017 #12 Skrevet 29. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: kuken gjør ingen verdens ting for meg, uansett hvordan den brukes. Jeg er 100% klittorgasme og selve skjeden min er egentlig bare en kukktunnell. Vi er alle forskjellige. Anonymkode: 2e31d...cf1 Håper da du forteller dette til eventuelle partnere, så de slipper å gruble seg fordervet og mister all seksuell selvtillit.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #13 Skrevet 29. mars 2017 19 minutter siden, Resignert skrev: Håper da du forteller dette til eventuelle partnere, så de slipper å gruble seg fordervet og mister all seksuell selvtillit. Har ikke trengt det. De fleste menn er fullt klar over at klitten må inkluderes, så jeg har stort sett alltid fått orgasme. Anonymkode: 2e31d...cf1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå