AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #1 Skrevet 28. mars 2017 Ja, har ikke bestemt med om det er rart eller ikke, det var rart, men begynner å bli vant med det nå, så jeg vurderer å skrive sånt selv Hva mener du? Ser forresten at de som har lagt sånt opp, har det i svak grå tekst, jeg antar teksten blir skrevet under Bio, men hvordan få den lysegrå? Anonymkode: ea266...842
Gjest GulSol Skrevet 28. mars 2017 #2 Skrevet 28. mars 2017 Det er ikke noe de skriver selv, men noe instagram lager til...
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #4 Skrevet 28. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, har ikke bestemt med om det er rart eller ikke, det var rart, men begynner å bli vant med det nå, så jeg vurderer å skrive sånt selv Hva mener du? Ser forresten at de som har lagt sånt opp, har det i svak grå tekst, jeg antar teksten blir skrevet under Bio, men hvordan få den lysegrå? Anonymkode: ea266...842 Det er jo ikke noe instagrambrukern skriver selv, det er generert av instagram. Anonymkode: 77747...202 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #5 Skrevet 28. mars 2017 Ok, hvorfor har ikke jeg det da, jeg blir fulgt av 4 stk som jeg ser andre har i sitt "followed by" og de har fulgt meg lenge, 1 år ++ TS Anonymkode: ea266...842
gobbledigook Skrevet 28. mars 2017 #6 Skrevet 28. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, hvorfor har ikke jeg det da, jeg blir fulgt av 4 stk som jeg ser andre har i sitt "followed by" og de har fulgt meg lenge, 1 år ++ TS Anonymkode: ea266...842 fordi du ikke kan se det på din egen profil.... du må inn på en annen og se din profil utenifra. I tillegg må den profilen du ser fra følge noen som følger deg 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #10 Skrevet 28. mars 2017 7 minutter siden, gobbledigook skrev: fordi du ikke kan se det på din egen profil.... du må inn på en annen og se din profil utenifra. I tillegg må den profilen du ser fra følge noen som følger deg Såpass ja, okey Takk for svar TS Anonymkode: ea266...842
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #11 Skrevet 28. mars 2017 Hahhaha gjorde dagen bedre, er så gøy å se når folk misforstår sånne ting (Ikke noen diss, kunne gjort noe lingnende selv) Anonymkode: abe7e...ad6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå