Gå til innhold

Epleeddikk.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har dette virket for deg? Har en venninne som sier at salget har eksplodert (jobber i Life)  at dette er bra for både det ene og det andre, men hovedsakelig kjøper folk dette pga vektreduksjon/vektkontroll. Funker dette? Og hva er i så fall best av flytende og kapsler? Jeg er 181 cm høy og veier 76 kg. Skulle gjerne hatt vekk de siste få kg som jeg føler ligger veldig feil rundt midjen ;) 

Anonymkode: 9a954...6b5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uvitenskapelig pjatt! Styr unna!

Anonymkode: 76ffa...773

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uvitenskapelig pjatt! Styr unna!

Anonymkode: 76ffa...773

Det var ikke det jeg spurte etter. Jeg spurte de som faktisk har brukt dette. 

AnonymBruker
Skrevet

Eplecidereddik er ikke bra å innta. Det virker blodfortynnende og har andre negative effekter på kroppen. 

For en del år siden var askeavkok et saligjørende produkt og det hjalp for alt. Motesaker og trender har svinget og svinger. Det betyr ikke at alle hodestups skal tro på alt og alle. 

Anonymkode: 45526...a33

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke det jeg spurte etter. Jeg spurte de som faktisk har brukt dette. 

Dessverre er det sånn at de som bruker det, er de som tror det virker, og da får du svar deretter. Hvis du tar imot svar fra dem som er skeptiske også, vil du ha et mye bedre grunnlag for å forstå hvordan ting fungerer. Du kommer til å bli sprø og fattig hvis du skal kjøpe og prøve alle "mirakelprodukter". Å gå ned i vekt gjør du ved å følge en av de enkleste reglene man kan tenke seg - spis mindre, tren mer. Akkurat hvor fettet "henger igjen" er genetisk og dermed umulig å påvirke. Siden ingen produkter "fjerner" kroppsfett, hjelper ikke dette produktet heller.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke kjøpt det,og ikke prøvd det. Takk for svar 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...