Gå til innhold

Woman


Kalas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har bare et dekkende ord F L A U T :oops:

men det passer sikkert for noen, ikke misforstå meg jeg elsker Glossy magasiner, både norske og internasjonale.. Men dette var flaut, kan tenke meg at norske Cosmo blir like flaut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Utrolig dårlig, kommer ikke til å kaste bort penger på dette en gang til, det er sikkert.

Ja, flaut var en god beskrivelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det var veldig ålreit jeg da! :oops: (og har sendt avgårde bestilling på halvt-årsabo allerede....) Minner meg litt om....det britiske magasinet som er i litt mindre format enn de andre???? GLAMOUR var det ja!

Når jeg kjøper glossy blader, orker jeg ikke de mest dyptpløyende artiklene, mer sånn plukk&miks... Og Woman hadde ikke alt for laaangtekkelige motereportasjer, og i tillegg hadde de lagt seg på et prismessig nivå som passet meg og min lommebok bedre enn hva f eks Henne og Elle gjør....

SUPRE SAKER! (men fikk litt bakoversveis når jeg kom til "Nattaeventyret" bakerst i bladet :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg er omgitt av alle verdens blader daglig, (og leser nesten alle :oops: ), så var jeg selvsagt nysgjerrig på det nye også. Og konklusjonen? Jeg ble positivt overrasket, men er ikke heeeeelt overbevist enda. Mye pga den sexreportasjen om hvordan man skulle få det man ville ha, for den interesserte meg midt i ryggen. Men ellers syns jeg altså bladet var forholdsvis bra.

Men Espera, husk at bladet kun kostet 25,- denne første gangen da, neste utgave koster 48,-. (Dvs, du får det vel billigere om du abonnerer.)

Reklamen for bladet derimot, som går på tv.. Grøss, den kunne jeg godt klart meg uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede svart inne i en annen tråd; mitt inntrykk er negativt; seen it all before, fullt av artikler om selvfølgeligheter vi har sett tusen ganger før. Får Inside til å fremstå som et modent og reflektert magasin.

Nei, blant de norske er fortsatt Tique og Det Nye aller best (selv om jeg av og til kjøper Elle).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newt - jeg mener priser på klær, sminke/hudpleieartikler, ting&tang de skriver(reklamerer?!) for i bladet er i min økonomiske lei... Herlig med blader som henter priseksempler fra helt vanlige kjedebutikker, ikke bare "øverste hylle".

Men skjønner jeg kunne misforstås..... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! :)

Da er jeg forøvrig helt enig med deg, det er ikke noe særlig gøy å lese moteblader der man ikke har råd til noe av det de viser fram..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen for bladet derimot, som går på tv.. Grøss, den kunne jeg godt klart meg uten.

Enig! Som om det er så frigjørende å kunne si at knullet var dårlig når du har lagt deg gjennom hele greia. Hver gang den kommer på sitter jeg og skjeller ut tven: 'Men så gjør noe da kvinnfolk! Ta initiativ til at det skal bli bedre! Ta klitten i egen hånd! Eller spark mannen ut av senga! Kj're vene, ikke bare ligg der og klag!'

Men det var vel litt på kanten av tråden, så nå skal jeg holde munn og gå tilbake til jobben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var et dårlig blad. Er forsåvidt enig med dem som vil ha et blad med litt mer "småplukk", og ikke lange, dype reportasjer, men dette bladet falt virkelig ikke i smak. Fikk litt fjortisfølelse jeg, på tross av sexønskelista og nattaeventyret (som forøvrig var skikkelig dårlig!)

Og reklamen ja. Grusom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også denne fjortis-følelsen... Spesielt etter den repotasjen om hvem du ville snø inne med.... :tunge1:

Kommer ikke til å kjøpe det bladet mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare sett reklamene på TV'n og bilde av forsiden som reklame på T-banen og fikk veldig såånn følelse av at det skulle være som "Blush". Bladet i den tv serien.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte det jeg. Var litt for mye "klipp og lim" layout til tider, og "nesten nakne menn" var ikke nødvendig. Men ellers et greit blad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Allerede etter 2 sider kom konklusjonen: Skikkelig amatørblad!!! Likte motesidene, men ellers var det elendig dårlig. Det aller verste var at det var så dårlig skrevet - minna meg om skoleavisa i 5. klasse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...