Gjest Verdande Skrevet 30. juli 2002 #21 Skrevet 30. juli 2002 liker heller ikke å slikke, greit med jomfru jenter, men å stappe tunga der en annen mann sin sæd har vært blir eg kvalmen av.. ... men du synes det er helt greit at hun stapper tunga si der andre jenters kroppsvæsker har vært, gjør du ikke?
aline Skrevet 30. juli 2002 #22 Skrevet 30. juli 2002 Jamen Verdande, vi jenter liker jo ikke sex engang! så såklart vi skal suge mannfolka selv om de ikke vil slikke oss!!! jeg mener, vi gjør det jo bare for å få makt over mennene... og dessuten så er vi jo mennene underlegne, så vi har vel egentlig bare med å gjøre som det passer dem! Det er godt det også finnes menn her som viser at normale og skikkelige mannfolk også finnes på KG! Men til første innskriver, dersom han ikke liker det, så kan du jo prate litt med ham om hva det er som gjør at han ikke vil. Prøv å sette deg inn i grunnen, og evt jobb videre fra det!? Jeg likte selv ikke å suge mannfolk, men har blitt konfrontert med det noen ganger. Måtte selv finne ut av hva det var som gjorde at jeg ikke likte helt... ett sånt glidemiddel med smak gjorde at jeg i det minste prøvde! Nå har jeg faktsik møtt en som jeg virkelig liker å suge, så det er mye som kan skje! Men å la være å suge ham fordi han ikke vil slikke deg blir litt teit vel? Dersom DU synes det er ok å suge mener jeg. Det er vel ikke om å gjøre at man MÅ gjøre akkurat det samme mot hverandre? Poenget er vel at dere begge to nyter å ha sex med hverandre? Om han ikke slikker, kanskje han liker å gjøre andre ting med/ for deg?
waco Skrevet 30. juli 2002 #23 Skrevet 30. juli 2002 Jeg må desverre konstantere at visse personer ikke ser ut til å akseptere at noen gutter ikke liker å slikke kuse. La meg snakke om meg selv, jeg synes det er helt greit at en jente suger meg, det er et kriterium for i det hele tatt bli godtatt. Men allikevel så liker ikke jeg å slikke fitte, og sikkert av samme årsak som at de færreste liker egentlig å sleike en dame. Men at mennesker begynner å persontrakkasere deg fordi man er ærlig, er vel bare som forventet. Waco
aline Skrevet 30. juli 2002 #24 Skrevet 30. juli 2002 hvor er persontrakaseringen wacko? kan du for EN gangs skyld vise oss det? Det er jo DU som trekker inn DEG og dine personlige lyster her! (dessuten så fremstiller du jo wacko som en komplett idiot til tider, så hva mer kan du forvente egentlig?) :blunke:
Gjest Verdande Skrevet 30. juli 2002 #25 Skrevet 30. juli 2002 Jamen Verdande, vi jenter liker jo ikke sex engang! så såklart vi skal suge mannfolka selv om de ikke vil slikke oss!!! jeg mener, vi gjør det jo bare for å få makt over mennene... og dessuten så er vi jo mennene underlegne, så vi har vel egentlig bare med å gjøre som det passer dem! Å faen *panneklask* hvordan kunne jeg glemme det? Det skal ikke gjenta seg. Jeg lover. Jeg lover, hører dere!
waco Skrevet 30. juli 2002 #26 Skrevet 30. juli 2002 Aline, du respekterer ikke meg når jeg sier at jeg har mine særdeles gode grunner for å ikke like å slikke ei dame. Istedetfor finner du det mye morsommere å kverulere rundt navnet mitt. Waco Men heldigvis ser trenden for å sutte sprekken ut til å bli sjeldnere.
Gjest Verdande Skrevet 30. juli 2002 #27 Skrevet 30. juli 2002 Jeg må desverre konstantere at visse personer ikke ser ut til å akseptere at noen gutter ikke liker å slikke kuse. (konstatere uten n. ja, jeg vet man ikke skal kommentere altfor mye sånt her, men akkurat denne feilen florerer, og jeg får krampe av det) Det spørs vel hva du mener med akseptere, waco. Hvis en mann ikke vil slikke, greit, men jeg er ikke interessert i et forhold med en mann som ikke ønsker å slikke meg. Jeg kan akseptere en hel masse, jeg (og det gjelder forsåvidt også ting jeg ikke respekterer, og gjerne kan påpeke -- aksept og respekt går ikke nødvendigvis hånd i hånd), men det betyr ikke at jeg vil være interessert i å ha det sånn selv. En mann som synes kjønnsorganene mine er så ekle at han ikke vil ha tunga si borti dem passer ikke meg som seksualpartner, sånn er det bare med den saken. Men allikevel så liker ikke jeg å slikke fi### Men det er jo helt greit, det, waco. Jeg kan ikke tenke meg at du ligger våken om natta av den grunn.
Gjest Nathalie Skrevet 30. juli 2002 #28 Skrevet 30. juli 2002 Hvis han ikke liker å slikke fitte, synes jeg du skal respektere det! Hvis du ikke liker å suge ham, får du si det til ham. Men hvis du liker det, så kan du vel gjøre det selv om han ikke slikker deg... Skjønner ikke helt problemet her... Jeg liker å suge, og da gjør jeg det hvis fyren jeg skal suge er REN.... Men om han ikke liker å slikke meg, så går vel det bra... Da får vi finne andre løsninger som gjør det deilig for begge parter, da vel.... Det er da MASSE som er godt selv om du ikke blir slikket....
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 30. juli 2002 #29 Skrevet 30. juli 2002 Har du dårlig hygiene? Det kan være det som er tingen... Skjønner han godt hvis lukten er skikkelig frastøtende. Dr. Greve og Asan Intimvask er finfine ting
Gjest Ebert Skrevet 30. juli 2002 #30 Skrevet 30. juli 2002 Dette var en underlig diskusjon. Trodde ikke at det var så utbredt bland oss menn at vi ikke liker å slikke. Selv synes jeg det er helt topp, og har slikket alle damene jeg har vært sammen med. Har møtt ei jente som ikke ville det. Synes duft av kvinnekjønn er det mest opphissende som finnes og hærlig å komme så nært Men det er klart at alle har sine grenser og det må man bare akseptere. Gleder meg til neste..... he he !!
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2002 #31 Skrevet 31. juli 2002 Gutt21 Som jeg sa, jeg liker ikke å slikke.. Kan til nøds hjøre det når jenta er jomfru, eller ikke har hatt andre enn meg..Men å begynne å slikke der andre menn sin sæd har vært er til å spy av.. Men hver sin smak, nå går snart flyet til hellas, og der skal jeg..:=)
Nita Skrevet 31. juli 2002 #32 Skrevet 31. juli 2002 Tenk hvis vi skulle tenke på hvor fyren hadde hatt #pi...# sin tidligere poenget er jo å vaske seg :D :D :D
waco Skrevet 31. juli 2002 #33 Skrevet 31. juli 2002 En mann som synes kjønnsorganene mine er så ekle Ekkelt og ekkelt...det er vel ikke bare dine? Jeg synes allesammen er det jeg....
aline Skrevet 31. juli 2002 #34 Skrevet 31. juli 2002 wacko: kan du vise meg hvor i mine tidligere innlegg jeg ikke har respektert at du ikke liker å slikke fitte? Jeg klarer nemlig ikke på noe som helst måte å se at jeg har uttalt meg om min respekt for dine personlige lyster på sexfronten! Og hvor kverulerer jeg om navnet ditt? Det kunne jeg også tenkt meg å se! at jeg konsekvent kaller deg Wacko istedenfor waco er jo av ren skjær morsomhet for meg selv, jeg kverulerer jo ikke! Da har vi en fryktelig forskjellig oppfatning av kverulering ihvertfall. Hadde du sagt jeg gjorde narr av... ja! Da er vi mer inne på det som er meningen, men forsøk på å mobbe/terge/provosere er jo noe helt annet en å kverulere! (det morsomme er jo at du tydeligvis lar deg terge bare bittelitt pga av det og... og da har jeg jo fått til deg jeg ville!) Dessuten, hvordan kan du liksom kreve noe av noen, som du selv ikke gidder/klarer/liker å gjøre selv? Har du absolutt ingen følelser/forståelse for andre en deg selv? (grunnen til at jeg spør, er fordi du selv har sagt klart ifra at du setter suging av ditt kjønnsorgan som ett must for å gidde å ha noe med jenta å gjøre, mens du selv ikke slikker/suger fordi du ikke liker det...)(litt egosentrert gutt?)
waco Skrevet 31. juli 2002 #35 Skrevet 31. juli 2002 Aline nå diskuterer vi ikke meg som privatperson, men jeg kan prøve å forklare deg allikevel. At jenter suger meg, synes jeg er helt greit, men jeg vil allikevel ikke slikke ei jente. Vanskelig å forstå? Ja kanskje for noen. Cluet er, forelskede jenter ofte går et skritt lenger enn hva jeg ville gjort. Så lenge en kvinne nekter å suge meg er det sidestillt med disrespekt av meg og mitt kjønn. Man bør kunne glede seg på andres vegne. Men å slikke ei jente fordi hun suger meg, ser jeg ingen grunn til. Når var det sex ble en byttehandel? Klør du meg på ryggen så klør jeg deg? Når en jente forlanger å bli slikket selv om gutten ikke vil, så er det ikke annet enn egoisme, og hvorfor vil du egentlig bli slikket av en gutt som ikke har lyst? Waco Nei damer er noen spesielle vesener spør dere meg.
Gjest Solskinn Skrevet 31. juli 2002 #36 Skrevet 31. juli 2002 Å ikke ville slikke er helt greit, akkurat som det er å ikke ville suge. Hver sin lyst. Men om man forventer å bli resperktert for sin lyst må man jo respektere andres lyster på samme måte! At du ikke kan se motsigelsen i det du selv sier, waco, er ett mysterie Så lenge en kvinne nekter å suge meg er det sidestillt med disrespekt av meg og mitt kjønn. Man bør kunne glede seg på andres vegne. Som jente vil jeg vel da kunne si til svar: Å ikke slikke meg er sidestillt med disrespekt av meg og mitt kjönn. Man bör kunne glede seg på andres vegne. Når en jente forlanger å bli slikket selv om gutten ikke vil, så er det ikke annet enn egoisme, og hvorfor vil du egentlig bli slikket av en gutt som ikke har lyst? Da sier jeg: Når en gutt forlanger å bli sugt selv om jenta ikke vil, så er det ikke annet enn egoisme, og hvorfor vil du egentlig bli sugd av en jente som ikke har lyst? Enten krev og bli krevd fra, eller respekter og få respekt!
waco Skrevet 31. juli 2002 #37 Skrevet 31. juli 2002 Solskinn, du snakker jammen mye tull, 1 Vi forutsetter at dama har lyst til å suge meg. 2 Vi forutsetter at jeg ikke har lyst til å slikke dama. HENGER DET PÅ GREIP NÅ?????????? MÅ JEG ALLIKEVEL GJØRE NOE JEG IKKE VIL?
aline Skrevet 31. juli 2002 #38 Skrevet 31. juli 2002 Kjære, kjære waco! Det er jo nok en gang kun DU som trekker deg og dine personlige synsinger inn i diskusjonen! Jeg har ikke trukket inn deg, jeg har bedt deg forklare hvor jeg ikke har respektert deg! Noe du ikke klarer å henvise til EN eneste gang! dersom du skal slenge ut anklager om persontrakasering og mangel på respekt, så må du jo klare å vise til at dette faktisk har skjedd!? Aline, du respekterer ikke meg når jeg sier at jeg har mine særdeles gode grunner for å ikke like å slikke ei dame. Istedetfor finner du det mye morsommere å kverulere rundt navnet mitt. Waco velger å quote deg litt mer: "At jenter suger meg, synes jeg er helt greit, men jeg vil allikevel ikke slikke ei jente. " - har da ingen problemer med å forstå det! Jeg har jo selv sagt at man vel ikke MÅ gjøre akkurat samme mot hverandre! Men at man kan prøve å kommunisere og finne ut om det går an å strekke seg litt lenger for å glede den andre parten, uten å gå over sine egne grenser! Noe du også trekker frem i ditt innlegg: "Man bør kunne glede seg på andres vegne." Du sier også: "Men å slikke ei jente fordi hun suger meg, ser jeg ingen grunn til. Når var det sex ble en byttehandel? Klør du meg på ryggen så klør jeg deg?" -Her er vi jo også helt enige! Dersom du hadde giddet å lest noen andre innlegg! Jeg synes heller ikke det er grunn til å slikke ei jente kun fordi hun suger deg, eller omvendt, at jenta skal suge gutten kun fordi gutten slikker jenta! Det jeg ikke skjønner er når du sier at det er ett kriterie at jenta suger deg! Ellers er det disrespekt mot deg og ditt kjønn..... Snu det du sier selv da, vil igjen guote deg: "Når en jente forlanger å bli slikket selv om gutten ikke vil, så er det ikke annet enn egoisme, og hvorfor vil du egentlig bli slikket av en gutt som ikke har lyst? Ergo, når du og dine medmenn "forlanger å bli sugd selv om jenta ikke vil, så er det ikke annet enn egoisme, og hvorfor vil du egentlig bli sugd av ei jente som ikke har lyst?" Det har altså ikke noe med disrespekt, som du påstår, men ren skjær egoisme fra din og andre "krevendes" side å gjøre! og selvfølgelig er vi damer noen spesielle vesen! så spesielle at de fleste mannfolk ikke klarer å leve uten oss!
Gjest Solskinn Skrevet 31. juli 2002 #39 Skrevet 31. juli 2002 waco! Det er klart du ikke må det! Jeg syns at alle skal ha rett til å ikke ha lyst og blir provosert av jenter som sier: "hvis han ikke slikker, slutt å sug"! Hun gjör som hun vil Du gjör som du vil! det jeg reagerte på var setningen ...disrespekt av meg og mitt kjönn! Om du vil bli respektert for å ikke ville slikke må du også respektere en jente som ikke vil suge, ikke sant? Stå på!
waco Skrevet 31. juli 2002 #40 Skrevet 31. juli 2002 Bra solskinn, deilig at du endelig forsto hva jeg mente. Aline.... jeg vet ikke hva det er med deg... men jeg har en mistanke om at du mest er opptatt av språkbruk og skrivemåte.... litt trist at det skal være sånn. Dersom en jenter nekter å suge meg, selvsagt er det disrespekt av mitt kjønns vegne? Er du helt propell eller? Jeg ville aldri funnet på å blitt sammen med ei jente som avviser å suge meg, "for sin egen velferd skyld". Når jenta vet at det beste som finnes, er ei jente som tar "hånd om" staken ved bruk av sin munn...... så er det ikke annet enn en falitterklæring! Det er som å be om krig og forakt! Såpass kan ei jente gjøre for sin "elskede" synes jeg.... er det for mye forlangt? Waco
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå